geometricko-pneumatická záhada

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
sonas111
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 269
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vsetín/Brno

Příspěvek od sonas111 »

yurik píše:
pov píše:Nooo za techto okolnosti to nemuze byt nic jinyho nez gumy... ale ... zkousel jsi je nafouknout vic? ... ja mam teda v predu 2,8 a vic... na 3,2 uz se guma otaci jen pro prostredku behounu. V zadu mam 2,5. (175/50/13)
2,8???? 8O uha a to na akom aute??? sak vyrobca udava tlak 2,1 vpredu a 1,9 vzadu (pri plne zatazenom aute sa samozrejme tlak zvysuje)
2,1 a 1,9? já teda taky foukám víc... cca 2,4 2,2 (na gumach 195/50 podle mě je to nižší guma tak by měla být nafouknutá víc než obyč 175/70 atd. ale možná to je jen můj špatný názor....)
Naposledy upravil(a) sonas111 dne 28.03.2006 11:26, celkem upraveno 1 x.

frenky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 190
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha, Sušice

Příspěvek od frenky »

tak ještě připíši svůj poznatek k tomuto tématu:

Mám GII 1.6D (no nyní již TD)

Mám doma víc ráfků, tak přehazuju podle libosti :wink:

Když tam mám zimáky 175/65? na ráfku 13" a ET 38, jde točit volantem nejlépe.

Když tam mám letní 185/60? na 14" a ET 38, je to horší, už to jde dost ztuha, třeba couvat někam s vozejkem už je fakt velká posilovna :?

A když tam dám letní 175/65 na 13" ET 45 tak je to nejhorší, to se musíš pořádně opřít do sedačky, i když jedeš


Jinak mám taky stále nafoukáno tak na 2,5 atm. :idea:

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“