Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: passat b5
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 21:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2011

Příspěvky:

11

Ahojky vsem,mam otazecku na muj problem. Z nudy jsem si vyrobil motokaru. Je tam danej motor z pasata 1.9 tdi
Nejdriv to zaclo tim,ze zaclo blbe startovat za studena to trvalo dlouho a za tepla to nechytlo vubec jedine na eter. Vadne vstrikovaci cerpadlo. To jsem vymenil a tedko je jiny problem. Jedeto ale max je 8Okm v hodine. Pak citim,ze to nekde el. omezuje a bohuzel netusim cim to muze bejt. Nemate nekdo skusenost. Bohuzel bejvali majitel pri rozebirani auta odstrihl obd zasuvku a ja tedko jednak nemuzu najit aspon ty ustrizene draty a ani nemamel.zapojeni. Takze jsem v koncich
Pokud nekdo aspon tusite. Muzete mi zanechat vzkaz. Kdyz ne tu tak aspon na email. kamil.jancovic@post.cz
Moc dekuji

_________________
Automechanik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: passat b5
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 21:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2011

Příspěvky:

11

A pokud mohu poprosit nemate nekdo el. schemata. A schema zapojeni podtlaku?

_________________
Automechanik


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: passat b5
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 23:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3193

Bydliště:

Praha

kamasik píše:
A pokud mohu poprosit nemate nekdo el. schemata. A schema zapojeni podtlaku?


Ti to asi padá do nouzáku.. Zkoukni hadice od IC a Turba. Potom N75 ventil a regulaci, vyčistit turbo by možná taky neškodilo, ale ta zásuvka by se hodila..

_________________
Passat B5 AFN , Corrado


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: passat b5
PříspěvekNapsal: 19.09.2011 23:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.09.2011

Příspěvky:

11

To me prave napadlo,ze to skace do nouzoveho rezimu. Je fakt ze stema hadickama jsem tam sachoval,ale poradne nevim jak to tam ma bejt zapojeny. Asi to bude nejspis tim protoze kdyz zapojim hadicku na turbo,tak se hnedka naklapi aniz bych pridaval otacky nebo neco podobneho. Jenze bez zasuvky to asi nezjistim,tak se obavam ze mi to bude muset stacit tak jak to je,bez vaga to asi stejne nevymazu ze? Pocitac a vaga bych mel,ale bohuzel zas nemam zasuvku. Je mozne ze by to taky delala vaha vzduchu.
Pri prvnim rozjezdu kdyz seslapnu pl.pedal tak to nekdy jede jen treba na 1800cet otacek a vic ani krok,az kdyz pedal pustim a pridam znova tak to teprve jede,ale zas jen tech 80 vic ani ranu. Na litani po cestach a loukach to skoro staci ale neni to ono. Nema to ten spravny smrnc do zatacek. Jinak turbo vali dobre,tam to asi nebude,ale juknu na nej.

_________________
Automechanik


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group