Ahoj. Potřeboval bych malou radu. mam B3 z 91 roku. mam ho po celkové go ale furt mám teplotu vody na 110stupních mam tam novej chladič i termostat. voda se neztrácí ani to nevaří těsněni pod hlavou je taky nové.
Předchozí majitel říkal že to tak dělalo celou dobu ale myslím že to tak nemá bejt.
Tak mě dejte nějakou radu jestli máte díkec.
chlazení b3
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: chlazení b3
Mas pod naraznikem lizatko a vedeni vzduchu v narazniku v poradku? Bez toho se to neuchladi
Golf real car, real fast
- cervik
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06.06.2009 21:53
- Bydliště: Veselíčko
Re: chlazení b3
Při 110stupních by voda vařila Pravděpodebně máš v háji teplotní čidlo.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.06.2012 20:29
Re: chlazení b3
Lízátko tam je,ale nemam tam tu mřížku co je nad nim.
Čidlo je dost možný. To je tam totiž původní.
B3,Vatiant,66KW
Čidlo je dost možný. To je tam totiž původní.
B3,Vatiant,66KW
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.06.2012 20:29
Re: chlazení b3
Ještě man jednu otázku. Jak vede přívod vody do hlavy tak tam je příruba na které sou dvě čidla,ale jen jeden kabel na připojení.
Na jednom čidle mě to ukazuje 110 stupňů a zda se.že plyn reaguje se zpožděním a motor jde nějak nepravidelně. Když to přepojím na to druhý čidlo tak teplota se drží kolem 90 stupňů a plyn reaguje lépe.
Je v nich nějákej rozdíl?
Na jednom čidle mě to ukazuje 110 stupňů a zda se.že plyn reaguje se zpožděním a motor jde nějak nepravidelně. Když to přepojím na to druhý čidlo tak teplota se drží kolem 90 stupňů a plyn reaguje lépe.
Je v nich nějákej rozdíl?
- cervik
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06.06.2009 21:53
- Bydliště: Veselíčko
Re: chlazení b3
Někdo už asi měnil přírubu a dal tam na dvě čidla(a místo ucpávky tam plácl nefunkční čidlo) Jinak v čidlech je rozdíl a jsou barevně rozlišená.Na vetšině starších passatech je žluté čidlo.To už si musíš dohledat podle typu motoru
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 16.06.2012 20:29
Re: chlazení b3
Sem se na to trošku poptával a příruba je asi origoš ale místo druhého čidla tam měla bejt ucpávka.Někomu se to nechtělo předělávat tak tam dal druhý. Protože to origoš je žlutý jak si říkal a to druhý je černý(černý je dnes náhrada ze žlutý). Sem si objednal nové tak uvidím.
Mám ještě jeden dotaz.Škvrčí mě servo ale mam ještě jedno starší,kdyby i to bylo špatný budu muset koupi nové. Nabízí mě ho nové něco kolem 4tisíc a v repasu 2,5tisíc plus to že tam nechám starý.
Kdyby si věděl o něčem levnějším tak by mě to bodlo.
B3 Variant,66KW
Mám ještě jeden dotaz.Škvrčí mě servo ale mam ještě jedno starší,kdyby i to bylo špatný budu muset koupi nové. Nabízí mě ho nové něco kolem 4tisíc a v repasu 2,5tisíc plus to že tam nechám starý.
Kdyby si věděl o něčem levnějším tak by mě to bodlo.
B3 Variant,66KW
- cervik
- Jezdec
- Příspěvky: 311
- Registrován: 06.06.2009 21:53
- Bydliště: Veselíčko
Re: chlazení b3
Na čidla pozor,některý repliky jak mají.Někde se to tu už probíralo.Servo čerpadlo se dá koupit v APM za cca.4000kč.Nebo v sekci Passat B1-B4 - bazar.Někdo s klubáků ho určitě bude prodávat za rozumnou cenu