Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 04.08.2012 16:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Zdarec kolegové, nevím kam to napsat, ale rád bych se chtěl naučit s CO2 svářečkou. Rád bych se zeptal, jestli mi doporučíte nějaký dobrý a zároveň levný typ svářečky. Aby dokázala ten 1mm plech vařit. Jaké jsou rozhodující parametry, dle čeho vybírat?

CO říkáte třeba na tohle?: http://www.grandic.cz/trafosvarecky-inv ... ou-einhell

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 05.08.2012 14:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.06.2009

Příspěvky:

309

Bydliště:

Veselíčko

tomakecTD píše:
Zdarec kolegové, nevím kam to napsat, ale rád bych se chtěl naučit s CO2 svářečkou. Rád bych se zeptal, jestli mi doporučíte nějaký dobrý a zároveň levný typ svářečky. Aby dokázala ten 1mm plech vařit. Jaké jsou rozhodující parametry, dle čeho vybírat?

CO říkáte třeba na tohle?: http://www.grandic.cz/trafosvarecky-inv ... ou-einhell

Svářečka na nic :wink: má jen 2 polohy regulace ampér :wink: Aspoň toto http://www.zbozi.cz/vyrobek/einhell-sva ... ejlevnejsi

_________________
B4 Variant,85KW,Lpg


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 05.08.2012 14:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.11.2010

Příspěvky:

1261

Bydliště:

Rychnov nad kněžnou

mam svarecku o stejnym vykonu 130ah a svaris s tim jen plechy, nic silnejsiho neudela, je lepsi investovat a koupit alespon 200ah a pod

_________________
:arrow: VW Passat 1.9TDI 96KW AVF 4Motion EX
:arrow: Audi A6 3.0TDI 165KW Quattro prodáno
:!:Seat Leon Cupra4 1.9TDI 110kw+

_________________
karosář Škoda auto


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 05.08.2012 22:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1633

Bydliště:

Praha

mam to co zminuje cervik...a naprosto dostacujici...
delal jsem s tim branku na zahrade,plecharinu i vyfuk a svary uplne v pohode...jen musis venovat pozornost 100% ocisteni povrchu pred svarenim. Pak to prska vic nez kterakoliv drazsi svarecka.
Ale jak rikam,na takovy to domaci prskani,na chatu atd...ok :wink:

_________________
Touran 2.0 TDi


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 10:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Heh mám stejnou co Keflek a stejné postřehy.
Za mě teda na domácí hobby prskání za tu cenu fakt dobré.
Nemám 20t zbytečných na lepší CO čko ,by mi většínu času leželo ladem , profesionálně se tím neživím ,akže raz za čas mi to co tu postnul cervik bohatě vystačuje.
:wink: :good:

Akorát teda nevím jak Ty keflek ,le já sem zjistil že je tam sice přípoj na 380V (400) ,le prakticky vzato to stejně jede jen na 220V ( sem rozšrouboval přípojku bo sem potřeboval přehodit dráty kvůli ventilátoru a jsou tam jen 4 a zásuvka je 5ti kolík..)

Tak z toho sem byl trochu zklamán jinak nic víc...

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 11:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9876

Maja: A který 4 to byly? Já jenom že 3fázové stroje nutně nepotřebují mít nulák... A i 2 fáze jsou víc, jak 1.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 11:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Kluci koukal sem na nějaké svarforum, kde se svářečkama zabývají a prej ty einhell atd šly neskutečně s kvalitou dolů. Prý pokud jsou do roku výroby 2009 tak ještě jsou použitelné, pak už prý je jich plnej internet že se s tím nedá nic pořádně svařovat. Že to sice něco svaří, ale hrozně špatně... Jako do nějaké profi taky nehodlám dávat. Mám i 380 to mi nevadí, ale rád bych našel nějakej kompromis právě mezi cenou a kvalitou.

Říkáte že s tou vaší einhell 190 šlo dělat i na autě jo? A jak ta práce vypadá? Spokojenost?

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 13:39 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Já s tím vyvařil 4 auta + opravy x výfuků.
Jak psal keflek hlavní je dobře očistit od rzi a pak to jede pěkně..

Basťo čéče elektrika není můj kůň, nicméně švára elektrikář říkal že to je nějké divné, byl tam modrý, zelený, černý a hnědý, po přehození těch dvou správných se ten ventilátor točí furt stejně a po připojení redukce na 220V to nefunguje vůbec..

Tzn. něco tam je jinak zapojené než je prý zvykem tak nevím..
Nakonec sem to neřešil a nechal sem to zapojené tak jak to bylo z výroby - drát jde normálně a svařuje to hezky..

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 17:12 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

9876

To znamená, že to je jenom dvoufáz... Je to jenom na odlehčení té jedné fáze, že můžeš použít plných 16A a přitom si z druhé cucáš napájení pro přídavná zařízení - větráky atd... To je jen příklad, není to dogma, bůhví, jak to tam je, ale je to jenom kompromis mezi 1 a 3 fázemi. Máme tak např. varnou desku. Jedna fáze by to neudržela, ale 3 jsou zbytečně moc, tak se to flákne na dvě a ono už se to nějak popere. Je to ale tím pádem 2x230V, 400 z toho nedostaneš ani omylem. A prohazovat můžeš fáze jak chceš, nemá to na nic vliv.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 06.08.2012 17:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.06.2009

Příspěvky:

309

Bydliště:

Veselíčko

11mAjA11 někde máš ve svářečce krpu :wink: Dneska už se k ní nedostanu ale rozdíl ve svařování jestli je to napojený na 230V nebo 400V je tam značný :wink: Větrák se točí při obou zapojeních :wink: Teď nevím přesně jak ten přepínač ampér tam je ale na 230V to jede na všech polohách a na 400V to dává větší výkon jen na 5a6.Je to skoro tak jak psal Bastard na 230V to jede na jednu fázi na všechny polohy(i s větrákem)a na 400V to jede na 2 fáze ale jen na té 5 a 6 :wink: Zítra mrknu a napíšu to přesně :wink:

_________________
B4 Variant,85KW,Lpg


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 07.08.2012 06:46 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8052

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Nééé vy mě nechápete - všechno chodí , větrák atd..

Ale měl sem za to že ten větrák tahá vzduch ze předu ( od ovládacích knoflíků ) a vydechuje vzadu tou větší mřížkou..
Jenže teď mi to jede tak že to tahá zezadu tou mřížkou a vyfukuje vepředu..ale asi to tak bylo i předtím já si toho nikdy nevšímal.. :blush:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: vyvařování karoserie CO2
PříspěvekNapsal: 12.09.2012 22:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1633

Bydliště:

Praha

tak posledni prace s tim mym "kramem" :lol: byla duplex vyfuk kamosovi...proste to chce mit cistej material a varit po chvilkach - protoze jak se to ohreje,tak to moc nevari...ale staci pul hodky odpocinek a je to ok...


Přílohy:
Foto124.jpg
Foto124.jpg (675.58 KiB) Zobrazeno 1091 krát

Foto125.jpg
Foto125.jpg (601.48 KiB) Zobrazeno 1091 krát

Foto126.jpg
Foto126.jpg (597.01 KiB) Zobrazeno 1091 krát

Foto129.jpg
Foto129.jpg (1014.23 KiB) Zobrazeno 1091 krát

Foto130.jpg
Foto130.jpg (926.82 KiB) Zobrazeno 1091 krát


_________________
Touran 2.0 TDi
Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group