Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 09:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

773

Bydliště:

Plzeň

Danielaaa píše:
Martin. D píše:


Nemám Polo :mrgreen:


Ale máš 1,4 motor :lol:

Martin myslel asi spíš toto:

Citace:
Pánové měl jsem stejný problém který tady popisujete....
1. Nechte si vyměnit pístní kroužky pokud chcete zabránit spotřebě oleje.
2. Vyčistěte si odvětrávání klikovky...dost velký problém u těchto motoů (špatně řešeno)
3. pokud máš tachometrových 160tisíc jsi si jistý že má auto právě tolik najeto?Taky jsem měl na tachometru 120tisíc a skutečnost byla asi 210tisíc....
4. Spolu s pístními kroužky doporučuji i vyměnit olejovou pumpu...další dost problematická věc u těchto motorů (opět konstrukčně špatně řešeno....) - Pak se vám rožne kontrolka mazání vy zkontrolujete olej...bude ho dostatek ale motor i tak pojede na sucho a je KO
(Vlastní zkušenost - musel jsem měnit motor)
Takže tohle bych Vám doporučil.... (mimo jiné odvětrání klikovky ...to je patrně důvod proč máte olej ve vzduchovém filtru...jelikož motor se pak šíleně tlakuje.
Moje odvětrávání na původním motoru bylo tak zasran.... a těžké když jsem vymontoval....a kdyby jste viděli toho bordelakolik jsem z toho vysypal tak by snad ani nikdo nevěřil...

_________________
PHOENIX-shoří jen proto,aby vznešený znovu povstal z popela a vzlétl vzhůru k nebesům...
http://WWW.VW-CULT.CZ


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 10:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2011

Příspěvky:

33

Phoenix píše:
Danielaaa píše:
Martin. D píše:


Nemám Polo :mrgreen:


Ale máš 1,4 motor :lol:

Martin myslel asi spíš toto:

Citace:
Pánové měl jsem stejný problém který tady popisujete....
1. Nechte si vyměnit pístní kroužky pokud chcete zabránit spotřebě oleje.
2. Vyčistěte si odvětrávání klikovky...dost velký problém u těchto motoů (špatně řešeno)
3. pokud máš tachometrových 160tisíc jsi si jistý že má auto právě tolik najeto?Taky jsem měl na tachometru 120tisíc a skutečnost byla asi 210tisíc....
4. Spolu s pístními kroužky doporučuji i vyměnit olejovou pumpu...další dost problematická věc u těchto motorů (opět konstrukčně špatně řešeno....) - Pak se vám rožne kontrolka mazání vy zkontrolujete olej...bude ho dostatek ale motor i tak pojede na sucho a je KO
(Vlastní zkušenost - musel jsem měnit motor)
Takže tohle bych Vám doporučil.... (mimo jiné odvětrání klikovky ...to je patrně důvod proč máte olej ve vzduchovém filtru...jelikož motor se pak šíleně tlakuje.
Moje odvětrávání na původním motoru bylo tak zasran.... a těžké když jsem vymontoval....a kdyby jste viděli toho bordelakolik jsem z toho vysypal tak by snad ani nikdo nevěřil...

Jsem sice dáma, ale souhlasím, že to bude asi s prominutím zasrané :mrgreen: . Jen mě udivuje, že mnozí tvrdí, že spotřeba oleje je normální 1l/1000km u těchto motorů. Já se za svou praxi co řídím 16 let s tím nesetkala, že bych dolívala.
Děkuji za doporučení, kde by mohla bejt chyba určitě do servisu zajed, snad to finančně unesu, představu nemám. V opačném případě budu spořit a dolívat 8O .
Zvláštní je, že všichni mi tvrdí, že mi musí smrdět auto při startech a jít z výfuku modrý kouř.Tohle se neděje

_________________
anebo ho prodám a budu mít svatý klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 10:41 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

16.06.2008

Příspěvky:

2444

Bydliště:

Strážek na Vysočině bo Žďár nad Sázavou

Phoenix píše:
Danielaaa píše:
Martin. D píše:


Nemám Polo :mrgreen:


Ale máš 1,4 motor :lol:

Martin myslel asi spíš toto:

Citace:
Pánové měl jsem stejný problém který tady popisujete....
1. Nechte si vyměnit pístní kroužky pokud chcete zabránit spotřebě oleje.
2. Vyčistěte si odvětrávání klikovky...dost velký problém u těchto motoů (špatně řešeno)
3. pokud máš tachometrových 160tisíc jsi si jistý že má auto právě tolik najeto?Taky jsem měl na tachometru 120tisíc a skutečnost byla asi 210tisíc....
4. Spolu s pístními kroužky doporučuji i vyměnit olejovou pumpu...další dost problematická věc u těchto motorů (opět konstrukčně špatně řešeno....) - Pak se vám rožne kontrolka mazání vy zkontrolujete olej...bude ho dostatek ale motor i tak pojede na sucho a je KO
(Vlastní zkušenost - musel jsem měnit motor)
Takže tohle bych Vám doporučil.... (mimo jiné odvětrání klikovky ...to je patrně důvod proč máte olej ve vzduchovém filtru...jelikož motor se pak šíleně tlakuje.
Moje odvětrávání na původním motoru bylo tak zasran.... a těžké když jsem vymontoval....a kdyby jste viděli toho bordelakolik jsem z toho vysypal tak by snad ani nikdo nevěřil...

Děkuji :wink:

_________________
:arrow: viewtopic.php?f=46&t=203484

_________________
VW Passat Variant 3C 1.9TDI BLS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 10:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2011

Příspěvky:

33

Jste tady fakt všichni úžasní :pleasantry: Všem moc děkuji za rady. Teoreticky jsem vybavená a můžu vyrazit do servisu, nechtěla jsem aby jako ženské mi nabídli nejdrahší variantu :mrgreen:

_________________
anebo ho prodám a budu mít svatý klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 11:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Stejné jako já na 1.6 16V... výměna gufer a kroužků, udělání hlavy.....celkem 20tisíc....
dělalo to to samý....ted to zajíždím po repasi...
jinak auto nehulilo stále...ale jen když se mu šláplo při rozjezdu nebo se vytočil na místě a pak prošlápl...

tady: viewtopic.php?f=28&t=207541

vidím to podobně....v žádným případě ne do VW...tam by to bylo 40...

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 12:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

930

Bydliště:

Praha

ja bych to vubec neresil :)

_________________
mk5 GTi


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 12:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2011

Příspěvky:

33

Davwe píše:
ja bych to vubec neresil :)



Co bys neřešil ??? :)

_________________
anebo ho prodám a budu mít svatý klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 13:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2011

Příspěvky:

775

Bydliště:

okres Mělník

No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?

_________________
VW Golf III EUROPE 1,6CL 55kW Mono-Motronic - na volné chvíle v garáži :-)
VW Golf II 1,6CL 53kW Pierburg - RIP :-(
Peugeot 207 1.4 54kW prodáno
Škoda Octavia II Combi 1.9TDi - jen na ježdění :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 14:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2011

Příspěvky:

33

Miras 92 píše:
No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?


To jsem si myslela taky, že to není normální. Za svůj provoz s různými auty jsem nikdy olej nedolívala. Ovšem než jsem si zakoupila golfa, tam to dokonce uvádějí v dokumentaci např. u Sharan z roku 2002, uvádějí tuto spotřebuju oleje, jako provozní. Chtěla jsem lidové vozítko, až budu chtít přepych koupím si Volvo a vím že za něj zaplatím.
Nikde svrkny nejsou, vše suché. Začnu svíčkama a uvidí se, kam to až půjde 8O :)

_________________
anebo ho prodám a budu mít svatý klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 18:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2011

Příspěvky:

775

Bydliště:

okres Mělník

Napsany je to sice hezky, ale je to hodně divný, jak by se moch z motoru v ok stavu jen tak vytratit olej. Nějaka ta decka budiž, ale litr na 1000km to je jak u 2T :-). No a sucho by v expanzce být nemělo :-), těma skvrnama jsem myslel jestli ten antifreez vypada tak jak ma anebo ma divnou barvu a jsou z expanzky citit spaliny.

_________________
VW Golf III EUROPE 1,6CL 55kW Mono-Motronic - na volné chvíle v garáži :-)
VW Golf II 1,6CL 53kW Pierburg - RIP :-(
Peugeot 207 1.4 54kW prodáno
Škoda Octavia II Combi 1.9TDi - jen na ježdění :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 08.09.2011 22:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.01.2008

Příspěvky:

128

Bydliště:

Brno-Julec ghetto

Každej spalovací motor při provozu bere olej.I u novýho motoru se nepatrná část oleje dostává přes píst.kroužky do spal.prostoru.Je to dáno konstrukcí.Drtivá většina automobilek uvádí toleranci 1l/1000 km.Nicméně při této spotřebě už olej proniká do míst,který mají být těsný.Myslím,že s takovou spotřebou se únik venkem vylučuje,takže jak už bylo napsáno,v tomto případě to vidím na gufera ventilů/píst.kroužky

_________________
G3


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 09.09.2011 10:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

218

Bydliště:

Vrané nad Vltavou

Samozřejmě, že 1l/1000km není normální. To se jen sichrují výrobci aut. Bylo to v dokumentaci k Toyotě Corolle a teď i u Sharana, bude to uvedeno nejspíš u všech aut. Nové auto může brát trochu více oleje než si všechno sedne, tak výrobce napíše, že je to normální.

_________________
Alhambra II AUY


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 10.09.2011 16:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.03.2009

Příspěvky:

26

Bydliště:

Vysoké Mýto,Chrudim,Pce

mám fábku s tím samým motorem,taky mě to žralo olej,stačilo přejít na jinýho výrobce oleje a mám klid a hlavně polosyntetiku(10w40) a hlavně je to 16v

_________________
ex.golfIII,cordoba,š fabuška


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 11.09.2011 07:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2011

Příspěvky:

33

cordoba píše:
mám fábku s tím samým motorem,taky mě to žralo olej,stačilo přejít na jinýho výrobce oleje a mám klid a hlavně polosyntetiku(10w40) a hlavně je to 16v


Motor 1,4 mám poprvé v životě, vždy jsem měla silnější auta, kdyby pomohlo změnit druh oleje, to by byla výhra :)

_________________
anebo ho prodám a budu mít svatý klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 11.09.2011 11:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

14.07.2011

Příspěvky:

43

Bydliště:

Teplice

Já bych nestresoval. Pokud má motor výkon, na 99% bude stačit vyměnit gufera u hydraulických zdvihátek ventilů.
Zajeď k nějakému slušnému mechanikovi, materiálově je to pár korun....

_________________
Golf V Plus 1.9 TDI, BXE


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group