startování za tepla, bezmoc servisů

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
KOOLABS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 06.12.2009 14:10

startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od KOOLABS »

Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s tímto problémem:
Caddy 20051,9. Vše super do výměny rozvodu. Pak problém s nastartováním za tepla. Obzvlášt při jízdě na dálnici a odskočení si na pumpě. Dáno do jednoho servisu. Detekce vadná žhavící svíčka, vadný čidlo teploty. Vyměněny svíčky, čidla teploty odzkoušeny, prý v pořádku. Problém trvá, přidala se občas rozsvícená kotrnolka agregátu. Znova servis, jiný. Detekce- vadné čidlo teploty( jsou 3) Vyměněno čidlo. Problém trvá. Opět do servisu, elektrikář prý opravil nějaké kabely, platba 2500,- Problém trvá. Další kontrola v servisu, detekce- závada čidla teploty. Pak prý vozidlo servis dal na detekci do wwservisu, kde konstatovali že na agregátu nejsou žádné závady, jen se občas rozsvítí kotrolka chyby agregátu. K tomu startování za tepla nic. Jediné co jsem ještě zjistil, že to může dělat zanešené čerpadlo.
Neporadíte někdo? Už nechci vyhazovat další peníz za servis, který nic nezjistí, ani neopraví.

Uživatelský avatar
wvwvw
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 248
Registrován: 27.03.2008 13:21
Bydliště: SK - TS

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od wvwvw »

A čo tak ísť za tým pánkom čo robil rozvody
najprv pozrieť na Vag nastavenie rozvodov

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od 11mAjA11 »

KOOLABS píše:Dobrý den, nemáte někdo zkušenosti s tímto problémem:
Caddy 20051,9. Vše super do výměny rozvodu. Pak problém s nastartováním za tepla. Obzvlášt při jízdě na dálnici a odskočení si na pumpě. Dáno do jednoho servisu. Detekce vadná žhavící svíčka, vadný čidlo teploty. Vyměněny svíčky, čidla teploty odzkoušeny, prý v pořádku. Problém trvá, přidala se občas rozsvícená kotrnolka agregátu. Znova servis, jiný. Detekce- vadné čidlo teploty( jsou 3) Vyměněno čidlo. Problém trvá. Opět do servisu, elektrikář prý opravil nějaké kabely, platba 2500,- Problém trvá. Další kontrola v servisu, detekce- závada čidla teploty. Pak prý vozidlo servis dal na detekci do wwservisu, kde konstatovali že na agregátu nejsou žádné závady, jen se občas rozsvítí kotrolka chyby agregátu. K tomu startování za tepla nic. Jediné co jsem ještě zjistil, že to může dělat zanešené čerpadlo.
Neporadíte někdo? Už nechci vyhazovat další peníz za servis, který nic nezjistí, ani neopraví.

Špatně nastavený předvstřik a nebo čerpadlo KO .. popis 1.9 počítám že TDi ? kW? kolik to má najeto cca. skutečných kilometrů ( ne to co je na počítadle..) na co jezdíš , jaký servis na tom probíhal doteď , filtry?...
je třeba přesně specifikovat stav vozu a pak se dá nad něčím uvažovat..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

KOOLABS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 06.12.2009 14:10

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od KOOLABS »

Doplnuji::: Najeto má 125 000fakticky, rozvody dělány na 120 000,- Filtry vzduch olej měněny 120 000, palivo filtr nevím. V 1,9 je to ten silnější motor.

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od 11mAjA11 »

KOOLABS píše:Doplnuji::: Najeto má 125 000fakticky, rozvody dělány na 120 000,- Filtry vzduch olej měněny 120 000, palivo filtr nevím. V 1,9 je to ten silnější motor.

Takže PD 77kW ?..a co nastavení vačky?..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

audinak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 15.03.2008 13:32

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od audinak »

Jenom se chci zeptat jako že to dlouho točí a potom chytne nebo jenom točí a vůbec nechytá

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od pohodarkajik »

zkontroluj si vacku a kliku, jestli sedej jak maj, zrovna sem to ted resil u sebe,viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=159&t=213260" onclick="window.open(this.href);return false; za tepla to startovalo dobre, ale pry se muze stat ze nestartuje, mimo to u motoru PD nestaci jen nahodit rozvodak a jedem, musi se to jeste doladit, v tom vlaknu mas i video jak na to, celkem jednoduchy, jestli si nekdy ladil fichtla je to dost podobny :-D tohle je muj tip na tvuj problem :-)

chonsicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 485
Registrován: 09.07.2009 12:28

Re: startování za tepla, bezmoc servisů

Příspěvek od chonsicek »

a nemáš to ten samy problem co byva u octav že když je slabší starter tak to za tepla nechce pouštět naftu? zkus za tepla odpojit čidlo teploty jestli to chytne..
Polo 1.4TDI

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“