Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- skvorfi.1
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 05.07.2012 21:21
- Kontaktovat uživatele:
Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Ahoj.
Chci se zeptat na montáž tripplingu (komfortní blikání) pro Passat B,5 r.v. 2003. Mám originální relé i kabeláž. Co se týče zapojení, dělal jsem podle tohoto návodu (http://uloz.to/2204450/navod-na-montaz-tripplingu1.doc" onclick="window.open(this.href);return false;), ale nejede to. Zajímavé ale je, že se v návodu píše, že xxx PIN z relátka přijde na PIN 5 konektoru. PIN 5 konektoru (ten origo VW, co jsem koupil) je nezapojen, ale je zapojený PIN 7. Nicméně jsem použil tu "sedmičku" místo pětky (nechtělo se mi to přepichovat) ale nejede to. Přeskládat v poměru 1:1 origo na nový konektor též nejede, ani barvy si neodpovídají.
Pomůže někdo, prosím?
Díky za informaci.
Chci se zeptat na montáž tripplingu (komfortní blikání) pro Passat B,5 r.v. 2003. Mám originální relé i kabeláž. Co se týče zapojení, dělal jsem podle tohoto návodu (http://uloz.to/2204450/navod-na-montaz-tripplingu1.doc" onclick="window.open(this.href);return false;), ale nejede to. Zajímavé ale je, že se v návodu píše, že xxx PIN z relátka přijde na PIN 5 konektoru. PIN 5 konektoru (ten origo VW, co jsem koupil) je nezapojen, ale je zapojený PIN 7. Nicméně jsem použil tu "sedmičku" místo pětky (nechtělo se mi to přepichovat) ale nejede to. Přeskládat v poměru 1:1 origo na nový konektor též nejede, ani barvy si neodpovídají.
Pomůže někdo, prosím?
Díky za informaci.
Prodej vůní (nejen do auta) California Scents
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
- skvorfi.1
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 05.07.2012 21:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Nikdo neporadí ?
Prodej vůní (nejen do auta) California Scents
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
- tornado1
- Člen klubu
- Příspěvky: 14715
- Registrován: 04.11.2009 13:31
- Bydliště: Humpolec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
na dálku se fakt těžko radí.... já to říkám pořád
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941
- skvorfi.1
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 05.07.2012 21:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Já vím, že to říkáš stále a já to chápu. Každopádně jsem rád využil tvých služeb, samozřejmě s maximální spokojeností. Ale říkám si, že nejsem přeci tak blbej, jedná se o zapojení pěti drátků...
Prodej vůní (nejen do auta) California Scents
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
trochu nechápu co je to pin xxx.. pokud dobře vidim tak na relatku jsou piny 2,4,5,6,8.. 4pin na relatku patří na 6pin konektoru vystražných, 6.pin na 5. pokud ti to nesedi tak budeš muset vzit multimetr a přeměřit to.. jestli to prohazuješ jak se ti chce tak to jsi dobrý copperfield hadra.. akorat kouzlo se nekonalo
Polo 1.4TDI
- skvorfi.1
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 05.07.2012 21:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
PINy na relátku jsou jasné.
Jen PIN 6 z relátka má přijít zapojit na PIN 5 konektoru, jak píšeš, ale PIN 5 na originál konektoru není zapojen. Kabely prohazovat jen tak od oka neni moje partie. Je mi jasné, že to musím proměřit, to není problém. Jen tedy prosím o radu, kam PINy z relátka zapojit. Pravý a levý blikač chápu, to je tam nakreslené, zbývají tedy 3 dráty...
Díky za příspěvek.
Jen PIN 6 z relátka má přijít zapojit na PIN 5 konektoru, jak píšeš, ale PIN 5 na originál konektoru není zapojen. Kabely prohazovat jen tak od oka neni moje partie. Je mi jasné, že to musím proměřit, to není problém. Jen tedy prosím o radu, kam PINy z relátka zapojit. Pravý a levý blikač chápu, to je tam nakreslené, zbývají tedy 3 dráty...
Díky za příspěvek.
Prodej vůní (nejen do auta) California Scents
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
-
- Jezdec
- Příspěvky: 485
- Registrován: 09.07.2009 12:28
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
+,-, pravý, levý, zdroj z přerušovače.. ktery je ktery budeš muset domyslet pomoci multaku,, vic ti asi neporadim
Polo 1.4TDI
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 661
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Chystám se na montáž o víkendu, nebylo by to nafocené? Díky!
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 661
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Platí pro Passat B5.5 - r.v. 2002 (model 2003), ale možná i pro jiné
Originál návod zde: 1) vynda se autoradio, policka/cd preravac a idealne i climatronic, aby tam bylo co nejvic mista
2) odpoji se konektor tlacitka vystraznych blinkru, idealne i prepinac vyhrevu sedadel, aby tam bylo misto.
Vypada to takto:
Pozor! Každý kabel má jinou barvu. Jsou tam dva černo/bílé, ale na jednom jsou zelené tečky. Pak jsou tam dva zeleno/černé, tam je to asi jedno.
3) z konektoru vystraznych se vypichaji (jde to dost blbe, osvedcily se mi spendliky a vypichovani zezhora) vsechny kabely krome cerveneho a modreho a zapoji se nasledovne do konektoru, ktery se odpoji od zakoupeneho kabelu:
cernobily se zelenymi teckami na pozici 1
cerna/zelena - 2
cernobila - 3
hneda - 6
cerna/zelena - 7
4) volne kabely, ktere vedou ze zakoupeneho kabelu se nacvakaji do konektoru vystraznych svetel nasledovne:
pozice 1 - modra (tu jsme nevyndavali)
pozice 2 - zelena/bila
pozice 3 - hneda
pozice 4 - zelena
pozice 5 - černobila
pozice 6 - bila
pozice 7 - cervena (tu jsme take nevyndavali)
Pozor!!! veskere zacvakani provadejte az pote, co si protahnete kabely!
Jinak budete muset zase vypichovat, nebo rozebrat celou sachtu stredoveho panelu, protoze konektory se blbe provlekaji uzkymi mezerami. Doporucuji take vysroubovat torx, ktery je skryt ze knoflikem vystraznych, pak se tam udela vice mista. Konektory se musi oba vejit za cudlik vystraznych (misto tam je, ale neni ho mnoho), relatko jsem umistil za climatronic, kde je mista dost. Na konektoru jsou prolisy, ze by mel jit nekam prichytit, ale takove misto jsem nenasel.
Originál návod zde: 1) vynda se autoradio, policka/cd preravac a idealne i climatronic, aby tam bylo co nejvic mista
2) odpoji se konektor tlacitka vystraznych blinkru, idealne i prepinac vyhrevu sedadel, aby tam bylo misto.
Vypada to takto:
Pozor! Každý kabel má jinou barvu. Jsou tam dva černo/bílé, ale na jednom jsou zelené tečky. Pak jsou tam dva zeleno/černé, tam je to asi jedno.
3) z konektoru vystraznych se vypichaji (jde to dost blbe, osvedcily se mi spendliky a vypichovani zezhora) vsechny kabely krome cerveneho a modreho a zapoji se nasledovne do konektoru, ktery se odpoji od zakoupeneho kabelu:
cernobily se zelenymi teckami na pozici 1
cerna/zelena - 2
cernobila - 3
hneda - 6
cerna/zelena - 7
4) volne kabely, ktere vedou ze zakoupeneho kabelu se nacvakaji do konektoru vystraznych svetel nasledovne:
pozice 1 - modra (tu jsme nevyndavali)
pozice 2 - zelena/bila
pozice 3 - hneda
pozice 4 - zelena
pozice 5 - černobila
pozice 6 - bila
pozice 7 - cervena (tu jsme take nevyndavali)
Pozor!!! veskere zacvakani provadejte az pote, co si protahnete kabely!
Jinak budete muset zase vypichovat, nebo rozebrat celou sachtu stredoveho panelu, protoze konektory se blbe provlekaji uzkymi mezerami. Doporucuji take vysroubovat torx, ktery je skryt ze knoflikem vystraznych, pak se tam udela vice mista. Konektory se musi oba vejit za cudlik vystraznych (misto tam je, ale neni ho mnoho), relatko jsem umistil za climatronic, kde je mista dost. Na konektoru jsou prolisy, ze by mel jit nekam prichytit, ale takove misto jsem nenasel.
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- skvorfi.1
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 05.07.2012 21:21
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
Konečně pořádnej návod "pro blbce". Přesně tak jsem si to představoval. Díky moc. Až bude chvilka času, zkusím to.
Prodej vůní (nejen do auta) California Scents
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
Zapůjčení měřiče tloušťky laku
VW Passat 1.9 TDi PD 74 kW, EGR OFF
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
chtel bych se zeptat cice mam golfa ale myslim si ze by to mohlo byt stejny... resim takovi problem nekdy te ten Trippling neblika doleva do prava vzdy nevite kde by mohl byt problem
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- the_miracle
- Závodník
- Příspěvky: 661
- Registrován: 20.02.2010 10:03
- Bydliště: Střední čechy
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
hele, mel jsem podobnej pocit, ze doleva to obcas nezablika, ale kdyz se to nezkousi hned po sobe ale s nejakym casovym odstupem, tak to funguje. Ale zkousel jsem to chvili, zatim jsem s tim nic nenajezdil...
Jinak krome toho PDFka jsem jednoduchy navod nenasel. Takze proto jsem ho napsal. Budu rad, kdyz nekomu pomuze, at nejsem jen vysavac informaci .
Jinak krome toho PDFka jsem jednoduchy navod nenasel. Takze proto jsem ho napsal. Budu rad, kdyz nekomu pomuze, at nejsem jen vysavac informaci .
VW Passat Variant 3B6, 1.9 TDI-PD 96 kW, r.v. 2002
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
zkoušeli jsme to s morlogem všeljak, ale zapojeno to je správně.. A mě to začalo dělat taky jak jsem ojetou páčku vyměnil za páčku s tempomatem (origo páčka) a od té doby to dvakrát doleva nezabliká a před tím kolikrát jsem chtěl ze starou páčkou.. A morlog má tu samou páčku tempomatu nově namontovanou.
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- morlog
- VWexpert
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 19.04.2011 20:29
- Bydliště: Česká Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
jestli to je nahoda asi jo ale ze zrovna doleva kdyby to bylo doprava tak me to nevadi ale doleva pouzivam dost casto
Octavia 3 RS TDI
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
Srazy VW GROUP meetings
_________________
EX:VW Golf IV 1.9 TDI 96 kw ASZ 2003 HIGHLINE Chip TDIfun EGR OFF KAT OFF
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Trippling VW Passat B5,5 r.v.2003 - montáž
já si stejně myslím že je tou páčkou protože já jsem už trippling měl a dodělával jsem jen tempomat a od té doby už to nemaká jako před tím
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu