Stránka 1 z 1

Ztráta komprese u 1,8T

Napsal: 29.08.2011 21:25
od TomHy
Chlapi, kámoš jel z Chorvatska s passatem 1,8T AEB a u Vídně mu přestal jet. Prostě jen zdechl, žádný doprovodný zvuk. Auto jelo do té doby bez problémů. Těď když točí strartér, tak motor točí jakoby bez komprese. Rozhodil jsem ventil dekl, vačky vpohodě, řetěz mezi nimi taky, rozvody bez porušení, olej se neztratil, voda přesně na měrcre. Jsu z toho jelen. Jo mazání taky ok. Prostě nemá náznak chytit. Jinak VAG nepíše žádnou chybu. Napadá mě, že mohli třeba skočit rozvody o zub dva, ale ventily vypadají ok. Zjistím u tohoto motoru nastavení rozvodů přes VAG? Je moje hypotéza možná? Díky moc za každý solidní názor;)

Re: Ztráta komprese u 1,8T

Napsal: 30.08.2011 10:03
od Vvvenoushek
TomHy píše:Chlapi, kámoš jel z Chorvatska s passatem 1,8T AEB a u Vídně mu přestal jet. Prostě jen zdechl, žádný doprovodný zvuk. Auto jelo do té doby bez problémů. Těď když točí strartér, tak motor točí jakoby bez komprese. Rozhodil jsem ventil dekl, vačky vpohodě, řetěz mezi nimi taky, rozvody bez porušení, olej se neztratil, voda přesně na měrcre. Jsu z toho jelen. Jo mazání taky ok. Prostě nemá náznak chytit. Jinak VAG nepíše žádnou chybu. Napadá mě, že mohli třeba skočit rozvody o zub dva, ale ventily vypadají ok. Zjistím u tohoto motoru nastavení rozvodů přes VAG? Je moje hypotéza možná? Díky moc za každý solidní názor;)

rozvody jsou vec mechanicka , na vagu tezko

Re: Ztráta komprese u 1,8T

Napsal: 30.08.2011 13:05
od TomHy
Vvvenoushek píše:rozvody jsou vec mechanicka , na vagu tezko
jasně, ale třeba tdi PD to v pohodě na VAGu zjistíš, tak jsem myslel jestli u 1,8T taky nejdě v nějakém kanálu VAGu vidět synchronizace kliky a vaček