2,1 a 1,9? já teda taky foukám víc... cca 2,4 2,2 (na gumach 195/50 podle mě je to nižší guma tak by měla být nafouknutá víc než obyč 175/70 atd. ale možná to je jen můj špatný názor....)yurik píše:2,8???? uha a to na akom aute??? sak vyrobca udava tlak 2,1 vpredu a 1,9 vzadu (pri plne zatazenom aute sa samozrejme tlak zvysuje)pov píše:Nooo za techto okolnosti to nemuze byt nic jinyho nez gumy... ale ... zkousel jsi je nafouknout vic? ... ja mam teda v predu 2,8 a vic... na 3,2 uz se guma otaci jen pro prostredku behounu. V zadu mam 2,5. (175/50/13)
geometricko-pneumatická záhada
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- sonas111
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vsetín/Brno
Naposledy upravil(a) sonas111 dne 28.03.2006 11:26, celkem upraveno 1 x.
-
- Řidič
- Příspěvky: 190
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha, Sušice
tak ještě připíši svůj poznatek k tomuto tématu:
Mám GII 1.6D (no nyní již TD)
Mám doma víc ráfků, tak přehazuju podle libosti
Když tam mám zimáky 175/65? na ráfku 13" a ET 38, jde točit volantem nejlépe.
Když tam mám letní 185/60? na 14" a ET 38, je to horší, už to jde dost ztuha, třeba couvat někam s vozejkem už je fakt velká posilovna
A když tam dám letní 175/65 na 13" ET 45 tak je to nejhorší, to se musíš pořádně opřít do sedačky, i když jedeš
Jinak mám taky stále nafoukáno tak na 2,5 atm.
Mám GII 1.6D (no nyní již TD)
Mám doma víc ráfků, tak přehazuju podle libosti
Když tam mám zimáky 175/65? na ráfku 13" a ET 38, jde točit volantem nejlépe.
Když tam mám letní 185/60? na 14" a ET 38, je to horší, už to jde dost ztuha, třeba couvat někam s vozejkem už je fakt velká posilovna
A když tam dám letní 175/65 na 13" ET 45 tak je to nejhorší, to se musíš pořádně opřít do sedačky, i když jedeš
Jinak mám taky stále nafoukáno tak na 2,5 atm.