Stránka 1 z 1

Unikajicí chladicí kapalina Golf V

Napsal: 27.09.2011 16:06
od Mana85
Zdravím,

asi před půl rokem jsem koupil Golfa V r.v.2005 103kw, samozřejmě jsem hned nechal udělat rozvody, dělal je známý servisák mého bratrance a vyšly bez práce na 12000kč i s vodní pumpou. Po nějaké době jsem si všiml, že mi uniká chladící kapalina, inu dal jsem auto do opravy mému kamarádovi servisákovi (jinému než co dělal rozvody), ten měl nejdřív podezření na těsnění pod hlavou, ale nakonec vydedukoval jako místo úniku vodní pumpu, tu chtěl vyměnit a doporučil mi udělat i novou výměnu zbytku rozvodů, prý je to lepší udělat při výměně pumpy, tentokrát vyšli na 5000kč i s pumpou. jestli kapalina dál uniká jsem zatím němel možnost zjistit, každopádně jsem teď mezi dvěma mlýnskými kameny, můj kamarád servisák tvrdí, že ten únik je vina toho kdo dělal rozvody, bratranec a jeho kamarád servisák tvrdí, že to není možné a že když už tak nebylo nutné měnit celé rozvody. Já jako laik netuším kdo má pravdu a komu víc věřit, proto bych chtěl znát vaše názory popř. rady na tento problém. Hlavně na otázky: Je možné namontovat vodní pumpu nějak špatně, že by unikala kapalina, pokud ne tak co by mohlo způsobit únik kapaliny přes pumpu když najela asi jen 5000km. Dál je nutné, nebo aspoň v něčem lepší měnit při výměne pumpy komplet rozvody když mají za sebou jen 5000km. Není za rozvody na Golfa V 12000kč hodně, protože byly údajně kvalitní, ale ne originály. Popř další názory, díky.

Re: Unikajicí chladicí kapalina Golf V

Napsal: 30.09.2011 20:38
od myspulin
Pumpa při montáži poškodit jistě jde, to konec konců všechno, ale spíš to byl nějaký šunt co začal hned týct, podle mě pokud ty rozvody neby od té pumpy poškozené tak se měnit nemuseli mají životnost 120000 km a za 12000Kč by museli být pozlacené, origa ve WV tě i s pumpou vyjdou na 7-8 tisíc za materiál - sada rozvodů + vyměnná pumpa.

Re: Unikajicí chladicí kapalina Golf V

Napsal: 03.12.2012 09:02
od mattock
nechcem zakladať novu temu, tak to dam sem mam unik chladiacej kvapaliny na motore TDI 81kw, zistil som, že je to na mieste kde vchadza ta ocelova rura 15 do bloku, vyzera , že je tam nejake tesnenie 3, nemenil to už niekto? kde ta trubkla drzí na akom drziaku ake ma cislo to tesnenie a aky je tam pristup. vdaka