tak když říkám kraviny tak myslím kraviny,.,.
když teda pomineme zmíněný kraviny tak mechanickej rozdil , 154kW a predchozi jsou stary motory postaveny ze zakladu obyc 1,8T (110 nebo 132kW) . Mají myslim mensi prumery sroubu na ojnicich některý motorý mívají 19mm pístní čep, ale tim si nejsem jistej přesně který..a kde se to láme mezi těma 19 a 20mm
Kazdopadne co ma 165kW BAM , je system VVTi v hlave. Dal ma promakanejsi system rizeni, diky cidlu teploty vyf. plynu napojenym na RJ motoru ..
v každým případě nevidím jedinej důvod dělat z seriofky jinou seriofku...
obzvlášt když si tím člověk co se týče eletkriky akorát zadělá na problémy...
čím víc elektriky v motoru, pokud do něj hrabeš tím hůř.. proto doporučuju zlatý lankový AGU 110kW se kterým se dají (za podmínky, že najdeš někoho komu se to bude chtít ladit..a nebude se vymlouvat, že to nejde..atd..
protože je to pro něj moc pracný...)
to jestli má nebo nemá ten motor kovaný písty může být totiž tobě celkem jedno.. protože do dejme tomu nějakých 280-300 PS úprav ti to stačí ..at tam jsou kovaný nebo ne.. a nad to ti stejně jako nejslabší článek řetězu vychází ojnice..
navíc nevidím důvod cpát do 154kW motoru kovaný písty MAHLE, který jsou v 165kW z výroby... když nejsou až takovej zázrak.. a daleko lepší volba je WISECO, JE PISTONS nebo WOSSNER
a takhle by jsme mohli pokračovat do alelůja...
součástku po součástce...
a dospěješ (možná) k názoru..že přestavět pořádnejma komponentama levnější motor je lepší volba.. než nacpat lepší motor "shittama" rozuměj..
seriově dodávanými komponenty, jenž byly vyrobeny pro použití v provozu na pozemních komunikacích, nikoli pro závodní účely, od kterých se odvíjí, jak cena, tak kvalita......
prostě i když budeš mít celý střeva z BFV - (motor 1,8T s K04 turbem montovaným do audi TT (180kW) , o kterým jsi pravděpodobně nikdy neslyšel
) tak to není stavěný, aby to živilo nějaký garetty.. co tlačí dva bary...