Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: iso konektor
PříspěvekNapsal: 29.12.2011 23:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.12.2011

Příspěvky:

7

prosím vás, potřebuji poradit, mám vw polo 2004 a mám nové rádio ale nevím jak ho zapojit :/ bylo tam vw beta a teď mám nějaké no name ale jsou tam jen samotnéé kabely bez konektorů, ty už jsem koupil, ale nevím jak zapojit :/ těch kabelů je tam málo, je tam +Rrepro, +Lrepro, zem(kostra)zároveň i jako -RLrepro,+12V Zapalování,+12V stále a to je vše prosím poraďte děkuji


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: iso konektor
PříspěvekNapsal: 30.12.2011 11:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.11.2008

Příspěvky:

153

Bydliště:

Frýdek-Místek

Zapojení ISO konektoru v autorádiu
ISO konektor je strandartní konektor pro zapojení autorádia. Skládá se ze dvou konektorů označených jako A a B. Oba konektory jsou osmipólové.
Na konektoru A jsou napájení a vedlejší signály. Na konektoru B reproduktory. Na kabely, které vedou z ISO konektoru k napájení a k reproduktorům, by se měli připojit minimálně 1 mm tlusté lankové vodiče. Konektory mají odlišný klíč a nelze je zaměnit.

Konektor A
Konektor A
A1 - ztišení rádia při telefonování
A2
A3
A4 - 12V akumulátor
A5 - ovládání elektricky výsuvné antény
A6 - regulace podsvětlení autorádia
A7 - 12V zapalování (akumulátor)
A8 - zem, ukostření
Konektor B
Konektor A
B1 - pravý zadní + modrý kabel
B2 - pravý zadní - modročerný kabel
B3 - pravý přední + šedý kabel
B4 - pravý přední - šedočerný kabel
B5 - levý přední + zelený kabel
B6 - levý přední - zelenočerný kabel
B7 - levý zadní + bílý kabel
B8 - levý zadní - bílo černý kabel
No a mínus napájení je stejně společné s repro mínus nebo GND lépeřečeno, tak při zapojení těch drátů zvýrazněných červeně ti to pojede.
Kód:
http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=134

A1 někdy bývá vstup pro ovládání hlasitosti podle rychlosti (SCV-speed controlled volume) a Phone MUTE bývá spíš na A2, ale záleží na výrobci, také někdy bývá vzájemně prohozeno A4 a A7. Ještě existuje část C, kde bývají různé linkové vstupy/výstupy, vstup pro pevné handsfree, ovládání CD changeru, dálkové ovládání (kabelové, infra) atd.
Mimo to má většina nových autorádií další konektory, samozřejmě konektor pro antenní vstup, dále cinch konektory pro signálový výstup na externí zesilovač, nízko ampérový (většinou 300 mA) výstup pro zapnutí přídavného zesilovače do aktivního režimu, vstup pro changer (měnič CD/MD disků). Tyto dodatečné konektory jsou vždy popsány v dokumentaci k autorádiu.

informace čerpány z www.skoda.panda.cz

_________________
Volkswagen Touran 1,9 TDI


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group