Hledám mechanika který umí do VR6 dát turbo

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
martynek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Hledám mechanika který umí do VR6 dát turbo

Příspěvek od martynek »

Hledám mechanika nejlépe z Prahy, který již řešil problematiku turbo
do VR6 a má již stím nějaké zkušenosti.
Mám zájem tuto zástavbu provezt, sám nato nemám zkušenosti a nevím
na koho se mám obrátit.
Poradíte mi někdo?
Penízky no problem za profi práci.

Uživatelský avatar
travel242fx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 251
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: Hledám mechanika který umí do VR6 dát turbo

Příspěvek od travel242fx »

martynek píše:Hledám mechanika nejlépe z Prahy, který již řešil problematiku turbo
do VR6 a má již stím nějaké zkušenosti.
Mám zájem tuto zástavbu provezt, sám nato nemám zkušenosti a nevím
na koho se mám obrátit.
Poradíte mi někdo?
Penízky no problem za profi práci.
minule som videl reklamu ze nejaka svajciarska firma za okolo 20000 svajciarskych bubakov prerobi motor VR6 na okolo 600 koni. da tam hned dve turboduchadla ....to je pekne :D

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

rekl bych, ze v praze s tim nema nikdo takovou zkusenost, aby se to dalo oznacovat za profi praci... :wink: dal bych to jedine do SRN...

ale ja bych sel do kompresoru :P

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

Davwe píše:rekl bych, ze v praze s tim nema nikdo takovou zkusenost, aby se to dalo oznacovat za profi praci... :wink: dal bych to jedine do SRN...

ale ja bych sel do kompresoru :P
ty si tam hlavně dej nejdřív pořádnej motor :lol: :lol: :lol:

jinač bych se obrátil na pietra, dost se o tohle zajímal a určitě poradí, ale je pravda, že v zahraničí to bude jistě líp k sehnání :wink:

Uživatelský avatar
Davwe
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Davwe »

kokyn píše:
Davwe píše:rekl bych, ze v praze s tim nema nikdo takovou zkusenost, aby se to dalo oznacovat za profi praci... :wink: dal bych to jedine do SRN...

ale ja bych sel do kompresoru :P
ty si tam hlavně dej nejdřív pořádnej motor :lol: :lol: :lol:

jinač bych se obrátil na pietra, dost se o tohle zajímal a určitě poradí, ale je pravda, že v zahraničí to bude jistě líp k sehnání :wink:
dáme sprint? 8) :lol: ti jeste ukazu zac je toho 90 splasenejch koni :lol:

kokyn
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 423
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od kokyn »

Davwe píše:
kokyn píše: ty si tam hlavně dej nejdřív pořádnej motor :lol: :lol: :lol:

jinač bych se obrátil na pietra, dost se o tohle zajímal a určitě poradí, ale je pravda, že v zahraničí to bude jistě líp k sehnání :wink:
dáme sprint? 8) :lol: ti jeste ukazu zac je toho 90 splasenejch koni :lol:
to zase budu muset jet na zpátečku? :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
davidg3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od davidg3 »

pokud nemáš problém s financema tak si jednoduše kup celej turbo kit....ale upozornuju tě že jestly to chceš dát na verunu tak budeš muset nejdřív investovat do go celého motoru...jinak to fungovat nebude.. :)

Uživatelský avatar
davidg3
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 35
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od davidg3 »

a jak píše davwe KOMPRESOR je lepší volba :D

Uživatelský avatar
Pietro
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pietro »

davidg3 píše:pokud nemáš problém s financema tak si jednoduše kup celej turbo kit....ale upozornuju tě že jestly to chceš dát na verunu tak budeš muset nejdřív investovat do go celého motoru...jinak to fungovat nebude.. :)


Fungovat to bude , ale nesmíš chtít po sériovém motoru aby měl bez úprav hned 400 koní , jen montáži turba ...

Uživatelský avatar
martynek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

DÍKY ZA RADY , o kompresoru jsem uvažoval ale rovněž stejný problém,
nikoho neznám kdo by mi to udělal, všichni jen mluví ale nikdo nic.
Navíc nechci se zbavit klimatizace abych uvolnil místo kompresoru.

Turbo kit, na ebay jsem i něco občas viděl ale neumím se tam orientovat
a ani nevím jak to přes něj koupit, a pak zas kdo by to tam hodil..

Proto hledám člověka, kterej by si poscháněl co vše by potřeboval sám,
hodil to tam, nechal si zaplatit a dal tak 3 měsíce záruku že to bude ok.

Představuju si tak 250 Hp max 300.

Finančně +- do 50 tis.

Uživatelský avatar
Pietro
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pietro »

martynek píše:DÍKY ZA RADY , o kompresoru jsem uvažoval ale rovněž stejný problém,
nikoho neznám kdo by mi to udělal, všichni jen mluví ale nikdo nic.
Navíc nechci se zbavit klimatizace abych uvolnil místo kompresoru.

Turbo kit, na ebay jsem i něco občas viděl ale neumím se tam orientovat
a ani nevím jak to přes něj koupit, a pak zas kdo by to tam hodil..

Proto hledám člověka, kterej by si poscháněl co vše by potřeboval sám,
hodil to tam, nechal si zaplatit a dal tak 3 měsíce záruku že to bude ok.

Představuju si tak 250 Hp max 300.

Finančně +- do 50 tis.
Tak to je optimální výkon pro kompresor , jestli mi zůstane VeRuna a jako že asi jo :lol: :lol: :lol: tak na podzím s tím začnu (kompresor už mám) do 50 tisíc se musíš vlézt s EATONem v pohodě :D

Uživatelský avatar
martynek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

mnojo to bych se vlezl ale co klima, nechci přijít o klima,. je nějaké řešení?

Uživatelský avatar
Pietro
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pietro »

martynek píše:mnojo to bych se vlezl ale co klima, nechci přijít o klima,. je nějaké řešení?
mám fotky 2 způsobú jak tam dát EATON , v jednom z nich musí kompresor klimy pryč ...

Uživatelský avatar
martynek
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 43
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martynek »

pošli mi je prosím info@elektrikari.cz" target="_blank
dík a nejlépe s kontaktem kdo Ti to dělal :)

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

gt

Příspěvek od fakieVW »

Já bych tam kopresor nedával. Má to větší provozní náklady. Turbo nemusíš tak často repasovat a investovat.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“