cerpadlo benzinu
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- shaft.cz
- VWsenior
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
cerpadlo benzinu
chlapi nevite nekdo jak se da poznat jestli pomalu neodchazi palivove cerpadlo u GIII 1.6, nebo da se to zjistit pomoci VAGu? Ci jake jsou dusledky spatne fungujicicho cerpadla? diky
- cezet
- Nový člen
- Příspěvky: 34
- Registrován: 24.02.2006 21:02
na vagu asi těžko myslím, myslím, že se daj měřit asi jen ampéry protékající čerpadlem??, měřit množství, nebo pravidelnost dodávky ale jinak nevím...jinak dusledky u me byly takove: starsi b2ka -cerpadlo v nadrzi dlouho "kňouralo", cca několik měsíců, pak jednou v táhlém stoupáníi najednou auto ztratilo výkon, začalo škubat, dal jsem nohu z plynu, zase se to chytlo, ujel jsem ještě asi 150km a další den, když jsem jel pro čerpadlo na vrakač, auto vyjelo ještě z garáže, škytlo a konec )) s tím vyměněným jsem jezdil docela dlouho až teď v posl době začlo při dlouhodobější plné zátěži nejdříve téměř neznatelně ztrácet/nabírat rychlost, teď už je to znatelnější, zřejmě jak nestíhá dodávat plný tlak do paliv vedení. jsem si na 99% jist že to je opět čerpadlem. Další zkušenost: jedu s verunou nějaký druhý, třetí den po koupi(to už nikdy neudělám, i z jiných důvodů ) po dálnici v levém pruhu, přede mnou se výkybloval pšonek(nemyslím to nějak zle:))) cca 110, když mi konečně (rozumějte, byl jsem unešen z toho že mi to pěkně jede:)))))) uhnul, tak jsem pak dupnul na plyn a ...nic...auto ztrácelo výkon plynule, takže se štěstím jsem vyjel setrvačností k odbočce, kde už jen poškytával motor, pak zdechnul a konec/lano. druhý den škytal chvilku ještě, když jsem to zkoušel a pak konec úplný, čerpadlo už se ani nehlo...... takže zřejmě ti buď a)může lehce, nebo více kolísat výkon, popř vynechávat pravidelný chod, b) dojedeš najednou, bez příznaků
- shaft.cz
- VWsenior
- Příspěvky: 2357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
.
to cezet: ty brdo diky za twuj prispevek! Ze se nekdo rozepise az tag to sem necekal! Fakt dik.
Jinak me to moje auti zaclo nejak blbout ted za posledni dwa dny jsem dvakrat nemohl nastartovat baterka je ok, starter se taky shanzil ale nic, zkousel sem to parkat, trosku sem to aj podusil a nic...chwilu sem zase pockal a zkusil znova a pak uz to chytlo, uf ale motor mel nepravidelny otacky a skoro jakoby chtel zdechnou, cely auto se pohupowalo ... mno a po druhy se me to stalo kdyz jsem jel asi dwacet metru dlouho kaluzi, na konci zaparkuju wypnu motor, dam cigo a chci odjet a ejhle ono opet nic zas sem to parkrat zkusil a wubec to nenakoplo :/ zas sem pockal chwily a nastesti to zas chytlo a hned napoprve kdosi mi rikal ze to mohlo byt tou kaluzi, ze se voda nasplychala do mot.prostoru a nak to tam pozlobylo??!! mno a od ty doby to zatim dalsi dwa dny startuje bez problemu, ale dela to dalsi wec a to ze kdyz to nakopnu, tag otacky wyleti na cca 1000 a hned leti nahoru na 2000-2200 a pak spadnou na tech 1000, pred casem to melo wolnobeh kolem 700-800, a z niceho nic se to posralo otacky to nedrzi ani za jizdy kdyz vyradim tak wetsinou si motor sam od sebe pridava a rucicka lita nahoru dolu a pak se uklidim na cca 1200 ( kdyz je auto w pohybu, bez zarazene rychlosti ) jakmile zastavim spadnou na tech 1000...a az tam soupnu jednicku a dam spojku do zaberu tag teprwe potom tam jsou spravny otocky tech cca 750 a auti se rozjede w klidu, hehe a to neni wse rozjizdim se na tu jednicku, zmacku spojku a otacky hned sup nahoru misto toho aby se drzeli a nebo spadly treba kdyz radim pred 2tis tak jak wyradim otacky nepadaji ale naopak presne w tom jak se spojka rozpoji od motoru tag si wyskoci zhruba o 300...je to fakt des ach jo uz by bylo na cese nowy auti!! sice sem to sem zhruba wypsal ale pochybuji ze mi nekdo takhle pres internet poradi ale i tak diky za pripadne rady....
Jinak me to moje auti zaclo nejak blbout ted za posledni dwa dny jsem dvakrat nemohl nastartovat baterka je ok, starter se taky shanzil ale nic, zkousel sem to parkat, trosku sem to aj podusil a nic...chwilu sem zase pockal a zkusil znova a pak uz to chytlo, uf ale motor mel nepravidelny otacky a skoro jakoby chtel zdechnou, cely auto se pohupowalo ... mno a po druhy se me to stalo kdyz jsem jel asi dwacet metru dlouho kaluzi, na konci zaparkuju wypnu motor, dam cigo a chci odjet a ejhle ono opet nic zas sem to parkrat zkusil a wubec to nenakoplo :/ zas sem pockal chwily a nastesti to zas chytlo a hned napoprve kdosi mi rikal ze to mohlo byt tou kaluzi, ze se voda nasplychala do mot.prostoru a nak to tam pozlobylo??!! mno a od ty doby to zatim dalsi dwa dny startuje bez problemu, ale dela to dalsi wec a to ze kdyz to nakopnu, tag otacky wyleti na cca 1000 a hned leti nahoru na 2000-2200 a pak spadnou na tech 1000, pred casem to melo wolnobeh kolem 700-800, a z niceho nic se to posralo otacky to nedrzi ani za jizdy kdyz vyradim tak wetsinou si motor sam od sebe pridava a rucicka lita nahoru dolu a pak se uklidim na cca 1200 ( kdyz je auto w pohybu, bez zarazene rychlosti ) jakmile zastavim spadnou na tech 1000...a az tam soupnu jednicku a dam spojku do zaberu tag teprwe potom tam jsou spravny otocky tech cca 750 a auti se rozjede w klidu, hehe a to neni wse rozjizdim se na tu jednicku, zmacku spojku a otacky hned sup nahoru misto toho aby se drzeli a nebo spadly treba kdyz radim pred 2tis tak jak wyradim otacky nepadaji ale naopak presne w tom jak se spojka rozpoji od motoru tag si wyskoci zhruba o 300...je to fakt des ach jo uz by bylo na cese nowy auti!! sice sem to sem zhruba wypsal ale pochybuji ze mi nekdo takhle pres internet poradi ale i tak diky za pripadne rady....
- Oakley
- VWjunior
- Příspěvky: 1526
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
Volnoběžnou trysku to nemá
zkus vyčistit klapku a zkontroluj všechny podtlak hadice. Neco můžou mít na svědomí svíčky, kaely, rozdělovač,..? Možná tam bude ještě něco, ale to už je na někoho, kdo motory dobře zná
zkus vyčistit klapku a zkontroluj všechny podtlak hadice. Neco můžou mít na svědomí svíčky, kaely, rozdělovač,..? Možná tam bude ještě něco, ale to už je na někoho, kdo motory dobře zná
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+
- buxy
- Řidič
- Příspěvky: 150
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovakia - east
- Kontaktovat uživatele:
Aj mne odišlo čerpadlo a v servise mi chlap vravel, že je to tým, že často jazdím na rezervu v nádrži.Mal asi pravdu.Vtedy som si povedal, že budem dotankovávať pri 1/2 nádrže.NIKDY SA MI TO EŠTE NEPODARILO!!!!!
Ak však je tu debata o čistení klapky, čím a ako sa to dá urobiť v domácich podmienkach? Dík
Ak však je tu debata o čistení klapky, čím a ako sa to dá urobiť v domácich podmienkach? Dík
Generation GOLF !!!!
- FError
- VWagenista
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ash
- Kontaktovat uživatele:
No jezdit na páry je pro to čerpadlo vyloženě to nejhorší! Šak ani nejni dobrý, když je někde na suchu, když ho vyndáš z auta... pak hodně rychle odcházíbuxy píše:Aj mne odišlo čerpadlo a v servise mi chlap vravel, že je to tým, že často jazdím na rezervu v nádrži.Mal asi pravdu.Vtedy som si povedal, že budem dotankovávať pri 1/2 nádrže.NIKDY SA MI TO EŠTE NEPODARILO!!!!!
Ak však je tu debata o čistení klapky, čím a ako sa to dá urobiť v domácich podmienkach? Dík
Já si čistím klapku tak, že odendám hadici přívodu vzdzchu, popř. ještě sundám celej ten blok s klapkama a hadrem vyleštím. Jestli na to má bejt nějaká chemie, sem s tím
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+