Problémy s 2,5 TDi
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Problémy s 2,5 TDi
Známý má v autě motor 2,5 TDi, 110kW. Auto nemá absolutně žádný výkon, má problémy se samo rozjet, dost kouří a žere minimálně 10 litrů. Když jsem to píchnul na diagnostiku tak tam vyběhly závady 00542 Čidlo pro zdvih jehly (G80) a Čidlo tlaku v sání. Ta první smazat nejde a ta druhá se objevuje jen někdy. Poraďte co a kde mám vyměnit. Předpokládám, že to čidlo v sání má funkci jako u 1,9. Do 2,5TDi fakt nedělám, nic mi to neříká. Dík
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Váha vzduchu....Tu at zkusi prvni...
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Chudej student
- VWexpert
- Příspěvky: 4438
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tahkle...ja nedavno resil podobnej problem na 1.9 TDI PD...snimac tlaku saciho potrubi...Jelo to jako SDI jeste min..absolutne to neslo do otacek,ale nekourilo to a zralo to proste jako SDI..malo..Byl to spatnej drat na to cidle...Pokud auto zere a kouri,tak bych to prave videl bych to prave na tu vahu..Ale to jsou jen me uvahy..problem je ten ze tam muze bejt neco jineho a Vag to vyhodnoti takhle a pritom zrada muze byt nekde jinde...proste bych si nekde napujcoval ty dily zkousel to postupne menit...i tu vahu bych zkusil....Byla nova?nogis píše:Váha je nová, nemá skoro nic najeto a hlavně ty závady nevypadají moc na váhu.
http://www.escape6.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Nightmix
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousek od C.B.
- Kontaktovat uživatele:
- Nightmix
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousek od C.B.
- Kontaktovat uživatele:
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Jasný, podíváme se na to. Ta váha byla úplně nová, ale druhovýroba. Možná dává blbý hodnoty. To auto nikdy nejelo tak, jak by se podle mě slušelo na 110kW. Do 3tis. otáček je to jako SDi a pak asi tak jako 81kW TDi, ale drž nafťáka pořád nad 3000 otáček. To je zabitý. Ono to auto bylo dost zbořený, tak si ho opravil, ale kdoví co tam tím ještě odešlo. Uvidíme, zatím dík
- Nightmix
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousek od C.B.
- Kontaktovat uživatele:
- Nightmix
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousek od C.B.
- Kontaktovat uživatele:
- Nightmix
- Jezdec
- Příspěvky: 370
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kousek od C.B.
- Kontaktovat uživatele:
- nogis
- Závodník
- Příspěvky: 579
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Vím, že ty motory jsou asi to nejhorší, co koncern vypustil, ale když už to žere, tak ať to aspoň jede. Vyměnili jsme oba podtlaky (EGR, turbo), třetí vstřik a zatím to vypadá slibně. Auto poprvé jede zhruba tak, jak bych si představoval. Ale potřebuju ještě jednu věc. Sehnal jsem VIS 1.5, ale nenašel jsem tam vůbec tu tabulku závad jak je o něco výš. To je až od nějaké verze nebo s tím neumím.