vw passat 2005 B7 po vymene rozvodu utrzeny motor

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Sepe
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 06.11.2011 11:55

vw passat 2005 B7 po vymene rozvodu utrzeny motor

Příspěvek od Sepe »

Dobry den mam problem a potrebuji pomoc.Vcera jsem jel autem po dalnici v Nemecku a kousek
od Polska v nem najednou trochu bouchlo asi jako kdyz najedete na mensi hrbol a zecalo se cely
klepat.Hned jsem zastavil a zvedl kapotu a i kdyz jsem totalni laik tak se mi zdalo ze je celej motor
niz a sedi nejak bokem do levy strany kdyz se divate zepredu.Zavolal jsem odtahovku a nemcour
hned videl ze je motor urvanej a ze me odtahne do Polska do servisu asi 10km.Tam me sundal auto
dolu, prisli 2 mechanici otevreli kapotu a ze to bude asi nejaka (poduska) nevim co to znamena a jesti jsem prej ted nekdy nedelal rozvody
, potom rekli ze motor
trochu zvednou a podivaji se co se s tim da delat.Ted se pokusim popsat to co mi rekli po zvednuti
motoru :Takze motor se utrhl na leve strane hned kousek pod nadrzou na chladici kapalinu pokusim
se sem dat fotky aby to bylo videt.V tomhle miste drzi motor na 3 sroubech jeden jim hned vypadl a
je ulomenej a druha pulka zustala vevnitr v motoru celej motor se ted vlastne opira bokem o neco
(nevim o co) a drzi vlastne jakz takz silou vule ,kdybych s tim jel dal tak by se asi urval celej.Jejich
diagnoza byla ze pri vymene rozvodu utahli srouby moc a ty potom praskly jsou prej 2 zpusoby kdy
se tohle stava a to je kdyz se srouby utahnou malo a nebo zase naopak utahnou moc a pak prasknou
rikali ze jsem treti clovek u koho to vidi aby se to stalo a 2 prede mnou taky menili rozvody.Bylo
asi 8 vecer a tak to nejak vic nezkoumali ale rikali ze je dost mozny ze pujde prasklina az dolu a
bude to cely v haji.Chci se jen zeptat jestli s tim ma nekdo nejakou zkusenost a nebo na nazor
mechanika rozvody jsem menil pred pul rokem asi 15 000 km zpatky.
Přílohy
Photo0752 - Kopie.jpg