Přestavba Motoru

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dark Digo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 678
Registrován: 28.02.2013 18:15

Přestavba Motoru

Příspěvek od Dark Digo »

Mam takovou nestandartní otázku neni to zatím aktuální ale zajímalo by mě to do budoucna!! Mam A4 2003 Cabrio 3.0 162kw manual 5kvalt na předek najeto strašnej ranec... Trochu se bojím že jednoho dne mi odejde motor do nebíčka :negative:

Takže aby jste mi rozuměli do auta jsem narval neskutečnej nesmysl je to tak nějak už srdcovka a je to moje druhé auto! Je to zcela neprodejné a dost předělané jako palubka podvozek lízátko atd...

jediné co bych si přál je aby auto bylo silnější, bohužel to není tunerský motor žádné turba atd!! Takže moje otázka zní je možné motor vyměnit za 1.8 turbo, 2.7 Biturbo (S4,RS4) nebo 4.2 atmosfera pokud ano co to přesně obnáší v případě že se dostanu přes 300 koní jsem nucen mít 4x4 nebo to předokolka utáhne? a mohu si zachovat převodovku že spojkou nebo musí pasovat k motoru?

děkuju za jakýkoli rady

Thomas
VW Golf 6R - APR Stage TTE, APR HFP a LPFP APR Cooler, APR TB, TTE420, VWR intake, KW DCC,
ex VW Golf V GTI - APR Stage II+, APR Turboback, APR HFP, APR RFD, BBKm KW v1,
by -> HOTHATCHSHOP

Uživatelský avatar
Dark Digo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 678
Registrován: 28.02.2013 18:15

Re: Přestavba Motoru

Příspěvek od Dark Digo »

a nepište prosím věci typu prodej to a kup S4 protože to opravdu neni levnější varianta jelikož S4 stojí 350000 zatim co svoje bych prodal tak za 150 :-D a autě nic nevím zatim co u sebe vim jak na tom jsem.
VW Golf 6R - APR Stage TTE, APR HFP a LPFP APR Cooler, APR TB, TTE420, VWR intake, KW DCC,
ex VW Golf V GTI - APR Stage II+, APR Turboback, APR HFP, APR RFD, BBKm KW v1,
by -> HOTHATCHSHOP

Uživatelský avatar
Dymák
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2797
Registrován: 02.07.2011 09:22
Bydliště: Praha

Re: Přestavba Motoru

Příspěvek od Dymák »

Na toto se obrať na zastoupení audi (pokud to chceš mít ofiko), bývávalo to tak, že ponížit výkon lze, ale zvýšit jen o nějaký minimum v procentech výkonu, co se týká výměny motoru... jestli to furt platí, nevím...
Jinak Radek (nick:101) má v O1 přes 300ps a jde to, jen ty rozjezdy jsou pomalejší, páč to furt hrabe....
S kompatibilitou špajzky těžko říct, v nejhorším vyrobit adaptér (pokud nebude zásadně jinak uloženej startér)

Osobně bych se na to vyprd, sehnal zdravej 3.0 (nebo udělal GO) a dal bych na to kompresor kit.
Jinak co je "najeto ranec"??? Na tomhle motoru se nemá co posrat a max uděláš GO vršku....
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“