JAKOU MOTORIZACI U VW PASSAT 01-03
Napsal: 24.10.2012 11:57
Dobrý den,
delší dobu se rozhoduji co si koupím za auto. Poslední týdny se dívám a jsem téměř rozhodnut koupit si VW Passat r.v. 2001-2003. Ceny se pohybují do 100 000 kč což je vcelku přijatelné. Největší dilema v současnosti padlo na výběr motorizace. Někteří mi doporučují benzín, jiní zase diesel. Roční nájezd počítám minimálně 20000km, možná až 25000km.
Z benzínových motorů se mi zamlouvá 2.8 V6 4motion a 1.8T. Pokud bych si zakoupil benzíňák tak bych si ho určitě předělal na LPG. Dočetl jsem se, že je na LPG lepší silnější auto, navíc turbo má prý s LPG někdy problémy...
Spotřeba bude s lpg těch 11L u té 2.8 a 10L u té 1.8 předpokládám.
http://auto.bazos.cz/inzerat/19005213/P ... vestic.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/18965426/P ... motion.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Z dieselových motorů se mi líbí 2.5 V6 4motion a klasika 1.9tdi. Spotřeba je okolo 6-7L.
http://auto.bazos.cz/inzerat/19023331/V ... xenony.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/18780779/V ... siness.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikdy jsem neměl diesel, vím jaké tam mohou nastat problémy a jaké investice. Samozřejmě závisí na koupeném motoru jako kusu, ale mám za to, že do dieselu se v horizontu 5 let vrazí více peněz než do benzínového předělaného na lpg.
Ať už si koupím jakékoliv auto, tak do něj dám HHO generátor které mj. prodávám, už jsem s tím něco najezdil, má to i hodně kamarádů a snížení spotřeby o 15-30% a zvýšení výkonu si nemohou vynachválit. Generátor se hodí spíše do benzínových motorů. V TDI motorech přidává ve výšších otáčkách tah, kdy těmto motorům "dochází dech". Spotřeba u těch dieselů spadne z cca 6,5L na 4,8-5L, u těch lpg z 11 na 8L.
Jinak víceméně jezdím slušně, po dálnici do 170, mezi městy do 110...
Prosím o rady a menší zdůvodnění proč byste si vybrali zrovna tu motorizaci kterou zmíníte.
delší dobu se rozhoduji co si koupím za auto. Poslední týdny se dívám a jsem téměř rozhodnut koupit si VW Passat r.v. 2001-2003. Ceny se pohybují do 100 000 kč což je vcelku přijatelné. Největší dilema v současnosti padlo na výběr motorizace. Někteří mi doporučují benzín, jiní zase diesel. Roční nájezd počítám minimálně 20000km, možná až 25000km.
Z benzínových motorů se mi zamlouvá 2.8 V6 4motion a 1.8T. Pokud bych si zakoupil benzíňák tak bych si ho určitě předělal na LPG. Dočetl jsem se, že je na LPG lepší silnější auto, navíc turbo má prý s LPG někdy problémy...
Spotřeba bude s lpg těch 11L u té 2.8 a 10L u té 1.8 předpokládám.
http://auto.bazos.cz/inzerat/19005213/P ... vestic.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/18965426/P ... motion.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Z dieselových motorů se mi líbí 2.5 V6 4motion a klasika 1.9tdi. Spotřeba je okolo 6-7L.
http://auto.bazos.cz/inzerat/19023331/V ... xenony.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://auto.bazos.cz/inzerat/18780779/V ... siness.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikdy jsem neměl diesel, vím jaké tam mohou nastat problémy a jaké investice. Samozřejmě závisí na koupeném motoru jako kusu, ale mám za to, že do dieselu se v horizontu 5 let vrazí více peněz než do benzínového předělaného na lpg.
Ať už si koupím jakékoliv auto, tak do něj dám HHO generátor které mj. prodávám, už jsem s tím něco najezdil, má to i hodně kamarádů a snížení spotřeby o 15-30% a zvýšení výkonu si nemohou vynachválit. Generátor se hodí spíše do benzínových motorů. V TDI motorech přidává ve výšších otáčkách tah, kdy těmto motorům "dochází dech". Spotřeba u těch dieselů spadne z cca 6,5L na 4,8-5L, u těch lpg z 11 na 8L.
Jinak víceméně jezdím slušně, po dálnici do 170, mezi městy do 110...
Prosím o rady a menší zdůvodnění proč byste si vybrali zrovna tu motorizaci kterou zmíníte.