Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 17.10.2011 16:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.09.2011

Příspěvky:

33

Prosím, neznáte někdo v Praze automechanika, kdo by provedl GO motoru vč. pumpy a řemenů za cenu cca 20 tis. Moc to spěchá, v motoru praská podle servisu vodní pumpa a výměna řemenů za 10 tis. Jenže chceme to udělat najednou, protože motor žere olej. Nebo můžete mi poradit, zda není lepší a výhodnější sehnat motor??? :(
Nevím co dělat, nemůžeme jezdit, abychom to nezadřeli a dělat to zvlášt je nesmysl. Prosím, pokud o někom víte, budu moc ráda za kontakt.

Děkuji moc Daniela

_________________
anebo ho prodám a budu mít svatý klid


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 18.10.2011 13:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.07.2011

Příspěvky:

775

Bydliště:

okres Mělník

Automechanika v praze který by to sfouk za 20t bohužel neznám, ale k tý koupi jiného motoru bych se nepřikláněl. Do motoru nikdo nevidí tak aby to nebylo z bláta do louže.

_________________
VW Golf III EUROPE 1,6CL 55kW Mono-Motronic - na volné chvíle v garáži :-)
VW Golf II 1,6CL 53kW Pierburg - RIP :-(
Peugeot 207 1.4 54kW prodáno
Škoda Octavia II Combi 1.9TDi - jen na ježdění :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 30.11.2011 22:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.11.2011

Příspěvky:

3

Miras 92 píše:
No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?


Zdar lidi, mám stejný problém c otady popisujete, muj golf IV je take vybaven spickovym motorem 1.4 16V.... Zere mi to tak 0,6 az 0,8 l na 1000 km a tez se mi to nezda normalni... chtel sem se jen zeptat nejakeho odbornika, kolik takova oprava vydrzi? Je to napriklad 10.000 km nebo vic? a neposere se to brzo znova?

Díky za každou odpověd....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 02.12.2011 12:03 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Klasik12 píše:
Miras 92 píše:
No kde jste přišli na to že 1l/1000km je normal to mi hlava nebere. Když si vezměš že olej se mění 10 - 15tis (když někdo nechce zkoušet jestli to zvládne víc) tak je zbytečný ho měnit protože v tomhle případě by se tak 2*krát vyměnil. Někde bude něco špatně (kroužky, těsnění, gufera ..). Nejsou třeba mastný skvrny v expanzní nadobce ?


Zdar lidi, mám stejný problém c otady popisujete, muj golf IV je take vybaven spickovym motorem 1.4 16V.... Zere mi to tak 0,6 az 0,8 l na 1000 km a tez se mi to nezda normalni... chtel sem se jen zeptat nejakeho odbornika, kolik takova oprava vydrzi? Je to napriklad 10.000 km nebo vic? a neposere se to brzo znova?

Díky za každou odpověd....


Když se udělá vše pořádně a z kvalitních dílů tak to vydrží.
Samo že když se potom k tomu bude někdo chovat jak prasák tak to zas odkrágluje , ostatně jako jakýkoli jiný motor..
Vše je o tom jak se to opraví , z jakých dílů a jak se s tím pak bude jezdit..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vw 1,4 16V 55 kw
PříspěvekNapsal: 02.12.2011 12:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

tak tak:
Záleží jak ti to mechanik udělá a z čeho.Já mám motor 4000km (od září 2011) po repasi. Kroužky, Gufera, zabroušení hlavy a ventilů, rozvody, čištění, těsnění + náplně a zatím to nevzalo ani kapku. Měrka stále plná. Auto jede jako drak, samozřejmě sem prvních 1000km a kousek opatrně zajížděl, nehoním to studený a tak.
Musíš s citem zajet a s citem se k tomu pak dál chovat.
Kroužky mám originály VW a těsnění Erling

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 95 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group