Stránka 1 z 2

Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 15:07
od bBru7usPSH
Zdravím, olej mám tak půl centimetru nad ryskou. Mám ho upustit nebo to nevadi? GIII 1.6 74kw 97

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 16:30
od Flico
bBru7usPSH píše:Zdravím, olej mám tak půl centimetru nad ryskou. Mám ho upustit nebo to nevadi? GIII 1.6 74kw 97
nad ryskou max, nebo nad tim celkovym vyrezem ? kazdopadne vypustit moc i malo oleje neni dobry ....

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 16:48
od bBru7usPSH
Nad celkovym vyrezem...

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 16:49
od bBru7usPSH
Je možný že mě tam prochcává palivo?

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 16:50
od KOŠŤÁL
uber mezi rysky
to se tam objevilo najednou?

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 16:54
od bBru7usPSH
Prave ze najednou, v pondeli jdu zmerit kompresni tlaky. Jinak cim by to mohlo byt krome toho paliva?

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 17:01
od KOŠŤÁL
benzín,voda
buď by olej smrděl po benzínu,nebo kdyby to bylo vodou,ubyla by ti v nádobce a místo oleje bys tam měl takovou emulzi

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 19:32
od Flico
ale pokud by to bylo palivo pul cm nad rysku je dejme tomu pul litru to bylo docela blbe kdyby to bylo najednou, pokud voda tak by to bylo jak pise Kostal

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 22:30
od bBru7usPSH
Olej ma mensi viskozitu a smrdi po benzinu.

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 22:33
od KOŠŤÁL
tak to ti půjde přes kroužky,změř si kompresi

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 22:36
od bBru7usPSH
A nemuzou to byt jen studeny starty? Jednou me o totisstuklo a jelona tri valce. Takze by se ten benal tam dostal takhle.

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 22:37
od KOŠŤÁL
tolik? to už tam musí jít delší dobu
po jaký době jsi to zjistil?

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 10.02.2012 23:06
od Passta
Já bych zkontroloval tlak paliva (může být i zamrzlá voda ve filtru, např), pokud je nižší než nutný systémový, benzín se špatně rozprašuje, nespálí se a stíká po stěnách válců do vany. (to že kroužky nikdy dokonale netěsní a ani nemůžou, vůle v zámcích, snad nemusím ani psát)
Další věc je snažit se eliminovat počet startů se studeným motorem. Nastává podobný případ, kdy se benzín na studených stěnách válců nemůže odpařit nebo se vysráží a nastává výše popsaný případ.
Já bych olej vypustil a dal nový, i když by se ohřátím motoru a následnou delší jízdou měl benzín z oleje odpařit, v tomto množství a stavu naředění oleje bych měl obavu z možné snížené schopnosti oleje mazat

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 11.02.2012 09:18
od Flico
to Passta: kazdopadne mas pravdu, ale tady uz bych asi hledal jinej problem, podle toho co psal kolik mu pribylo tak je to vic nez pul litru to by bylo sakra startovani v mrazu aby se tam dostalo pul litru benalu ....

Re: Vysoká hladina oleje

Napsal: 11.02.2012 11:08
od Passta
Mě se stalo něco podobnýho, když jsem přehazoval motor, 2.0 za 1,8. Protože jsem měl v kufru plynovou nádrž přímo nad čerpadlem, tak jsem motor zkoušel s čerpadlem původním, s tím, že ho přehodím až budu hotovej s motorem. To dávalo pouze 1atm, kdežto 2.0 potřebuje 3atm. S autem jsem nejel, jen asi dvakrát běžel na volnoběh do plného ohřátí. No a ve vaně přibylo cca taky toho půl litru benzínu.
Proto jsem psal i o kontrole tlaku paliva, měření kompresních tlaků se mi zdá v tomto případě zbytečný. :wink: