kat??? vyfuk???
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
kat??? vyfuk???
ahojte. uz som ti mal par prispevkov, ale toto mi vnukli prave vcera:
to moje ventolino nejako nema tah ked treba, napr. v strednych otackach ked chcem prudsie pridat bez podradenia, akoby ho zadusalo. vcera mi manik povedal, ze by to mohol byt kat alebo vyfuk. dole nehrkoce nic, tak neviem . da sa nejako vyzistit co to moze byt???? este som si vcera vsimol, ze aj pri zohriatom motore isiel z vyfuku na volnobeh biely dym, ale mozno to bolo tym uprasanym pocasim...... kat je tam povodny 227000 km.
to moje ventolino nejako nema tah ked treba, napr. v strednych otackach ked chcem prudsie pridat bez podradenia, akoby ho zadusalo. vcera mi manik povedal, ze by to mohol byt kat alebo vyfuk. dole nehrkoce nic, tak neviem . da sa nejako vyzistit co to moze byt???? este som si vcera vsimol, ze aj pri zohriatom motore isiel z vyfuku na volnobeh biely dym, ale mozno to bolo tym uprasanym pocasim...... kat je tam povodny 227000 km.
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Při tolika km, by kat mohl být rozsypaný. Když jsem já měnil výfuk, tak v něm taky nic nechrastilo a pak jsem ho vyndal a rozkuchal, tak byl totálně na šrot. Kat jsem měl ještě OK (150k km). Novej výfuk byl na jízdě jednoznačně poznat - auto bylo citelně živější a klesla spotřeba o cca 0,5-0,7 l/100km.
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Měnil jsem výfuk celej, protože na STK už remcali, že je ten vrchní plášť prorezlej. Navíc origoš výfuk (původní z fybriky) je vcelku od katu až dozadu - jestli máš některý díly zvlášť, tak už bylo něco měněné.
Jestli by to vyvolalo díry ve výkonu, to nevím, ale napadá mě: co palivovej filtr?
Když jsem řešil něco kolem spotřeby a výkonu, tak mi vždycky každej řekl: máš nový filtry, svíčky? a co výfuk? jestli je K.O. tak ho dej dohromady a pak něco zkoumej...
Jestli by to vyvolalo díry ve výkonu, to nevím, ale napadá mě: co palivovej filtr?
Když jsem řešil něco kolem spotřeby a výkonu, tak mi vždycky každej řekl: máš nový filtry, svíčky? a co výfuk? jestli je K.O. tak ho dej dohromady a pak něco zkoumej...
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
sviecky som chcel NGK, ankoniec som zistil, ze je to problem pre predajcov ich zohnat.
mal som tam bosch W7LTC, tak som chcel tie, nakoniec som zistil, ze u predajcu su na hlavu, lebo ked som tam bol a zhanal som tesnenie pod vicko ventilov na 1,8 benzin, tak sa ma devenka opytala ci je to hladky alebo turbo diesel, potom mi ukazala v katalogu tesnenie olejovej vane a opytala sa ma ci je to ono atd.... nakoniec mi dodali namiesto W7ciek W8LTC, ale tam vada nebude, chodi to tak isto ako na starych (mozno trosku lepsie)
mal som tam bosch W7LTC, tak som chcel tie, nakoniec som zistil, ze u predajcu su na hlavu, lebo ked som tam bol a zhanal som tesnenie pod vicko ventilov na 1,8 benzin, tak sa ma devenka opytala ci je to hladky alebo turbo diesel, potom mi ukazala v katalogu tesnenie olejovej vane a opytala sa ma ci je to ono atd.... nakoniec mi dodali namiesto W7ciek W8LTC, ale tam vada nebude, chodi to tak isto ako na starych (mozno trosku lepsie)
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
No, podle mě jsou na běžný použití ideální svíčky NGK (pro motor 1,8 66kW je to BUR6ET tutově, pro motor 1,8 55kW asi BUR5ET - mám 66 kW, tak nevím na tuty).
Co jsem se tak informoval, tak pokud bys tomu nakládal fest, pak se svíčky můžou přehřát a dělá to psí kusy.
Zkusil bych prvně ten palivovej filtr a pokud se problém nevyřeší, tak pak už jen ten výfuk...
BTW a co na to VAG?
Co jsem se tak informoval, tak pokud bys tomu nakládal fest, pak se svíčky můžou přehřát a dělá to psí kusy.
Zkusil bych prvně ten palivovej filtr a pokud se problém nevyřeší, tak pak už jen ten výfuk...
BTW a co na to VAG?
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
BUR6ET je naprosto bezna svicka a neverim, ze muze byt problem ji sehnat... Kdyz uz ne napulte tak objednat to sad musi jit... A treba v ELITu ji musi mit skladem tutove...herak píše:sviecky som chcel NGK, ankoniec som zistil, ze je to problem pre predajcov ich zohnat.
mal som tam bosch W7LTC, tak som chcel tie, nakoniec som zistil, ze u predajcu su na hlavu, lebo ked som tam bol a zhanal som tesnenie pod vicko ventilov na 1,8 benzin, tak sa ma devenka opytala ci je to hladky alebo turbo diesel, potom mi ukazala v katalogu tesnenie olejovej vane a opytala sa ma ci je to ono atd.... nakoniec mi dodali namiesto W7ciek W8LTC, ale tam vada nebude, chodi to tak isto ako na starych (mozno trosku lepsie)
- herak
- Jezdec
- Příspěvky: 482
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ziar nad Hronom
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1571
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Teplice v Čechách
- Kontaktovat uživatele:
- cert
- Jezdec
- Příspěvky: 269
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
herak píše:kade tade, sak clovek jazdi a nie len okolo domu a najblizsej pumpe. keby tam isiel nejaky nekvalitnejsi benzin, kolko by mal vydrzat?????
Měl by za ideálních podmínek vydržet cca 60k km. Ale jestli tankuješ nějakej marast u pochybných pump a často dojíždíš nádrž na rezervu, tak se výdrž docela podstatně zkracuje...