je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
Poprve jsem testoval vahu vzduchu. Druha polovina je test turba.
dekuji za vase nazory a rady.
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 11.04.2009 14:15
- Bydliště: Prachatice
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
jestli si tedy nepletu barvy tak turbo špatně reguluje
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
Ta svetle modra je pozadovany a ta zelena by mel byt skutecny tlak.
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
- Smajda
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 13.06.2009 21:58
- Bydliště: Protivanov
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
hoď to sem celý ať se na to můžem kouknout
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
tak tady mam jen test MAF.
http://www.viktortamayo.com/LOG-turbo-maf.CSV" onclick="window.open(this.href);return false;
Zítra udelam log na to turbo.
díky
http://www.viktortamayo.com/LOG-turbo-maf.CSV" onclick="window.open(this.href);return false;
Zítra udelam log na to turbo.
díky
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
- Smajda
- Závodník
- Příspěvky: 684
- Registrován: 13.06.2009 21:58
- Bydliště: Protivanov
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
buď je to na špatnym hostingu jelikož se mi to v opeře nechtělo stáhnout v exploreru to šlo ale zobrazila se mi tak cca sekunda logu...takže z toho nic nepoznám
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
Mmnt sedim v aute a loguju
do pul hodky to hodim treba na leteckou postu
diky
do pul hodky to hodim treba na leteckou postu
diky
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
test na 3. př. stupeň do mírného kopce.
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
test na 4. př. st. ale už tam byl moc velký provoz, tak jsem možná ve vyšších otáčkách už polevil tlaku na plynový pedál
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
A tady je LOG číslo 2. Na rovince a zařazen 4. rychl. st.
log 1
http://leteckaposta.cz/271365681" onclick="window.open(this.href);return false;
log 2
http://leteckaposta.cz/154073546" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za vaše názory a rady.
log 1
http://leteckaposta.cz/271365681" onclick="window.open(this.href);return false;
log 2
http://leteckaposta.cz/154073546" onclick="window.open(this.href);return false;
Díky za vaše názory a rady.
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
nikdo nic?
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
ja by som skusil:
- podla mna turbo reguluje dobre, nikde som si nevsimol nejaky vyraznejsi skok akurat:
94.61 1995 850 1115 4.8 95.01 2058 1948 2254 71.3
95.39 2100 850 1105 4.8 95.79 2142 1948 2101 69.3
otacky sa zvysuju pozvolne (100 otacok za 0.7 sekundy) a ten rozdiel ocakavany vs. skutocny tlak je dost vyrazny (1948 vs 2254) - podla mna by ti uz kvoli tomuto auto mohlo padat do nudzaku. Nie vzdy, ale cojaviem hore nejakym prudsim kopcom v plnom zatazeni alebo tak nejak. Zdoraznujem MOHLO BY padat, netvrdim ze je to zle len mam za to ze ta odchylka by mohla byt kusok mensia (cojaviem 1948 a 2100 je v pohode, ale 2250 sa mi uz zda trochu nad limit).
ale hned vzapati turbo ide ABSOLUTNE perfektne, teda vlastne to turbo chodi skoro vzdy v celom tom tvojom merani absolutne perfektne:
96.19 2205 850 955 4.8 96.59 2247 1948 1887 64.1
96.99 2310 850 900 4.8 97.39 2352 1948 1826 61
97.81 2394 850 895 4.8 98.22 2457 1948 1836 59.8
98.64 2499 850 875 4.8 99.04 2541 1948 1856 59
99.44 2583 850 895 4.8 99.84 2625 1948 1887 58.6
100.24 2688 850 895 4.8 100.64 2730 1948 1928 59
101.04 2772 850 900 4.8 101.46 2814 1948 1958 60.2
101.87 2856 850 905 4.8 102.3 2898 1948 1989 61.8
102.7 2940 850 895 4.8 103.12 2982 1948 1999 63
103.52 3024 850 890 4.8 103.94 3066 1948 2009 65.3
104.35 3108 850 885 4.8 104.75 3150 1948 2030 68.9
105.15 3192 850 875 4.8 105.55 3234 1948 1999 70.1
105.95 3255 850 855 4.8 106.35 3297 1948 1979 70.9
106.75 3339 850 840 4.8 107.17 3381 1948 1948 71.3
107.57 3402 850 805 4.8 107.98 3444 1948 1897 68.9
108.38 3486 850 790 4.8 108.8 3528 1948 1887 67.7
109.2 3549 850 790 4.8 109.61 3591 1948 1897 66.1
110.03 3612 850 785 4.8 110.43 3654 1948 1897 66.5
110.83 3675 850 780 4.8 111.23 3717 1948 1907 65.7
111.63 3738 850 785 4.8 112.03 3759 1948 1928 66.1
112.43 3801 850 775 4.8 112.83 3822 1948 1928 65.7
113.23 3843 850 770 4.8 113.63 3885 1948 1928 65.3
114.03 3906 850 755 4.8 114.43 3927 1948 1938 65.3
114.83 3969 850 750 4.8 115.23 3990 1948 1948 66.1
115.63 4011 850 750 4.8 116.03 4032 1938 1958 66.9
116.43 4053 850 745 4.8 116.83 4095 1938 1958 67.7
117.23 4116 850 735 4.8 117.63 4137 1928 1958 68.9
tie hodnoty su takmer navlas rovnake (treti stlpec zprava a druhy stlpec zprava). Podobne aj v ostatnych partiach ked si tomu pridrbal tak to bolo uplne super:
12.24 2100 850 1090 4.8 12.64 2226 1948 2285 73.7
13.04 2352 850 1070 4.8 13.44 2478 1948 2081 70.1
13.85 2604 850 900 4.8 14.25 2730 1948 1856 64.1
14.65 2856 850 815 4.8 15.05 2961 1948 1765 57.8
15.44 3066 850 810 4.8 15.85 3171 1948 1897 61.8
16.25 3297 850 870 4.8 16.65 3402 1948 2030 68.9 [tu je odchylka 1948 malo byt a 2030 bolo ale to je nic, prudko v ramci tolerancie]
17.07 3528 850 835 4.8 17.47 3612 1948 2009 70.9
17.85 3717 850 810 4.8 18.27 3822 1948 1999 71.7
18.69 3927 850 780 4.8 19.1 4011 1948 1969 72.1
19.52 4095 850 745 4.8 19.92 4179 1918 1948 73.3
Trochu nerozumiem tomu EGRku, posledny stlpec vpravo, mam dojem ze ja ked na 85kW PD AUY motore tlacim plny kotol tak mam EGR vzdy na 4.8% cize maximalne a ty tu mas hodnoty 60-70%... neviem ci to moze byt zanesene, v kazdom pripade vycistit EGR nie je az taka robota ani technicky ani penazne ani nijako... to by som ti v kazdom pripade doporucil.
Co sa mi ale nezda je ta vaha vzduchu: sleduj tvoj volnobeh z prveho merania na volnobehu:
4.05 903 365 490
2 4.88 903 365 490
3 5.71 903 365 490
6.53 903 365 500
7.33 903 365 485
12.13 903 365 490
12.93 903 365 505
13.72 903 365 490
14.53 903 365 495
15.32 903 365 495
druhy stlpec sprava "mal by byt 365" a uplne vpravo "v skutocnosti som nameral 490-500". To mi nesedi. Ked mozes, skus sa s nejakym kamaratom dohodnut nech ti na 30 minut pozicia jeho vahu vzduchu, vymenit a nalogovat znovu ci to bude odlisne.
V tom druhom subore to iste, turbo sa mi zda perfektne a takisto casto vidim vahu s hodne odlisnymi hodnotami ako by mali byt.
dufam ze ta vaha pomoze... a snad som pomohol aj ja.
- podla mna turbo reguluje dobre, nikde som si nevsimol nejaky vyraznejsi skok akurat:
94.61 1995 850 1115 4.8 95.01 2058 1948 2254 71.3
95.39 2100 850 1105 4.8 95.79 2142 1948 2101 69.3
otacky sa zvysuju pozvolne (100 otacok za 0.7 sekundy) a ten rozdiel ocakavany vs. skutocny tlak je dost vyrazny (1948 vs 2254) - podla mna by ti uz kvoli tomuto auto mohlo padat do nudzaku. Nie vzdy, ale cojaviem hore nejakym prudsim kopcom v plnom zatazeni alebo tak nejak. Zdoraznujem MOHLO BY padat, netvrdim ze je to zle len mam za to ze ta odchylka by mohla byt kusok mensia (cojaviem 1948 a 2100 je v pohode, ale 2250 sa mi uz zda trochu nad limit).
ale hned vzapati turbo ide ABSOLUTNE perfektne, teda vlastne to turbo chodi skoro vzdy v celom tom tvojom merani absolutne perfektne:
96.19 2205 850 955 4.8 96.59 2247 1948 1887 64.1
96.99 2310 850 900 4.8 97.39 2352 1948 1826 61
97.81 2394 850 895 4.8 98.22 2457 1948 1836 59.8
98.64 2499 850 875 4.8 99.04 2541 1948 1856 59
99.44 2583 850 895 4.8 99.84 2625 1948 1887 58.6
100.24 2688 850 895 4.8 100.64 2730 1948 1928 59
101.04 2772 850 900 4.8 101.46 2814 1948 1958 60.2
101.87 2856 850 905 4.8 102.3 2898 1948 1989 61.8
102.7 2940 850 895 4.8 103.12 2982 1948 1999 63
103.52 3024 850 890 4.8 103.94 3066 1948 2009 65.3
104.35 3108 850 885 4.8 104.75 3150 1948 2030 68.9
105.15 3192 850 875 4.8 105.55 3234 1948 1999 70.1
105.95 3255 850 855 4.8 106.35 3297 1948 1979 70.9
106.75 3339 850 840 4.8 107.17 3381 1948 1948 71.3
107.57 3402 850 805 4.8 107.98 3444 1948 1897 68.9
108.38 3486 850 790 4.8 108.8 3528 1948 1887 67.7
109.2 3549 850 790 4.8 109.61 3591 1948 1897 66.1
110.03 3612 850 785 4.8 110.43 3654 1948 1897 66.5
110.83 3675 850 780 4.8 111.23 3717 1948 1907 65.7
111.63 3738 850 785 4.8 112.03 3759 1948 1928 66.1
112.43 3801 850 775 4.8 112.83 3822 1948 1928 65.7
113.23 3843 850 770 4.8 113.63 3885 1948 1928 65.3
114.03 3906 850 755 4.8 114.43 3927 1948 1938 65.3
114.83 3969 850 750 4.8 115.23 3990 1948 1948 66.1
115.63 4011 850 750 4.8 116.03 4032 1938 1958 66.9
116.43 4053 850 745 4.8 116.83 4095 1938 1958 67.7
117.23 4116 850 735 4.8 117.63 4137 1928 1958 68.9
tie hodnoty su takmer navlas rovnake (treti stlpec zprava a druhy stlpec zprava). Podobne aj v ostatnych partiach ked si tomu pridrbal tak to bolo uplne super:
12.24 2100 850 1090 4.8 12.64 2226 1948 2285 73.7
13.04 2352 850 1070 4.8 13.44 2478 1948 2081 70.1
13.85 2604 850 900 4.8 14.25 2730 1948 1856 64.1
14.65 2856 850 815 4.8 15.05 2961 1948 1765 57.8
15.44 3066 850 810 4.8 15.85 3171 1948 1897 61.8
16.25 3297 850 870 4.8 16.65 3402 1948 2030 68.9 [tu je odchylka 1948 malo byt a 2030 bolo ale to je nic, prudko v ramci tolerancie]
17.07 3528 850 835 4.8 17.47 3612 1948 2009 70.9
17.85 3717 850 810 4.8 18.27 3822 1948 1999 71.7
18.69 3927 850 780 4.8 19.1 4011 1948 1969 72.1
19.52 4095 850 745 4.8 19.92 4179 1918 1948 73.3
Trochu nerozumiem tomu EGRku, posledny stlpec vpravo, mam dojem ze ja ked na 85kW PD AUY motore tlacim plny kotol tak mam EGR vzdy na 4.8% cize maximalne a ty tu mas hodnoty 60-70%... neviem ci to moze byt zanesene, v kazdom pripade vycistit EGR nie je az taka robota ani technicky ani penazne ani nijako... to by som ti v kazdom pripade doporucil.
Co sa mi ale nezda je ta vaha vzduchu: sleduj tvoj volnobeh z prveho merania na volnobehu:
4.05 903 365 490
2 4.88 903 365 490
3 5.71 903 365 490
6.53 903 365 500
7.33 903 365 485
12.13 903 365 490
12.93 903 365 505
13.72 903 365 490
14.53 903 365 495
15.32 903 365 495
druhy stlpec sprava "mal by byt 365" a uplne vpravo "v skutocnosti som nameral 490-500". To mi nesedi. Ked mozes, skus sa s nejakym kamaratom dohodnut nech ti na 30 minut pozicia jeho vahu vzduchu, vymenit a nalogovat znovu ci to bude odlisne.
V tom druhom subore to iste, turbo sa mi zda perfektne a takisto casto vidim vahu s hodne odlisnymi hodnotami ako by mali byt.
dufam ze ta vaha pomoze... a snad som pomohol aj ja.
-
- Řidič
- Příspěvky: 142
- Registrován: 11.04.2009 14:15
- Bydliště: Prachatice
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
Zdravím, podle těch posledních logů to vypadá že turbo reguluje pomalu - jde ztuha. Měl jsem podobné starosti. Zkus jestli se regulace turba pohybuje v celém rozsahu.
- viki82
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Hodslavice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
Mp3turbo: diky moc! Vahu zkusim vymenit. Mozna i kvuli tomu reaguje turbo pomalu ...
Hajney: jak to prosim zjistim?
Diky moc panove
Hajney: jak to prosim zjistim?
Diky moc panove
http://www.viktortamayo.com" onclick="window.open(this.href);return false;
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
ne v nouzi, ale až když jde o peníze poznáš přítele ...
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 27.09.2008 00:37
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
Re: je podle tohoto grafu MAF a turbo ok.
najlepsie tak ze vyhodis turbo von, rozoberes, vycistis a vypodlozis lopatky aby sa uz v buducnosti nezaniesli to je jedina spolahliva "kontrola", ale ja osobne na to tiez nemam podmienky (zadna garaz, barak proste nic) a zima sa blizi.
laicky mozes skusit aj rukou tahat za tu tycku z regulacie a musi sa to pohybovat volne bez drhnutia, ked s tym stokrat pohnes v celom rozsahu tak zlahka pridrete turbo mozes aj rozhybat do uplnej pohody. Ale bacha, necitlivym hrubym zaobchadzanim to mozes oddrbat takze zadne nasili !
Ak mas dalsie logy, kludne ich daj sem do temy verejne - rad na ne kuknem a takisto aj ja osobne si necham poradit od skusenejsich a podiskutujem pretoze som "mudrost sveta nezjedol". Preto som naschval quotoval konkretne casti tvojho logu aby bolo jasne o com pisem a preco to pisem. Ako hovorim, pokial mojmu nazoru niekto zbehnuty zakontruje niecim inym, velmi rad sa aj ja naucim.
jo a masinu maz HEZKOOOOOOOOOOU moc hezkou.
laicky mozes skusit aj rukou tahat za tu tycku z regulacie a musi sa to pohybovat volne bez drhnutia, ked s tym stokrat pohnes v celom rozsahu tak zlahka pridrete turbo mozes aj rozhybat do uplnej pohody. Ale bacha, necitlivym hrubym zaobchadzanim to mozes oddrbat takze zadne nasili !
Ak mas dalsie logy, kludne ich daj sem do temy verejne - rad na ne kuknem a takisto aj ja osobne si necham poradit od skusenejsich a podiskutujem pretoze som "mudrost sveta nezjedol". Preto som naschval quotoval konkretne casti tvojho logu aby bolo jasne o com pisem a preco to pisem. Ako hovorim, pokial mojmu nazoru niekto zbehnuty zakontruje niecim inym, velmi rad sa aj ja naucim.
jo a masinu maz HEZKOOOOOOOOOOU moc hezkou.