Ale kdyz mi rekl cenu za upravu tak jsem se malem vyvratil. Za tohle ani pc neotevru.. a podpora pri reseni peoblemu zadna. Kdyz jim volal, rekli ze to je normalni.. Supr no..motorpower píše:Pro FUNa je to normal, asi jako pro mě, ostuda je to pro fitmu co to dělala a asi nevědí co je diagnostika.
Pouze šup tam se softwaerem, a čau.
Kouř při volnoběhu
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- TDIfun
- Závodník
- Příspěvky: 520
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severni Morava
Re: Kouř při volnoběhu
- automekánik
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 13.07.2012 22:30
- Bydliště: Olomouc
Re: Kouř při volnoběhu
Čus chlapi, měl jsem stejnej problém ale kouření začalo záhadně až po roce co jsem vytáhl dpf, sw mi po vytažení upravoval nějakej člověk z Prahy. Auto sem nechal napíchnout a vše ok až na záporné hodnoty tepl. snímače za dpf. Upravil sw a vše ok. Nějak mi to hlava nebere ale sem rád že je auto v pořádku.
- Vwcrazydriver
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 24.07.2008 00:39
- Bydliště: Střední čechy kousek od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kouř při volnoběhu
Ahoj kluci,nechtělo se mi zakládat nové téma,tak to zkouším tady, i když je to už hooodně staré vlákno.
Mám OII RS TDI 125kw BMN a chová se uplně stejně.Předchozí majitel nechal vykuchat DPF a prý to dělá od té doby.
Jenže oni mu nakukali,že je to normál,ať to neřeší,tak to neřešil a jezdil.
Auto po zastavení začne brutálně hulit a strašně smrdět po nespálené naftě,jak AVIA za studena,možná ještě víc.
Při zvýšení otáček kouř pomalu vymizí.Stejně tak za jízdy, to nehulí vůbec.Jo a ještě na vonoběh zakopává,ale to může být klidně jiný příběh.
Každopádně ví někdo co s tím???Co procházím fóra, tak už tak 3x jsem čet,že čidlo teploty za DPF je v záporných hodnotách a tím pádem to tam krmí naftu jak o závod, dělá se nějaká adaptace,nebo základní nastavení???
Předem díky moc za odpověď.
Mám OII RS TDI 125kw BMN a chová se uplně stejně.Předchozí majitel nechal vykuchat DPF a prý to dělá od té doby.
Jenže oni mu nakukali,že je to normál,ať to neřeší,tak to neřešil a jezdil.
Auto po zastavení začne brutálně hulit a strašně smrdět po nespálené naftě,jak AVIA za studena,možná ještě víc.
Při zvýšení otáček kouř pomalu vymizí.Stejně tak za jízdy, to nehulí vůbec.Jo a ještě na vonoběh zakopává,ale to může být klidně jiný příběh.
Každopádně ví někdo co s tím???Co procházím fóra, tak už tak 3x jsem čet,že čidlo teploty za DPF je v záporných hodnotách a tím pádem to tam krmí naftu jak o závod, dělá se nějaká adaptace,nebo základní nastavení???
Předem díky moc za odpověď.
JAK TO MÁ KOLA,NEBO KOZY,TAK S TÍM BRZY BUDOU PROBLÉMY!!!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
I DON'T NEED GOOGLE,MY WIFE KNOWS EVERYTHING!
-
- Jezdec
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14.06.2012 15:26
Re: Kouř při volnoběhu
Dobrý den,auto-golf4gtd,81kw,r.v.98,egr off,sprint 764.Mám dotaz,je někdo nebo firma na Sev.moravě která seřizuje turbo(červika a banku poštelovat).CHtěl jsem dát chip třeba u TDIfun,ale nevím v jakém stavu muže být turbo.Díky.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14.11.2020 17:25
Re: Kouř při volnoběhu
Zdravím. Mám VW Caravelle 132 kW biturbo. Při sjezdu z dálnice auto při volnoběhu neskutečně kouří. Vyměnil jsem vstřiky, dal jsem originál Bosch. Po ujetí 300 km na prvním semaforu ten samý problém. Má s tím prosím někdo zkušenosti? Děkuji. Petr