Jak je to zo synchronizaciou vaciek u 16V TDi-motoroch?
Napsal: 07.11.2012 14:42
Chcel by som sa spytat jak je to vlastne u napr. BKD motorov 2.0 TDI s dvoma vackovymi hriadelmi.Daval som si dokopy nove rozvody,mam komplet pripravky a na pripravky to vychadza na -3.9 pri zohriatom motore na -3.4 stupna.Ma vyznam aj u tychto motorov sa s tym pohrat???lebo mam uz gulas z tych vela informacii co som cital po rozmych forach.Niekde pisu ze je to dobre tak ako to daju pripravky,druhy ze to treba doladit na +-0.5 treti ze treba nie len prvu vacku doladit kde je snimac ale aj tu vyfukovu prisposobit k sacej.Tak ako to je vlastne???
Dakujem ak ma s tym niekto real skusenosti a podeli sa o ne.
Inak auto startuje,jazdy vse ok,len po poskladani my palubny ukazuje uplne blbosti,momentalka niekedy zostane vysiet na na volnobehu na hodnotach ako 10.0L/h alebo 5.4L/H popripade na stati na krizovatke ukazuje1.5L/H.Ale aj priemer ukazuje vyssi ako pred tym okolo 6,3 a predtym nebol problem okolo 5.2.
Alebo zeby mu mohlo drbat,ze bola aj baterka odpojena 8-9dni??(bola repasovana hlava valca,a menil som hned aj rozvody ked to uz bolo rozobrate)
Dakujem ak ma s tym niekto real skusenosti a podeli sa o ne.
Inak auto startuje,jazdy vse ok,len po poskladani my palubny ukazuje uplne blbosti,momentalka niekedy zostane vysiet na na volnobehu na hodnotach ako 10.0L/h alebo 5.4L/H popripade na stati na krizovatke ukazuje1.5L/H.Ale aj priemer ukazuje vyssi ako pred tym okolo 6,3 a predtym nebol problem okolo 5.2.
Alebo zeby mu mohlo drbat,ze bola aj baterka odpojena 8-9dni??(bola repasovana hlava valca,a menil som hned aj rozvody ked to uz bolo rozobrate)