Ahoj.
Mám Passat B6 2.0 Tdi 2007 ( 190 000 Km ) automat DSG
Při jízdě do práce se mi najednou rosvítila kontrolka oleje,asi po kilometru kontrolka žhaveni a motor přepnul do nouzovýho režimu. Zároveň "stvrdnul" brzdovej pedál-všechno najednou tak v průběhu dvou km. Jen tak tak sem dojel do servisu, kde už auto nechtělo naskočit. Oleje bylo dost. Po výměně zablokovanýho
turba a chladiče stlačeného vzduchu motor pořád neběží. Po startu hned vypne. diagnoza ve VW neobjevíla žádne chyby.
Diky za radu.
Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 23.08.2012 22:04
- alean
- VWjunior
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: North Moravia
Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi
když ti nejde podtlak do brzd tak asi nejde ani čerpadlo nafty-tandem
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 02.07.2009 19:26
Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi
Ahoj...chce to pak laborovat...pokud Ti auto naskoci a po chvilce chcipne tak to muze byt nekolik pricin... Muze to byt cerpadlo v nadrzi,odpoj vrchni hadici co jde do tandemoveho cerpadla a zapni klicek,z hadicky musi jit tlak nafty..pokud jde je ok..pak muzes hledat vchybu v tandemovem cerpadle...Muzou to delat i vymackana zdvihatka ventilu - spatne ventilove vule... Ucpany kat,ze se auto udusi a chcipne..Je toho opravdu hodne,ale pokud diagnostika nic nepise hledal bych spise mechanickou chybu..Dej mi pak vedet cim to bylo..dik ahoj
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi
no pozor.. na těch dvoulitrech se sjíždí náhon olejového čerpadla nebo co to je.. takový 6-ti hran.. takže pokud sviti olej tak teda nevim co ma společneho s naftou nebo tandemem.. tak hlavně nezadřít.. jinak o tom šestihranu a opravy je toho na dieselpower foru dost..
Polo 1.4TDI
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi
Jo jo Nikjurob by mohl povídat co má za příčinu svítící kontrolka oleje a "nouzové dojetí" na benzínku..
Pokud se opravdu poškodí 6ti hranný klínek pro pohon olejového čerpadla , což svítící kontrolka oleje u 2.0 TDi prakticky vždy znamená nefunkční olej.čerpadlo, tak rozhodně příště ihned po rozsvícení kontrolky okamžitě vypnout motor !!!
Další jízda v onom " nouzovém režimu" má za následek poškození turbodmychadla zadřením a eventuální další poškození rotujících, olejem mazaných částí motoru !!!
Bohužl nikdo nezaručí že ihned po vypnutí motoru nedojde k poškození turba , to se zjistí až po opravě náhonu čerpadla..
Ano a na DiesepPower je toho psáno moc tam se dozvíš asi nejlíp co s tím dál..
Jinak v Passat sekci taky najdeš odpovědi na toto téma..
Pokud se opravdu poškodí 6ti hranný klínek pro pohon olejového čerpadla , což svítící kontrolka oleje u 2.0 TDi prakticky vždy znamená nefunkční olej.čerpadlo, tak rozhodně příště ihned po rozsvícení kontrolky okamžitě vypnout motor !!!
Další jízda v onom " nouzovém režimu" má za následek poškození turbodmychadla zadřením a eventuální další poškození rotujících, olejem mazaných částí motoru !!!
Bohužl nikdo nezaručí že ihned po vypnutí motoru nedojde k poškození turba , to se zjistí až po opravě náhonu čerpadla..
Ano a na DiesepPower je toho psáno moc tam se dozvíš asi nejlíp co s tím dál..
Jinak v Passat sekci taky najdeš odpovědi na toto téma..