Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kouř při volnoběhu
PříspěvekNapsal: 28.07.2012 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

518

Bydliště:

Severni Morava

[url][/url]
motorpower píše:
Pro FUNa je to normal, asi jako pro mě, ostuda je to pro fitmu co to dělala a asi nevědí co je diagnostika.
Pouze šup tam se softwaerem, a čau. :mrgreen:

Ale kdyz mi rekl cenu za upravu tak jsem se malem vyvratil. Za tohle ani pc neotevru.. a podpora pri reseni peoblemu zadna. Kdyz jim volal, rekli ze to je normalni.. Supr no..

_________________
CHIPTUNING,normal i race upravy..http://www.tdifun.cz/ VALCOVA ZKUSEBNA PRO MERENI VYKONU, PRECIZNI LADENI PROGRAMU V ECU NA BRZDE POMOCI ONLINE ZARIZENI, Diagnostika 8kanalovy osciloskop


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Kouř při volnoběhu
PříspěvekNapsal: 03.08.2012 11:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.07.2012

Příspěvky:

17

Bydliště:

Olomouc

Čus chlapi, měl jsem stejnej problém ale kouření začalo záhadně až po roce co jsem vytáhl dpf, sw mi po vytažení upravoval nějakej člověk z Prahy. Auto sem nechal napíchnout a vše ok až na záporné hodnoty tepl. snímače za dpf. Upravil sw a vše ok. Nějak mi to hlava nebere ale sem rád že je auto v pořádku.

_________________
Doctor LKW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Kouř při volnoběhu
PříspěvekNapsal: 20.04.2016 21:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.07.2008

Příspěvky:

136

Bydliště:

Střední čechy kousek od Prahy

Ahoj kluci,nechtělo se mi zakládat nové téma,tak to zkouším tady, i když je to už hooodně staré vlákno. :)
Mám OII RS TDI 125kw BMN a chová se uplně stejně.Předchozí majitel nechal vykuchat DPF a prý to dělá od té doby.
Jenže oni mu nakukali,že je to normál,ať to neřeší,tak to neřešil a jezdil.
Auto po zastavení začne brutálně hulit a strašně smrdět po nespálené naftě,jak AVIA za studena,možná ještě víc. :D
Při zvýšení otáček kouř pomalu vymizí.Stejně tak za jízdy, to nehulí vůbec.Jo a ještě na vonoběh zakopává,ale to může být klidně jiný příběh. :)
Každopádně ví někdo co s tím???Co procházím fóra, tak už tak 3x jsem čet,že čidlo teploty za DPF je v záporných hodnotách a tím pádem to tam krmí naftu jak o závod, dělá se nějaká adaptace,nebo základní nastavení???
Předem díky moc za odpověď. :)

_________________
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!

I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!

_________________
VW GOLF III 1.8 GT,SEAT LEON SPORT 20VT CCA 300PS.EX GOLF IV GTI SCHNEIDER - ODJEL DO ČB - SBOHEM!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group