Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?
PříspěvekNapsal: 30.07.2012 09:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Ahoj,
za týden odjíždím na dovolenou (čechy) ale budu blízko Německejch hranic tak zvažuju jednodenní výlet směr Drážďany. Má cenu tam vůbec jezdit a dráždit Drážďanský orgány mým nehomologovaným koncovým tlumičem výfuku? Asi je moc neoslním tím že tam dám origo silencer co byl k výfuku k utlumení hluku co?
Nikde jsem zatím nic konkrétního nenašel o autech, jen sem se všude dočetl že třeba u motorek po těch výfukách docela jdou. Že tam prej strkaj dráty jestli je to průchozí. Mimochodem na autě průchozí mám a to i když se tam vrazí silencer....

Dík za info jestli o tom něco víte. To si radši ten výlet odpustím než platit pokutu jako kráva a nebo si nechat zabavit auto....

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?
PříspěvekNapsal: 16.04.2013 22:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.04.2013

Příspěvky:

19

Ahoj, s tím já Ti neporadím, jen mě zajímalo co tam máš za výfuk?
Já mám Golfa IV 1.4 16 a chtěl bych si udělat řvouna, ale nevím přesně jak.
Chtěl bych to pořešit nějak levnějc, nechci do toho valit několik tisíc.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: S nehomologovaným laděným tlumičem do Německa?
PříspěvekNapsal: 16.04.2013 22:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

já tam mám tlumič WM Sport.....je to zkrátka válec a v něm uvnitř děrovaná trubka.
Na volnoběh to jen tak pobublává, skoro neznatelný, a když se za to vezme má to takovej hlubší zvuk, něco jako Imprezy STI (ale teda bez efektu turba).

Pokud chceš větší rachot, dá se středovej díl nahradit trubkou :) nebo rezonátorem. Ale otázka co na to bude říkat motor...aby to nemělo negativní vliv na účinek.

Ten WM sport dozadu mě vyšel asi na 800 + cca 400 další materiál na redukce a držáky.
Ale životnost žádá hitparáda...ale vůči ceně asi dobrý.
Mě vydržel 2 zimy. Možná by vydržel déle, ale na podzim mě nabrali na zadek a výfuk se musel rovnat a upčela to celé uhnilo, takže letos jde dolů a asi dám klasiku.
Dostvelkej oříšek u golfa je to tam rozumně chytit, origo držák za nápravou je úplně mimo trubku. Ale pokud máš dílnu a svářečku tak si poradíš, nebo někoho kdo to má.

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group