cerpadlo benzinu

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

cerpadlo benzinu

Příspěvek od shaft.cz »

chlapi nevite nekdo jak se da poznat jestli pomalu neodchazi palivove cerpadlo u GIII 1.6, nebo da se to zjistit pomoci VAGu? Ci jake jsou dusledky spatne fungujicicho cerpadla? diky

Uživatelský avatar
cezet
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 34
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od cezet »

na vagu asi těžko myslím, myslím, že se daj měřit asi jen ampéry protékající čerpadlem??, měřit množství, nebo pravidelnost dodávky ale jinak nevím...jinak dusledky u me byly takove: starsi b2ka -cerpadlo v nadrzi dlouho "kňouralo", cca několik měsíců, pak jednou v táhlém stoupáníi najednou auto ztratilo výkon, začalo škubat, dal jsem nohu z plynu, zase se to chytlo, ujel jsem ještě asi 150km a další den, když jsem jel pro čerpadlo na vrakač, auto vyjelo ještě z garáže, škytlo a konec :))) s tím vyměněným jsem jezdil docela dlouho až teď v posl době začlo při dlouhodobější plné zátěži nejdříve téměř neznatelně ztrácet/nabírat rychlost, teď už je to znatelnější, zřejmě jak nestíhá dodávat plný tlak do paliv vedení. jsem si na 99% jist že to je opět čerpadlem. Další zkušenost: jedu s verunou nějaký druhý, třetí den po koupi(to už nikdy neudělám, i z jiných důvodů :roll: ) po dálnici v levém pruhu, přede mnou se výkybloval pšonek(nemyslím to nějak zle:))) cca 110, když mi konečně (rozumějte, byl jsem unešen z toho že mi to pěkně jede:)))))) uhnul, tak jsem pak dupnul na plyn a ...nic...auto ztrácelo výkon plynule, takže se štěstím jsem vyjel setrvačností k odbočce, kde už jen poškytával motor, pak zdechnul a konec/lano. druhý den škytal chvilku ještě, když jsem to zkoušel a pak konec úplný, čerpadlo už se ani nehlo...... takže zřejmě ti buď a)může lehce, nebo více kolísat výkon, popř vynechávat pravidelný chod, b) dojedeš najednou, bez příznaků

Uživatelský avatar
manota
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: galicia

Příspěvek od manota »

potrebujes nanometr a odmerku. pri tlaku pro dany typ vstrikovani nechas bezet cerpadlo 30s a potom to mnozstvi porovnas s tabulkama. jedina moznost...

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

.

Příspěvek od shaft.cz »

to cezet: ty brdo diky za twuj prispevek! Ze se nekdo rozepise az tag to sem necekal! Fakt dik.

Jinak me to moje auti zaclo nejak blbout :( ted za posledni dwa dny jsem dvakrat nemohl nastartovat :( baterka je ok, starter se taky shanzil ale nic, zkousel sem to parkat, trosku sem to aj podusil :oops: a nic...chwilu sem zase pockal a zkusil znova a pak uz to chytlo, uf :) ale motor mel nepravidelny otacky a skoro jakoby chtel zdechnou, cely auto se pohupowalo :( ... mno a po druhy se me to stalo kdyz jsem jel asi dwacet metru dlouho kaluzi, na konci zaparkuju wypnu motor, dam cigo a chci odjet a ejhle ono opet nic :( zas sem to parkrat zkusil a wubec to nenakoplo :/ zas sem pockal chwily a nastesti to zas chytlo :) a hned napoprve :) kdosi mi rikal ze to mohlo byt tou kaluzi, ze se voda nasplychala do mot.prostoru a nak to tam pozlobylo??!! :( mno a od ty doby to zatim dalsi dwa dny startuje bez problemu, ale dela to dalsi wec a to ze kdyz to nakopnu, tag otacky wyleti na cca 1000 a hned leti nahoru na 2000-2200 a pak spadnou na tech 1000, pred casem to melo wolnobeh kolem 700-800, a z niceho nic se to posralo :? otacky to nedrzi ani za jizdy kdyz vyradim tak wetsinou si motor sam od sebe pridava a rucicka lita nahoru dolu a pak se uklidim na cca 1200 ( kdyz je auto w pohybu, bez zarazene rychlosti ) jakmile zastavim spadnou na tech 1000...a az tam soupnu jednicku a dam spojku do zaberu tag teprwe potom tam jsou spravny otocky tech cca 750 a auti se rozjede w klidu, hehe a to neni wse :) rozjizdim se na tu jednicku, zmacku spojku a otacky hned sup nahoru misto toho aby se drzeli a nebo spadly :( treba kdyz radim pred 2tis tak jak wyradim otacky nepadaji ale naopak presne w tom jak se spojka rozpoji od motoru tag si wyskoci zhruba o 300...je to fakt des :( ach jo :( uz by bylo na cese nowy auti!! sice sem to sem zhruba wypsal ale pochybuji ze mi nekdo takhle pres internet poradi ale i tak diky za pripadne rady....

Uživatelský avatar
manota
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: galicia

Příspěvek od manota »

nenapsal jsi ten typ toho vstrikovani, ale kazdopadne zkontroluj volnobeznou trysku/skrtici klapku.

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

.

Příspěvek od shaft.cz »

manota píše:nenapsal jsi ten typ toho vstrikovani, ale kazdopadne zkontroluj volnobeznou trysku/skrtici klapku.
mno ani newim je to typ motoru 1.6 AEE 55kw r.v.12/95

Uživatelský avatar
Oakley
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1526
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Oakley »

Já myslel, že už jsi škrtící klapku čistil. Takže to nepomohlo?

Uživatelský avatar
shaft.cz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2357
Registrován: 24.02.2006 21:02

.

Příspěvek od shaft.cz »

Oakley píše:Já myslel, že už jsi škrtící klapku čistil. Takže to nepomohlo?
nene necistil, venku ukrutne prsi a ja nemam garaz, zitra to vyzkousim ale rikal si ze se pak musim nastavit na zakladni polohu?

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

Volnoběžnou trysku to nemá

zkus vyčistit klapku a zkontroluj všechny podtlak hadice. Neco můžou mít na svědomí svíčky, kaely, rozdělovač,..? Možná tam bude ještě něco, ale to už je na někoho, kdo motory dobře zná
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Uživatelský avatar
buxy
Řidič
Řidič
Příspěvky: 150
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slovakia - east
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od buxy »

Aj mne odišlo čerpadlo a v servise mi chlap vravel, že je to tým, že často jazdím na rezervu v nádrži.Mal asi pravdu.Vtedy som si povedal, že budem dotankovávať pri 1/2 nádrže.NIKDY SA MI TO EŠTE NEPODARILO!!!!!

Ak však je tu debata o čistení klapky, čím a ako sa to dá urobiť v domácich podmienkach? Dík :?:
Generation GOLF !!!!

Uživatelský avatar
FError
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1425
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ash
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od FError »

buxy píše:Aj mne odišlo čerpadlo a v servise mi chlap vravel, že je to tým, že často jazdím na rezervu v nádrži.Mal asi pravdu.Vtedy som si povedal, že budem dotankovávať pri 1/2 nádrže.NIKDY SA MI TO EŠTE NEPODARILO!!!!!

Ak však je tu debata o čistení klapky, čím a ako sa to dá urobiť v domácich podmienkach? Dík :?:
No jezdit na páry je pro to čerpadlo vyloženě to nejhorší! Šak ani nejni dobrý, když je někde na suchu, když ho vyndáš z auta... pak hodně rychle odchází :?

Já si čistím klapku tak, že odendám hadici přívodu vzdzchu, popř. ještě sundám celej ten blok s klapkama a hadrem vyleštím. Jestli na to má bejt nějaká chemie, sem s tím
VW OLDIES CLUB : http://vw-oldies.cz" onclick="window.open(this.href);return false; || VW-OLDIES.cz on GOOGLE+

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“