Demontáž palubové desky VW passat CC 2009 - zaseklý šuplik

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
___JIRIK___
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 29.07.2012 14:06

Demontáž palubové desky VW passat CC 2009 - zaseklý šuplik

Příspěvek od ___JIRIK___ »

Zdravím, mám malý a velký problém v jednom. Zasekl se mi odkládací šuplík na palubní desce, což by sám o sobě takový problém nebyl, čert vem nějaký šuplík, jenže já si do toho šuplíku odložil klíče od domova s čipem na garáž, takže se nemám jak dostat domu, což už problém docela představuje :D . Předpokládám, že když to budu chtít z toho šuplete dostat, budu muset rozebrat minimálně půlku palubovky, jsem uplný laik, hodila by se mi uplně jakákoliv rada. (násilí, modlení apod jsem již zkoušel). Vše se pokusím ilustrovat na fotkách níže. Omlouvám se, pokud již podobné téma bylo založeno, já ho doposud nikde nenašel. Prosím o jakoukoliv radu, pokud by bylo třeba rozebrat palubní desku, poprosil bych o přesný návod, nejlépe i s foto pokud možno. Byl bych moc vděčný.

Obrázek


Obrázek

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
VW Passat CC 2,0 TDI R-line
Audi Q7 3,0 TDI S-line
Volvo XC60 2,4 D3
Aston Martin RapideS(dream car)- denně se pomodlím k bohu, nic nebudu dělat a jednou ho s boží pomocí určitě budu mít :-D

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: Demontáž palubové desky VW passat CC 2009 - zaseklý šupl

Příspěvek od Mára_VR6 »

už je to teda pár let, co jsem měl tohohle passata, ale myslím, že to chce odcvaknout plast nad těmi šuplíky, případně i ty okolo, dál rámeček okolo navi, tu vyndat a dál už ti to půjde.
palubka dolů nemusí.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
___JIRIK___
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 29.07.2012 14:06