Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
radlam
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 23.08.2012 22:04

Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi

Příspěvek od radlam »

Ahoj.
Mám Passat B6 2.0 Tdi 2007 ( 190 000 Km ) automat DSG
Při jízdě do práce se mi najednou rosvítila kontrolka oleje,asi po kilometru kontrolka žhaveni a motor přepnul do nouzovýho režimu. Zároveň "stvrdnul" brzdovej pedál-všechno najednou tak v průběhu dvou km. Jen tak tak sem dojel do servisu, kde už auto nechtělo naskočit. Oleje bylo dost. Po výměně zablokovanýho
turba a chladiče stlačeného vzduchu motor pořád neběží. Po startu hned vypne. diagnoza ve VW neobjevíla žádne chyby.

Diky za radu.

Uživatelský avatar
alean
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1644
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: North Moravia

Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi

Příspěvek od alean »

když ti nejde podtlak do brzd tak asi nejde ani čerpadlo nafty-tandem

Constantin
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 02.07.2009 19:26

Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi

Příspěvek od Constantin »

Ahoj...chce to pak laborovat...pokud Ti auto naskoci a po chvilce chcipne tak to muze byt nekolik pricin... Muze to byt cerpadlo v nadrzi,odpoj vrchni hadici co jde do tandemoveho cerpadla a zapni klicek,z hadicky musi jit tlak nafty..pokud jde je ok..pak muzes hledat vchybu v tandemovem cerpadle...Muzou to delat i vymackana zdvihatka ventilu - spatne ventilove vule... Ucpany kat,ze se auto udusi a chcipne..Je toho opravdu hodne,ale pokud diagnostika nic nepise hledal bych spise mechanickou chybu..Dej mi pak vedet cim to bylo..dik ahoj

chonsicek
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 485
Registrován: 09.07.2009 12:28

Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi

Příspěvek od chonsicek »

no pozor.. na těch dvoulitrech se sjíždí náhon olejového čerpadla nebo co to je.. takový 6-ti hran.. takže pokud sviti olej tak teda nevim co ma společneho s naftou nebo tandemem.. tak hlavně nezadřít.. jinak o tom šestihranu a opravy je toho na dieselpower foru dost..
Polo 1.4TDI

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Passat 2007 -problem s motorem 2,0 Tdi

Příspěvek od 11mAjA11 »

Jo jo Nikjurob by mohl povídat co má za příčinu svítící kontrolka oleje a "nouzové dojetí" na benzínku..

Pokud se opravdu poškodí 6ti hranný klínek pro pohon olejového čerpadla , což svítící kontrolka oleje u 2.0 TDi prakticky vždy znamená nefunkční olej.čerpadlo, tak rozhodně příště ihned po rozsvícení kontrolky okamžitě vypnout motor !!!
Další jízda v onom " nouzovém režimu" má za následek poškození turbodmychadla zadřením a eventuální další poškození rotujících, olejem mazaných částí motoru !!!

Bohužl nikdo nezaručí že ihned po vypnutí motoru nedojde k poškození turba , to se zjistí až po opravě náhonu čerpadla..

Ano a na DiesepPower je toho psáno moc tam se dozvíš asi nejlíp co s tím dál..
Jinak v Passat sekci taky najdeš odpovědi na toto téma..

:wink: :wink: :wink:
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“