Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od Kutil001 »

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit co je to za hadičku, připojuje se na filtbox pod váhou vzduchu (obr.1) a vede někam do soustavy asi nějakým ventilů (obr.2) nebo nevím, může mít spojistost stím že by auto nemělo výkon? Na svém golfu iv TDI 85kw ji mám zapojenou, prodejní program německo a táta má stejný motor ale původ itálie a hadička tam není a moc se mu nechce do otáček tak jestli to může mít spojitost nebo je to jen nějaká blbost. Předem díky za rady :)
Přílohy
obrázek 1
obrázek 1
obrázek 2
obrázek 2
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od pohodarkajik »

to je privod podlaku co ovlada regulaci turba, pokud neni zapojena, auto jede v nouzovem rezimu, tzn. nejede jak ma, to co pises ty, proste hola nafta bez turba

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od Kutil001 »

tak to je teda hodně zajímavý, já jsem tu hadičku hledal, ale vůbec nikde není žádná volná že by ji někdo zapoměl napojit nebo tak, jako kdyby tam bůbec nebyla, někde tady na fóru jsem viděl schéma jak ty hadičky mají bejt zapojený, jen kdybych věděl kde to bylo, tak bych ji snad našel nebo ji přidal pokud je kam ji zapojit, v té sestavě ventilů jsem ale neviděl nic volnýho kam by se mohla zapojit
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od pohodarkajik »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 115488139d" onclick="window.open(this.href);return false; tady to mas pekne nakresleny a popsany co kam a jak zapojit

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od Kutil001 »

díky moc, zítra se na to kouknu, snad to bude jen taková prkotina :) a auto zase poletí :)
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Jarda S.
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1743
Registrován: 31.03.2010 20:12
Bydliště: Netolice

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od Jarda S. »

pohodarkajik píše:to je privod podlaku co ovlada regulaci turba, pokud neni zapojena, auto jede v nouzovem rezimu, tzn. nejede jak ma, to co pises ty, proste hola nafta bez turba
neovládá turbo ale EGR :gey:
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od pohodarkajik »

Jarda S. píše:
pohodarkajik píše:to je privod podlaku co ovlada regulaci turba, pokud neni zapojena, auto jede v nouzovem rezimu, tzn. nejede jak ma, to co pises ty, proste hola nafta bez turba
neovládá turbo ale EGR :gey:
ty se mi snad zdas :-D davam tu sem po nekolikaty popis jak to funguje, mas tu i obrazky, je tu asi trilion temat o podlaku, ventilu N75 a regulaci turba a ty mi reknes, ze to neovlada turbo, ale jen EGR resp. ventil N12, ktery navic kazdej zaslepuje, nejdriv cti, nez neco placnes

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od MKTech »

Pánové nemáte pravdu ani jeden. Pokud ta hadička není zapojena do fitrboxu auto jede uplně normálně je to jedno jestli je zapojena nebo není. jde o to aby vzduch co si přisávají ventily byl filtrovaný.Je to pro přisávání vzduchu pro trojcestné ventily a to jak pro chcípací klapku tak pro regulaci turba a pro egr ventil.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od pohodarkajik »

takže turbo se na PDcku reguluje asi podle erupci na slunci nebo smeru vetru ne ? nwm jestli ste si nekdo precet poradne prvni prispevek, stava se tu dost casto ze ne, ale on ukazuje na privod hadicky podlatku a na dalsi obrazku je zakrouzkovano kam to vede, pise do soustavy ventilu, coz kazdej kdo trochu zna TDI, tak vi, ze tyto dva ventily, jsou na regulaci turba N75 a ovladani EGR ventilu N18, taktez je tam ventil na ovladani chcipaci klapky, kterou hodne lidi zde vyhazuje, nicmene pokud mate pravdu vy, tak je tu asi mnoho temat se spatnymi informacemi a nejen zde, staci si precist treba ten odkaz co jsem sem hodil ja

tlada
Řidič
Řidič
Příspěvky: 96
Registrován: 06.01.2012 20:21

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od tlada »

MKTech ma pravdu

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od pohodarkajik »

to sice jo, ale ty ventily si prisavaji vzduch az po tom, co se v nich vytvori podtlak, paklize se podtlak nevytvori, nemaji co nasavat, kdyz se nad tim zamyslim, tak ikdyby to tak skutecne bylo a nebylo tam nic zapojeno, o cem teda dost pochybuju, tak je moznost, ze motor nasava nefiltrovany vzduch, tzn. muze se tam dostat i maly kaminek, co proleze tou dirkou, takze dle me to ma byt zapojeno, jeste jsem nevidel auto s TDI, co by nemelo zapojeny a vim moc dobre co to udela, kdyz se ta hadicka nezapoji

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od Kutil001 »

tak jsem hadičku našel, připojil, ale čekal jsem teda něco lepšího, nepřišlo mi ,že by byla nějaká změna, možná jen placebo efekt, ale nic extra, je tam ta hadička tedy důležitá?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

pohodarkajik
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1258
Registrován: 28.11.2010 19:28
Bydliště: Rychnov nad kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od pohodarkajik »

diagnostika ti pise nejakou chybu ? dost casto taky odchazi ventil N75 co ovlada regulaci turba, nebo muzes mit zatuhly lopatky na turbu, tezko takhle radit, je tu mnoho temat o stejnym problemu vcetne fotek

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od MKTech »

pohodarkajik píše:to sice jo, ale ty ventily si prisavaji vzduch az po tom, co se v nich vytvori podtlak, paklize se podtlak nevytvori, nemaji co nasavat, kdyz se nad tim zamyslim, tak ikdyby to tak skutecne bylo a nebylo tam nic zapojeno, o cem teda dost pochybuju, tak je moznost, ze motor nasava nefiltrovany vzduch, tzn. muze se tam dostat i maly kaminek, co proleze tou dirkou, takze dle me to ma byt zapojeno, jeste jsem nevidel auto s TDI, co by nemelo zapojeny a vim moc dobre co to udela, kdyz se ta hadicka nezapoji
Řeč byla ohledne hadičky co jde z filtrboxu do třícestných ventilů a to všech 3.
Je jasné že vše reguluje síla podtlaku. Atmosférický tlak by toho moc neureguloval.
Vše napsáno jasně a stručně v prvním mém přízpěvku I to že po připojení to nemá vliv na výkon.
Pokud jsou problémy jít po podtlakovém vedení a to veškerém.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: Co je to za hadičku a jakou má funkci?

Příspěvek od Kutil001 »

pokud by byl špatnej ventil n75 nebo byla zatuhlá regulace turba, psal by vag něco? třeba nízký plnící tlak, nebo vysoký, nebo tak něco?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“