Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 11:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2010

Příspěvky:

12

Zdar. Je tady někdo z KV kraje, kdo mi naloguje za jízdy auto a zjistí, proč to padá do nouzáku? Divný je, že to v nouzáku nezůstane. Stačí povolit úplně plyn a zase to jede. Pak to tam zase občas spadne, zase pustim plyn, pak to třeba 10-20 minut jede normál 3-4 tisíce ot v poho a pak z ničeho nic šup do nouzáku. Prohledal jsem všechny témata, ale všude se jen píše, že se musí vypnout klíček-což už jsem taky jednou měl, hadička v řiti. Teď je mi divný, že nemusim vypínat klíček :-( Tak kdyby tu byl nějakej borec, co mi zjistí co s tim je, budu happy. Dík všem.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 12:28 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2698

Bydliště:

Praha

To není nouzák, ale palivový filtr. Vyměň a také vyčisti v nádrži.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 14:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2010

Příspěvky:

12

Kdyby to byl filtr, tak to nemá výkon plynule, ne? Tohle je klasika-už jsem to měl. 2,5 tisíce ot a škub a nejede. Max 90-100 i když trochu uberu, tak nic. Pak pustim plyn uplně na sekundu, přidám a klíďo tomu naložim 3-4 otáček a jede 140-150. A za 10 minut zase, když je třeba táhlej kopec, trošičku přidám, doleze to na 2,5 tisíce a škub a už můžu přidávat jak chci :-( Musim sehnat někoho s vagem, co mi to projede za jízdy. Ten filtr vyměnim, to neni problém, uvidíme. Zatim dík.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 15:51 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2698

Bydliště:

Praha

Dokud ho nevyměníš a nebude čiso v nádrži, tak nemá cenu nic řešit..

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 03.03.2012 17:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

01.11.2010

Příspěvky:

12

Já vim :-) Ten vyměnim v pondělí, ale už jen asi preventivně. Teď jsem se s tim s..l a ejhle. Za nádobkou na brzdovku byla rozpojena hadička na snímání tlaku do řj. Tak snad to bylo ono. Byl jsem to projet jen kousek, ale zatim v poho. V pondělí vyměnim ten filtr a i tu hadičku, aby byla v celku. Netušil jsem, že je tam spojka. Asi už to dřív chtěl někdo měnit a nechtělo se mu to protahovat až za budíky, tak to v pondělí udělám. Ale jinak díky za odpověď.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group