Cukání za jízdy u G IV 1.6 16V

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
GM
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa | Praha
Kontaktovat uživatele:

Cukání za jízdy u G IV 1.6 16V

Příspěvek od GM »

Zdravím, tak tento problém už pozoruji delší dobu, je to fakt hodně dlouho. Jednou za čas se stane, že když jedu, tak najednou prudce poklesnou otáčky a auto škubne, otáčky se poté hned vrátí zpět...Je to celkem nepříjemné, teď se mi to stalo ve 180ti a člověka něco takového moc nepotěší. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání za jízdy u G IV 1.6 16V

Příspěvek od Petr78 »

GM píše:Zdravím, tak tento problém už pozoruji delší dobu, je to fakt hodně dlouho. Jednou za čas se stane, že když jedu, tak najednou prudce poklesnou otáčky a auto škubne, otáčky se poté hned vrátí zpět...Je to celkem nepříjemné, teď se mi to stalo ve 180ti a člověka něco takového moc nepotěší. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky
jednou z možností by mohlo být odcházející palivové čerpadlo
napoj to na VAG a hned uvidíš :wink:
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
GM
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa | Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání za jízdy u G IV 1.6 16V

Příspěvek od GM »

Petr78 píše:
GM píše:Zdravím, tak tento problém už pozoruji delší dobu, je to fakt hodně dlouho. Jednou za čas se stane, že když jedu, tak najednou prudce poklesnou otáčky a auto škubne, otáčky se poté hned vrátí zpět...Je to celkem nepříjemné, teď se mi to stalo ve 180ti a člověka něco takového moc nepotěší. Nevíte, čím by to mohlo být? Díky
jednou z možností by mohlo být odcházející palivové čerpadlo
napoj to na VAG a hned uvidíš :wink:
Jenze to mi pomalu dela od koupe toho auta a to uz jsou tri roky :o

Uživatelský avatar
jhn
Závodník
Závodník
Příspěvky: 696
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ml. Boleslav

Příspěvek od jhn »

tankuješ kvalitní benzín ?
svíčky a kabely jsou asi dobrý když ti to dělá už od nového?
palivovej filtr asi taky ne?

Nejjednodužší bude ten VAG jestli něco ukáže tak budeš chytřejší...
ICQ: 236-929-455, e-mail: jhn.s@post.cz

Uživatelský avatar
manota
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 246
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: galicia

Příspěvek od manota »

videl bych to taky na ten spatny benzin.

Uživatelský avatar
davidg3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od davidg3 »

nebo by také mohla vynechávat cívka na některym z válců :? ale ta většinou odejde hned :)

Uživatelský avatar
GM
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa | Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GM »

manota píše:videl bych to taky na ten spatny benzin.
Tak to je moznost, kterou absolutne vylucuji, tankuji u Shellu, obcas u ARALu nebo OMV, nikde jidne :))

Mno, zkusim to teda hodit na ten VAG a uvidime, kazdopadne jsme to mel na garancce a pry zadne chyby, tak se teda jeste uvidi...

Zatim diky za rady

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“