Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: passat 3C 2.0 TDI CBA CR - nahodile snížený výkon
PříspěvekNapsal: 20.11.2012 20:44 
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

11.08.2012

4

Ahoj... ja jsem taky pásovec začátečník. Dnes celý den (asi 230km pojížďky 60,20,10,30 km atp.) se mi auto chová divně. Šlápnu na plyn auto zrychluje ale žádnej zátah turba. Je to místo 103kw tak 80.... Ale za chvíli to jelo zase normálě. A pak zase divně a zas normalně. Většinou se to takhle vleklo hned po nastartování i když přestávka mezi jízdami byla třeba 5min. Když jsem to ale prošláp jako by se turbo zapnulo a pak to auto až do chcípnutí a znovu nastartovani zas jelo perfektně. Pak zase na prd. Může to být regenerace DPF? Nechová se to takhle moc dlouho na regeneraci? Mám motor CBA (vstřik. CR) rok 2008 150tkm.

Pochopil bych kdyby to netáhlo pořád ale chová se to podle jakéhosi zvráceného vzorce... :(

Předmět příspěvku: Re: passat 3C 2.0 TDI CBA CR - nahodile snížený výkon
PříspěvekNapsal: 24.11.2012 21:37 
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

11.08.2012

4

Liba7 píše:
Ahoj... ja jsem taky pásovec začátečník. Dnes celý den (asi 230km pojížďky 60,20,10,30 km atp.) se mi auto chová divně. Šlápnu na plyn auto zrychluje ale žádnej zátah turba. Je to místo 103kw tak 80.... Ale za chvíli to jelo zase normálě. A pak zase divně a zas normalně. Většinou se to takhle vleklo hned po nastartování i když přestávka mezi jízdami byla třeba 5min. Když jsem to ale prošláp jako by se turbo zapnulo a pak to auto až do chcípnutí a znovu nastartovani zas jelo perfektně. Pak zase na prd. Může to být regenerace DPF? Nechová se to takhle moc dlouho na regeneraci? Mám motor CBA (vstřik. CR) rok 2008 150tkm.

Pochopil bych kdyby to netáhlo pořád ale chová se to podle jakéhosi zvráceného vzorce... :(

tak dneska už se rozblikala kontrolka žhavení a napsalo mo to motor do dílny... :( po znovu nastartování to zmizelo...

PříspěvekNapsal: 24.11.2012 22:01 
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

06.12.2011

148