Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 06.06.2013 15:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

Polo 6N2,motor 1.0 AUC 2002
Přijelo Polo,že jede na 3 válce.Diagnostikou zjištěno,že vynechává zapalování a druhá sonda za katem v pytli.Byl prošlehlej zap.kabel-kabely vyměněny.
Dále jsem zjistil nízkej tlak na druhým válci,následovala rozborka-podpálenej výfukovej ventil a zapečený kroužky.
Výměna ventilu a všech kroužků.Výměna hydroštelů na onom válci-na výfukovým šel zmáčknout,ostatní natvrdo.
Auto najelo nějaký 2-3tis. a znova na 3 válce.
Komprese zase poloviční.
Vyndal jsem hydroštely,na výfukovým ventilu zase v prdeli.Ventil netěsní a podfukuje.
Mazací kanál k hydroštelu průchodnej.
Hlava vypadá Ok,žádná prasklina
Na vačce není vidět nic zvláštního.
Proč to udělalo znova?

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 06.06.2013 20:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

nejde na druhej blbá směs?

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 06:21 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8044

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Dobrá dedukce.

Vyndej vstřiky a otestuj jak práší, ale možná by byly stopy paliva v oleji ( možná ne to je těžko říct )...
Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?
Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).
Ventil je chycený ten stejný co prvně?
Sedla jsou OK nejsou už nějak chycené ten ventil chvíli vydží běhat a pak se třeba nedovře na 100%
Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..

Poptám se ještě šváry ty motory jsou i ve Fobii I tak jestli nebude vědět.
Jestli nebyla nejaká servisní informace.

Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 10:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

11mAjA11 píše:

Vyndej vstřiky a otestuj jak práší,

To jsem neměřil,zkusím

11mAjA11 píše:

Teď podruhé odešel jen ten ventil nebo je chycený i píst s kroužkama ?

Kroužky OK,ventil netěsní a kolem dokola dosedací plochy je černej a nedaří se mi ho zabrousit.
Dám jinej,když nepůjde zabrousit,tak budu shánšt někoho s frézou

11mAjA11 píše:


Ovalitu válce si asi neměřil ( chápu že v domácích podmínkách není moc možností a správné techniky ).

Nemám jak

11mAjA11 píše:
Ventil je chycený ten stejný co prvně?

Ano

11mAjA11 píše:
Sedla jsou OK ?

OK

11mAjA11 píše:

Je divné že odešlo zas to hydro to není normální ono samo jen tak neumře principielně nemá ani jak za tak krátkou dobu to se dřív zadře než by vyměklo..


To je mi právě divný

11mAjA11 píše:
Nelijou do toho tu pojebanů gořalku ?


Natural
Kořalku jsem do sebe včera nalil já takovým způsobem,že jsem dneska nešel do práce a asi umřu...

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 16:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

Vstřiky stříkají rovnoměrně a nepropouští

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 21:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.06.2009

Příspěvky:

309

Bydliště:

Veselíčko

Není nějaká krpa v elektrice že ten válec pozdě pálí :?: Možná je to už u těhle pc. řízených motorrů nemožné,ale podle mě to zapaluje až když se otvírá výfuk.ventil.Tím se podpálí a odejde hydroštel bo ty rany nemůže vydržet.

_________________
B4 Variant,85KW,Lpg


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 21:31 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

Tam je snímač přímo na vačce,kdyby to bylo pootočený,tak by blbě pálily všechny 4

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.07.2011

Příspěvky:

2795

Bydliště:

Praha

ten ventil musí bejt na šišku a přídírá se dřík, ne? nebylo to někdy predtím potkaný?
nebo mě ještě napadlo, jestli si to kolem vstřiku nepřisává vzduch.... ale to by spíš byl propálenej píst, si myslim - může bejt i problém v nadměrný teplotě (chudá směs)

_________________
Dlužníci: Recius = 4700,- czk
Objects in the mirror may be looser than they appear
B6 variant PD170
G4 variant PD270 still in progress

Bora variant PD115


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 07.06.2013 21:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

Ventil je starej 2000km.
Gumičky na vstřikách vypadaj dobře.
Potkaný to nebylo(asi).
Původní ventil vypadal takhle


Přílohy:
2012-08-24 11.18.43.jpg
2012-08-24 11.18.43.jpg (461.86 KiB) Zobrazeno 1311 krát


_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 08.06.2013 23:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8044

Bydliště:

Small Town in North Moravia

To kurwa není zdravý stav..

Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?

Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..
Podle příznaků to vypadá jakoby ten ventil prostě a jednoduše nedovíral, jako by bylo utopené sedlo, delší dřík na ventilu , nebo zápich na pojistky pružin jinde než mají být, jak vypadá vačice?

Olej to bralo/bere ?


Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?
Fobia I měla litr na pohled stejný jak 1.4 (základ 1.3 felicia) a s těma nebyl nikdy žádný problém..

Poptám se ještě ve VW jestli někdo něco neví jestli nebyl nějaký problém.

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 09.06.2013 09:25 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

11mAjA11 píše:

Hele není to sedlo ventilu víc utopené v hlavě než ostatní?


Vypadá to stejně,zkusím to nějak poměřit

11mAjA11 píše:


Byla dělaná kompletní hlava ve smyslu zabroušení sedel, otlakování, líznutí plochy,vodítka a všechny ty pikačoviny dokola?..

Neděláno nic,akorát jsem zabrousil ventily na pastu(všechny ostatní byly ok) a vyměnil gufera.
Klasika-šetříme,ježíš to zas bude peněz...A nešlo by to nějak jinak,aby to nestálo tolik? Znáš to :roll:

11mAjA11 píše:
jak vypadá vačice?


OK,nikde není vydřená,koníky taky v pohodě.

11mAjA11 píše:
Olej to bralo/bere ?

Standartně,v pohodě

11mAjA11 píše:
Jinak ten motor je asi VW typ ,systém sání je podobný jak na 1.6 100k že?

Plastový sání,vstřiky,klapka vypadá to stejně jako 1,6 felda,či okta


Já tam prostě nic zvláštního nevidím.

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 11:37 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

Tak to vypadá na sedlo,zejtra vezu hlavu.

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 11.06.2013 12:56 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8044

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Že je víc utopené oproti ostatním?

Hele pokud zákazník řek nedělat nic navíc tak by si to měl zaplatit sám..
Žádné milodary z toho už sem vyléčený.

Když po mě chce někdo "vyměnit těsnění pod palicí" tak pokud už to má kilometry nebo roky na hrbu, hnedka mu řeknu že pokud chce jen Těsnění bez líznutí a otlakování hlavy tak mu za to neručím.
Pokud už mám hlavu dole tak následuje klasické kolečko, líznout, otlakovat, vyměnit gufera, pokud je to nutné tak vodítka, líznout sedla a zapastovat ventily ( sakum pikum cca. 2-3t dle stavu a náročnosti - práce + mat. ) , při montáži nové hlavové šrouby..

Když mi tu hlavu dělá tak si přesně naměří i ty sedla aby ty ventily přesně seděly..

Tak přeju hodně zdaru ať to neděláš po 3 ! ..

:drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 22.06.2013 14:18 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

22.11.2007

Příspěvky:

11581

Bydliště:

28 kiláků od našich

Tak po celkový opravě hlavy(vodítka,sedla,gufera,líznutí) zatím OK,uvidíme dál.

_________________
Obrázek

_________________
G III VARIANT 1.8/55kW LPG-- -OCTAVIA 1,6 TOUR COMBI LPG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nízký tlak na 2.válci znova a znova
PříspěvekNapsal: 24.06.2013 06:57 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

13.09.2008

Příspěvky:

8044

Bydliště:

Small Town in North Moravia

Tak zaplať pánbůh snad to bude OK...

_________________
Moje přibližovadla :Golf Mk II tak trochu TDi AHF, Alhambra I AFN, Golf Mk IV 1.6 16V, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group