Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 10:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Ahoj,
objevil se mi menší problém.
Když ráno přijdu k autu, otočím klíčkem, počkám až dovrčí čerpadlo a cvaknou relátka...otočím na start...auto chytne, otáčky nevylezou ani na 800 a chcípne....druhej start pak bezproblému OK...na ťuknutí klíčku.
Dneska to píchnu na VAG tak uvidíme jestli se něco ukáže...ale nemáte někdo potuchy čím by to mohlo být?
je to VW Golf IV 1.6 16V 77kw AUS rok 2001...benzín do toho leju N98, teď je v tom konkrétně V-Power Racing( nejsem si jistej jestli to nezačalo dělat po tom co sem ho tam nalil, ale asi si už přesně nevzpomenu) jinak běžně jezdím na Agipáckej N98. Ale nevim jestli by to udělal benzín....auto jede pěkně...spotřeba cca 6,8-7,2.

Dělá to když auto celou noc stojí...když přijedu ráno do práce a po 8,5hodinách ho odpoledne startuju tak běží normálně...na ťuk.

Dík za tipy..
Honza

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 13:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Pardubice

DandyCZ píše:
Ahoj,
objevil se mi menší problém.
Když ráno přijdu k autu, otočím klíčkem, počkám až dovrčí čerpadlo a cvaknou relátka...otočím na start...auto chytne, otáčky nevylezou ani na 800 a chcípne....druhej start pak bezproblému OK...na ťuknutí klíčku.
Dneska to píchnu na VAG tak uvidíme jestli se něco ukáže...ale nemáte někdo potuchy čím by to mohlo být?
je to VW Golf IV 1.6 16V 77kw AUS rok 2001...benzín do toho leju N98, teď je v tom konkrétně V-Power Racing( nejsem si jistej jestli to nezačalo dělat po tom co sem ho tam nalil, ale asi si už přesně nevzpomenu) jinak běžně jezdím na Agipáckej N98. Ale nevim jestli by to udělal benzín....auto jede pěkně...spotřeba cca 6,8-7,2.

Dělá to když auto celou noc stojí...když přijedu ráno do práce a po 8,5hodinách ho odpoledne startuju tak běží normálně...na ťuk.

Dík za tipy..
Honza

Že by škrtící klapka?Když ho na první pokus startuješ a přidáš mu plyn, udrží se nebo taky dechne?Ten benzín...
Známej říkal občas tam dej plnou ať se to všechno vyčistí ale nesmíš na to jezdit ...

_________________
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

_________________
Passat 1,6 B5 Opel corsa 1,2 Peugeot 307


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 13:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Přidat plyn sem nezkusil, vyzkouším zítra.
Tenhle motor na tu N98 "musí jezdit"...je to i v TP jako primární palivo. Co mám vyzkoušeno taky na 98 s tím mám paradoxně levnější provoz....spotřeba nezi 6,8-7,2 a to to nemusím vyloženě šetřit....když jezdím N95 tak to pod 7,5 nejde.

Jinak tohle je vyjímka ten Racing...mám na něj slevový kupony ( z Lidlu) tak se cenově "vyplatil", udělám totiž na autě nádrž za 14dní...takže beru vždy plnou.

Dneska to doma každopádně napíchnu na VAG, popřípadě mrknu jestli není v klapce bordel nebo tak....a ráno zkusím ten plyn.

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 14:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Pardubice

DandyCZ píše:
Přidat plyn sem nezkusil, vyzkouším zítra.
Tenhle motor na tu N98 "musí jezdit"...je to i v TP jako primární palivo. Co mám vyzkoušeno taky na 98 s tím mám paradoxně levnější provoz....spotřeba nezi 6,8-7,2 a to to nemusím vyloženě šetřit....když jezdím N95 tak to pod 7,5 nejde.

Jinak tohle je vyjímka ten Racing...mám na něj slevový kupony ( z Lidlu) tak se cenově "vyplatil", udělám totiž na autě nádrž za 14dní...takže beru vždy plnou.

Dneska to doma každopádně napíchnu na VAG, popřípadě mrknu jestli není v klapce bordel nebo tak....a ráno zkusím ten plyn.

To je jasný že tam musí být ta 98 ale ten V-Power Racing, jestli se nepletu je už 100 ...

_________________
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

_________________
Passat 1,6 B5 Opel corsa 1,2 Peugeot 307


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 14:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Jo máš pravdu, te´d sem to hledal a Racing má 100,a V-Power 95 s nějkou vylepšenou složkou.
Myslíš že zěch 100oktanů by tam mohlo něco dělat?...nebo to na to nemá vliv s tím startem?

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 16:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Pardubice

DandyCZ píše:
Jo máš pravdu, te´d sem to hledal a Racing má 100,a V-Power 95 s nějkou vylepšenou složkou.
Myslíš že zěch 100oktanů by tam mohlo něco dělat?...nebo to na to nemá vliv s tím startem?

Nerad bych tady tvrdil, že to má či nemá nějaký dlouhodobý vliv na motor a ostatní věci k tomu spojené(ventily, těsnění atd.).Ale je pravda, že ten lepší benzín funguje jako čistič a odstraňuje usazeniny a nečistoty v palivové soustavě.Tím se taky nabízí otázka, Co palivový filtr?
Takže bych jel na VAG(ale nemyslím si ,že tam něco bude)potom škrtící klapku a pak filtr.Pak bych řešil dál.
Ale je tu možnost, že už se s tím tady někdo setkal, rozsekne to a bude to úplně něco jiného. :lol:

_________________
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

_________________
Passat 1,6 B5 Opel corsa 1,2 Peugeot 307


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 20:06 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

16.06.2008

Příspěvky:

2446

Bydliště:

Strážek na Vysočině bo Žďár nad Sázavou

Na přístrojovce ti třeba nesvítí EPC ? Dělalo mě to něco podobného, byl špatný MAP senzor na sacím potrubí.....

_________________
:arrow: viewtopic.php?f=46&t=203484

_________________
VW Passat Variant 3C 1.9TDI BLS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 25.06.2012 23:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.06.2009

Příspěvky:

309

Bydliště:

Veselíčko

Nedávno jsem si pořídil octavii 1.6,55KW,typ AEE.Auto třeba 2 dny stálo a studený starty byli peklo.Otočil klíčkem,chytlo hned chcíplo.Otočil znovu,chytlo,ale motor byl rád že se točí držel okolo 800 ot/min.Po chvilce jak se trošku zahřál paráda.Prvně jsem taky čistil klapku a nic.Po výměně teplotního čidla startuje,nechcípá :D

_________________
B4 Variant,85KW,Lpg


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 26.06.2012 10:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Tak dneska jsem to zkusil při pokusu o chcípnutí prošlápnout a chytlo se to a pak běžel jak švýcarský hodinky.
PetrVK....filtr bych mohl vyměnit...auto mám už 4,5roku naježděno 60tisíc a filtr sem teda ještě neměnil :) čeká mě větší údržba zespod voz tak to vezmu při jednom.
Martin.D....EPC na přístrojovce nesvítí ani jiná kontrolka...krom bagu(odešel mi kroužek, ale to na to nemá vliv ta svítí už půl roku), VAG žádná chyba
cervik... auto po tom prvním chcípnutí naskočí na ťuk klíčku a pak běží jak má...lehce nad 1000 (podle teploty) a pak pomalu klesá na normální otáčky jak se ohřívá.

Jinak klapka je čistá...ještě aby ne.....výdech motoru co to prasí sem už dávno vyhodil ze sání a dal jinam, taklže tam by bordel bejt neměl.
Čidlo teploty není špatná indicie...co sem tu tak občas pročítal různý topicy tak to čidlo umí udělat neplechu snad všude kde se dá na motoru jen vzpomenout.
Teď na to není moc času, ale ještě projdu všechny konektory (zapalování, čidla atd) jestli tam něco nebude.

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 26.06.2012 15:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Pardubice

DandyCZ píše:
Tak dneska jsem to zkusil při pokusu o chcípnutí prošlápnout a chytlo se to a pak běžel jak švýcarský hodinky.
PetrVK....filtr bych mohl vyměnit...auto mám už 4,5roku naježděno 60tisíc a filtr sem teda ještě neměnil :) čeká mě větší údržba zespod voz tak to vezmu při jednom.
Martin.D....EPC na přístrojovce nesvítí ani jiná kontrolka...krom bagu(odešel mi kroužek, ale to na to nemá vliv ta svítí už půl roku), VAG žádná chyba
cervik... auto po tom prvním chcípnutí naskočí na ťuk klíčku a pak běží jak má...lehce nad 1000 (podle teploty) a pak pomalu klesá na normální otáčky jak se ohřívá.

Jinak klapka je čistá...ještě aby ne.....výdech motoru co to prasí sem už dávno vyhodil ze sání a dal jinam, taklže tam by bordel bejt neměl.
Čidlo teploty není špatná indicie...co sem tu tak občas pročítal různý topicy tak to čidlo umí udělat neplechu snad všude kde se dá na motoru jen vzpomenout.
Teď na to není moc času, ale ještě projdu všechny konektory (zapalování, čidla atd) jestli tam něco nebude.

Začal bych tím nejlevnějším co může být a to je asi ten filtr.Pak bych zkontroloval ti klapku a eventuelně otestuj to čidlo chladící kapaliny.Vhoď ho do vroucí vody, napíchni multimetr a ohřátý 10000 stupňů Celsia 1.el. obvod-95 Ohm, 2.el. obvod-190 Ohm resp. 1.el. obvod-100 Ohm, 2.el. obvod-202 Ohm , záleží co tam je za čidlo.
Jinak ještě můžeš simulovat studený start, tím že ráno odpojíš čidlo teploty a pak uvidíš, jestli chytne bez plynu nebo ne, pak by jsi měl hned jasno.
P.S.Jedno nové čidlo mám doma, když tak SZ

_________________
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

_________________
Passat 1,6 B5 Opel corsa 1,2 Peugeot 307


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 27.06.2012 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Tak sem dneska zkusil nastartovat bez čidla,a chytlo to OK...nevím jestli náhoda nebo ne :) každopádně zejtra preventivně zkusím z nova. Jinak čidlo bylo umaštěný od G12, tak třeba i tam by mohl být problém že to někde sákne.....uvidíme jak budou postupovat pokusy dál.
každopádně dneska objednáml palivovej filtr, ten udělám na 100%......auto sem kupoval ve 120, teď má 181 a já ho ještě neměnil, a kdo ví jestli to dělali předtím :)

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 28.06.2012 08:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

tak dnešní simulovanej studenej start byl tak na půl. Ráno sem odpojil čidlo teploty a nastartoval. Mělo to tendenci chcípnout, ale jak si to kleslo na nějakých 600otáček tak si to hned povyskočilo na 1000 a už i to jen vrnělo. Tak nevím včera to bez čidla chytlo OK (jen drobně asi o necelých 200otáček se to nepatrně houplo ale hned to drželo). Zejtra to zkusím s čidlem jestli to chcípne.
To zas bude hledání jehly v kupce sena....:(
Ale to čidlo asi preventivně vyměním, nějak to kolem něj sákne, dneska tam byla taky G12 tak asi bude už načnutý...a pak se uvidí dál.

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 29.06.2012 09:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Dnes další poznatek....
Včera sem byl na nákupu bral sem nějaký věci na nápravu tak sem k tomu přihodil palivák a čidlo teploty (a teď čtu že PetrVK má jedno navíc...no hold když sem blbej a nečtu to celý tak dobře mi tak :D )
Jinak auto dneska chytlo na první drnknutí o klíček a ladně se vyhouplo hned na sytič...přitom zůstalo vše zapojené a původní.
Ale přijde mi jako že to dělá když je vyšší vzdušná vlhkost...ráno bylo relativně teplo a sucho....tak nevím, jestli se mi někam dostává vlhko a pak to někde zlobí...uvidíme jak se to bude chovat dál...

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 29.06.2012 22:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Jezte me napadla jedna vec.. nemuze to byt tim ze kduz otevru dvere tak mam v haji dverni spinac tak mi obcas po otevreni dveri nenatlaci cerpadlo. Nemohlo by to tomu nejak vadit?

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Po ránu chytá až na 2.pokus 1.6 16V 77kw :(
PříspěvekNapsal: 30.06.2012 13:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

471

Bydliště:

Pardubice

DandyCZ píše:
Jezte me napadla jedna vec.. nemuze to byt tim ze kduz otevru dvere tak mam v haji dverni spinac tak mi obcas po otevreni dveri nenatlaci cerpadlo. Nemohlo by to tomu nejak vadit?

Ahoj.Dost o tom pochybuju, že je tohle příčina tvého problému.To čerpadlo sepne s klíčkem před startem a natlakuje celou sestavu.Ono to čerpadlo je sice malinkatý ale není to žádný flákač.Můžeš si to ale otestovat tím, že když ráno zapneš klíčky, nech natáhnout čerpadlo, vytáhni klíčky a cca po 15 vteřinách normálně začni startovat a uvidíš.Já bych to viděl pořád na to čidlo.Vyměň čidlo, palivový filtr, nalej tam tu 98 a musí to chodit!
Jinak ten zámek je klasikckej studenej spoj, rozebrat a přeletovat.Je to tady popsané viewtopic.php?f=35&t=14286&start=45

_________________
Na plynu se má vařit, né jezdit!!!

Obrázek

_________________
Passat 1,6 B5 Opel corsa 1,2 Peugeot 307


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group