Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Pea1903
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.05.2010 19:43
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
Máme Polo Classic 6KV2 74 kW r.v. 1999 a začalo z ničeho nic škubat, ale pouze, když je motor teplý a v otáčkách cca 2000 až 2500. Na VAGu to žádnou závadu neukazuje, klapka je vyčištěná, jsou nové zapalovací kabely, svíčky, víčko rozdělovače a palec.
- ace_rimmer
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 23.11.2009 21:02
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
Ještě v tom základu bych vyměnil palivový filtr. Pod 2000 a nad 2500 jede normálně?
- Pea1903
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.05.2010 19:43
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
Palivový filtr vyměněn (zapomněli jsme ho vypsat). Dál vyměněna i nádržka s aktivním uhlíkem a zapalovací transformátor. Pod 2000 otáček jsme to nezaregistrovali. 2000 a víc to škube, když jedeme delší dobu ve stejných otáčkách a dělá to, i když auto stojí a jen se drží plyn.
- ace_rimmer
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 23.11.2009 21:02
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
ještě by to mohl dělat snímač otáček, nevím jak na polu ale passat má 2, na vačce a na klikovce, nicméně by to bylo pravděpodobně v paměti závad, každopádně za zkoušku to stojí, třeba jen na test od někoho kdo má 100 procentně funkční. Ještě to může být palivové čerpadlo.
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
no palivovy cerpadlo to spis nebude to bud jde nebo nejde nestava se aby "davalo malo" pokud je to podobnej motor jako u GOLFA III tak bych zkontroloval vstriky, regulator tlaku paliva a funkcnost toho ventilu co prepina sani, a co lambda a vaha vzduchu ?
- ace_rimmer
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 23.11.2009 21:02
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
s tím palivovým čerpadlem nemáš pravdu, může vynechávat, zažil jsem dokonce i to, že se začalo točit opačně
- Flico
- VWjunior
- Příspěvky: 1634
- Registrován: 26.10.2008 09:55
- Bydliště: Divokej západ u Plzně
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
no mozny je vsechno, ale kdyz rika ze to dela mezi 2000-2500ot tak kdyby vynechavalo tak cim vetsi otacky motoru tim vetsi bordel ( pac tim vic benzinu by tam schazelo a ani by to neslo do otacek pac by nemelo z ceho ) tak mi prijde pravdepodobnejsi ze je neco s nejakym cidlem nebo tak neco, ale mozny je asi cokoliv ....ace_rimmer píše:s tím palivovým čerpadlem nemáš pravdu, může vynechávat, zažil jsem dokonce i to, že se začalo točit opačně
- bBru7usPSH
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11.11.2011 14:07
- ace_rimmer
- Závodník
- Příspěvky: 582
- Registrován: 23.11.2009 21:02
- Bydliště: Olomoucký kraj
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
jasně, já jsem to myslel k tomu jak jsi říkal, že čerpadlo buď jde nebo nejde tak aby se na to nespoléhaliFlico píše:no mozny je vsechno, ale kdyz rika ze to dela mezi 2000-2500ot tak kdyby vynechavalo tak cim vetsi otacky motoru tim vetsi bordel ( pac tim vic benzinu by tam schazelo a ani by to neslo do otacek pac by nemelo z ceho ) tak mi prijde pravdepodobnejsi ze je neco s nejakym cidlem nebo tak neco, ale mozny je asi cokoliv ....
Přikláním se taky k té váze vzduchu, zkuste ji odpojit a projet to...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 01.10.2012 13:13
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
Zdravím, mám VW Polo 1.9 D r.v. 96 a týden na zpátek mi to také začalo škubat, dělá mi to těsně pod druhým tisícem otáček. když uberu, když přidám plyn vždy to přestane. Budu to muset začít řešit,... Nepřišli jste na něco?
- Pea1903
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12.05.2010 19:43
- Bydliště: Moravskoslezský kraj
Re: Polo Classic-už si nevíme rady-škubání
Tak po téměř ročním zkoumání, co autu je, se ho podařilo minulý týden spravit. Kluci v servise ho napíchli ještě jednou na nejnovější VAG, na kterém se ukázal pouze graf, že kolísají otáčky a omezovač otáček je v úsporném režimu (místo 7000 byl na 5000). Rozhodli se auto projít teda skrz na skrz a hlavní závada byla krom dvou snímačů, které se rozpadly prohlížením, objevena v rozdělovači. Po rozebrání zjistili špatný snímač. Oprava nás vyšla na 3200,-