vw 1,4 16V 55 kw

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Danielaaa
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 33
Registrován: 07.09.2011 12:27

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Danielaaa »

Prosím, neznáte někdo v Praze automechanika, kdo by provedl GO motoru vč. pumpy a řemenů za cenu cca 20 tis. Moc to spěchá, v motoru praská podle servisu vodní pumpa a výměna řemenů za 10 tis. Jenže chceme to udělat najednou, protože motor žere olej. Nebo můžete mi poradit, zda není lepší a výhodnější sehnat motor??? :(
Nevím co dělat, nemůžeme jezdit, abychom to nezadřeli a dělat to zvlášt je nesmysl. Prosím, pokud o někom víte, budu moc ráda za kontakt.

Děkuji moc Daniela
anebo ho prodám a budu mít svatý klid

Uživatelský avatar
Miras 92
Pilot
Pilot
Příspěvky: 774
Registrován: 07.07.2011 19:55
Bydliště: okres Mělník

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Miras 92 »

Automechanika v praze který by to sfouk za 20t bohužel neznám, ale k tý koupi jiného motoru bych se nepřikláněl. Do motoru nikdo nevidí tak aby to nebylo z bláta do louže.

Klasik12
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 30.11.2011 21:51

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od Klasik12 »

Miras 92 píše:No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?
Zdar lidi, mám stejný problém c otady popisujete, muj golf IV je take vybaven spickovym motorem 1.4 16V.... Zere mi to tak 0,6 az 0,8 l na 1000 km a tez se mi to nezda normalni... chtel sem se jen zeptat nejakeho odbornika, kolik takova oprava vydrzi? Je to napriklad 10.000 km nebo vic? a neposere se to brzo znova?

Díky za každou odpověd....

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9062
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od 11mAjA11 »

Klasik12 píše:
Miras 92 píše:No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?
Zdar lidi, mám stejný problém c otady popisujete, muj golf IV je take vybaven spickovym motorem 1.4 16V.... Zere mi to tak 0,6 az 0,8 l na 1000 km a tez se mi to nezda normalni... chtel sem se jen zeptat nejakeho odbornika, kolik takova oprava vydrzi? Je to napriklad 10.000 km nebo vic? a neposere se to brzo znova?

Díky za každou odpověd....
Když se udělá vše pořádně a z kvalitních dílů tak to vydrží.
Samo že když se potom k tomu bude někdo chovat jak prasák tak to zas odkrágluje , ostatně jako jakýkoli jiný motor..
Vše je o tom jak se to opraví , z jakých dílů a jak se s tím pak bude jezdit..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
DandyCZ
Závodník
Závodník
Příspěvky: 594
Registrován: 21.04.2009 08:56
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: vw 1,4 16V 55 kw

Příspěvek od DandyCZ »

tak tak:
Záleží jak ti to mechanik udělá a z čeho.Já mám motor 4000km (od září 2011) po repasi. Kroužky, Gufera, zabroušení hlavy a ventilů, rozvody, čištění, těsnění + náplně a zatím to nevzalo ani kapku. Měrka stále plná. Auto jede jako drak, samozřejmě sem prvních 1000km a kousek opatrně zajížděl, nehoním to studený a tak.
Musíš s citem zajet a s citem se k tomu pak dál chovat.
Kroužky mám originály VW a těsnění Erling

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“