Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 00:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

Dnes jsem zjistil při prohlídce že mám ulomený plastový prvek na sacím potrubí..Jezdim s tim už asi rok si myslím. Má to asi vliv na výkon motoru že? Jak se tato součastka jmenuje?a kde ji seženu?
Příloha:
tuar2.jpeg
tuar2.jpeg (33.9 KiB) Zobrazeno 385 krát

Prosím o radu.


Přílohy:
tuar1.jpeg
tuar1.jpeg (55.36 KiB) Zobrazeno 371 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 10:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Myslíš to, co jsem ti označil na obrázku?
to nemá vliv na výkon, je to jen napojení odfuku splodin bloku(od kliky) do sání.

Když budeš příště cokoliv potřebovat, tak se klidně ptej tady :arrow: viewforum.php?f=200 :good: :wink:

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 15:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

Dik, je to ono.ale když do sání žene turbo vzduch tak tám ulomením ten tlak unika ne?Jsem laik tak se ptam asi blbosti.MAlo by se to ale spravit ne?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 17:59 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

opravit, vyměnit určitě....
Ne, nemá to s plněním motoru nic společného, na výkon, ani na funkci rostlináře to nemá vliv :mrgreen:

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 18:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

Stále mi to vrtá hlavou rostlináře, jsem kluk z vesnice .jestli je to odvětrávání klikový skříně jakože to je,pak ta plastová kulata krabička je jednocestný ventil který propouští tlak z klikovky do sacího potrubí ale opačně tlak z turba do klikovky ne! Pokud ale je to utržený, pak tlak z turba fučí permanentne dírou o prúměru 5 mm ven, tedy zakonite je plnící tlak vzduchu nižši si teoreticky myslím a pak i spalování i výkon je ovlivněn .


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 22:54 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

jak říkáš.... je to propojení odvětrání prostoru klikovky, ten nemá nic společného s pracovními komorami, kde dochází ke spalování. To znamená, není přímé propojení.
Tahle hadice má za funkci vyrovnávat tlaky pod víkem ventilů a prostorem klikovky.

fakt.... věř mi.... nemá to vliv na výkon a ani na spotřebu. Na tu má vliv předvolantová jednotka na sedadle řidiče :mrgreen:

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 23:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

09.12.2011

Příspěvky:

116

předvolantová jednotka je v okeju! chichi ale těžko se ji ovláda pedál plynu když cítí zátáh pod prdelí. Ona ta V10 neco spapá to je fakt.Potřeboval bych čislo dilu abych ho sehnal. Neporadiš? nejsem zběhlej vyhledávač.
jinak díky za ubezpečení.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 11.12.2011 23:27 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5890

Bydliště:

Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

tyjo, číslo dílu ti nenajdu, nemám etku - sry :oops: :wink:

ale když přijdeš do vw, tak to pro ně bude malina :wink:

_________________
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

_________________
VW Touareg facelift 2.5 TDI chip + Touareg 4.2 V8 FSI Individual


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 12.12.2011 18:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

Podle Etky je to "Ventil regulátoru tlaku" a číslo dílu je 07Z 129102A Je to ten levý při pohlehu zepředu do motoru.Je to bez záruky protože nevím rok a kod motoru.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Závada na potrubí od turba k válcúm
PříspěvekNapsal: 21.01.2012 18:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.03.2011

Příspěvky:

93

MMM8 píše:
Stále mi to vrtá hlavou rostlináře, jsem kluk z vesnice .jestli je to odvětrávání klikový skříně jakože to je,pak ta plastová kulata krabička je jednocestný ventil který propouští tlak z klikovky do sacího potrubí ale opačně tlak z turba do klikovky ne! Pokud ale je to utržený, pak tlak z turba fučí permanentne dírou o prúměru 5 mm ven, tedy zakonite je plnící tlak vzduchu nižši si teoreticky myslím a pak i spalování i výkon je ovlivněn .

Trochu to upřesním, v klice(skříni) vzniká přetlak vlivem průsaků mezi pístama a válcem tento vzduch smíchanej s olejovýma párama se odvádí do sání - na vstup turba.... v tomto místě je tlak rozhodně nižší než atmosférický (o úbytek tlaku na filtru), a tedy směr proudění je z kliky do turba, nikdy obráceně....
takže leda tou dírou nasaješ něco do turba .......

_________________
Sharan II. 2000 + 2009


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Yahoo [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group