Audi S3 - problém s N75 ventilem.....prosím o radu / pomoc?
Napsal: 26.05.2013 12:10
Zdravím,
Nechal jsem načipovat auto od ( dohady o kvalitě čipnutí nejsou potřeba mám 100% jistotu že mám kvalitní čip od: http://www.tpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ). Po chvíli ježdění bez problému mi hlásí diagnostika "překročení tlaku turba " chyba v N75 ventilu. Závada se dá pochopit stáří mého auta je už 13 let a nikdy se n75 ventil neměnil a při čipnutí - zvýšení výkonu a zvýšení plnícího tlaku turba na 1,2 bar dostal záhul a odešel.......ALE zavolal jsem do autorizovaného servisu Porsche v HK a tam mi sdělili že mnou požadovaný n75 ventil se již nedělá s označením "F" na konci číselné řady, ale že nyní je plnohodnotná náhrada Fka s písmenem "E" na konci číselné řady. Ventil jsem objednal a namontoval. Auto se skutečně chovalo mnohem lépe ale na 5tku a na 6tku to prostě od 5 tis otáček nejelo a byl poznat pokles výkonu. Po napíchnutí na diagnostiku zase hlásí " překročení plnícího tlaku turba ". Takže otázka je, zda mi v servise Porsche kecali a to "Ečko" to prostě nepodrží když je navýšen plnící tlak na 1,2 baru. Nebo je v hajzlu ještě něco dalšího a co?
Pokud si myslíte že kecali tak nevíte kde seženu to "Fko" co tam má být????
Nechal jsem načipovat auto od ( dohady o kvalitě čipnutí nejsou potřeba mám 100% jistotu že mám kvalitní čip od: http://www.tpower.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ). Po chvíli ježdění bez problému mi hlásí diagnostika "překročení tlaku turba " chyba v N75 ventilu. Závada se dá pochopit stáří mého auta je už 13 let a nikdy se n75 ventil neměnil a při čipnutí - zvýšení výkonu a zvýšení plnícího tlaku turba na 1,2 bar dostal záhul a odešel.......ALE zavolal jsem do autorizovaného servisu Porsche v HK a tam mi sdělili že mnou požadovaný n75 ventil se již nedělá s označením "F" na konci číselné řady, ale že nyní je plnohodnotná náhrada Fka s písmenem "E" na konci číselné řady. Ventil jsem objednal a namontoval. Auto se skutečně chovalo mnohem lépe ale na 5tku a na 6tku to prostě od 5 tis otáček nejelo a byl poznat pokles výkonu. Po napíchnutí na diagnostiku zase hlásí " překročení plnícího tlaku turba ". Takže otázka je, zda mi v servise Porsche kecali a to "Ečko" to prostě nepodrží když je navýšen plnící tlak na 1,2 baru. Nebo je v hajzlu ještě něco dalšího a co?
Pokud si myslíte že kecali tak nevíte kde seženu to "Fko" co tam má být????