Ahoj všem,
jsem "HIFI lama":) a chci si přidat trošku basů do 4 dveřového Passata r.v. 2001. Nechci si ale zmenšit už tak malej (tedy spíše blbě dostupnej) kufr, takže jsem "vymyslel", že tam dám něco menšího (co pak při prodeji auta bude i jednoduše demontovatelné). A došel jsem k váhání, zda Focal Integration I BUS 20 nebo Axton AXB25P.
Cílem je si zvýraznit basy při normálním poslechu hudby, u které se dá i povídat - nepotřebuju, aby mi skákalo auto metr vysoko a odpadávaly poklice:). Ale zase nechci nějaký drnčíčí chrastítko:). Autorádio má sólo výstup na basák, je to JVC KD-R821 , a repráky mám Hertz ve dveřích + vejškáče.
Poradíte prosím, co vybrat nebo že by bylo něco lepšího (co nezabere moc místa), než jsem "amatérsky vykoumal" já? :))
Díky
Basák Focal Integration I BUS 20 nebo Axton AXB25P?
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- goodbreak
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Basák Focal Integration I BUS 20 nebo Axton AXB25P?
šel bych do klasiky zesík a sub zvlášt 20l bedna už něco udělá a nezabere zase hafo místa
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- goodbreak
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Basák Focal Integration I BUS 20 nebo Axton AXB25P?
Tak jsem si do kufru přeci jen nechal dát ten plochý Axton AXB25P a je to úplně k ničemu..:) Repráky HERTZ ve dveřích basují víc, než Axton AXB25P v kufru...
I když dám basy na ovladači od Axton AXB25P naplno, vůbec to z toho kufru není cítit... Takže jsme se dohodli (a to mě potěšilo, že servis si vezme tohle prdítko zpět bez řečí), že objednají AXTON AB25 A + AXTON AB20 A a zkusíme, co se tam vejde a jak to bude hrát. Asi fakt budu muset obětovat za pořádný basy místo v kufru - už se s tím začínám smiřovat..:) A pokud ani to nebude slyšet, asi mě ten zesík a sub nemine, no..:) Ale tomu jsem se chtěl vyhnout => auto asi na podzim či na jaře chci prodat a nechci platit drahou demontáž a montáž jinam...
I když dám basy na ovladači od Axton AXB25P naplno, vůbec to z toho kufru není cítit... Takže jsme se dohodli (a to mě potěšilo, že servis si vezme tohle prdítko zpět bez řečí), že objednají AXTON AB25 A + AXTON AB20 A a zkusíme, co se tam vejde a jak to bude hrát. Asi fakt budu muset obětovat za pořádný basy místo v kufru - už se s tím začínám smiřovat..:) A pokud ani to nebude slyšet, asi mě ten zesík a sub nemine, no..:) Ale tomu jsem se chtěl vyhnout => auto asi na podzim či na jaře chci prodat a nechci platit drahou demontáž a montáž jinam...
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Basák Focal Integration I BUS 20 nebo Axton AXB25P?
ono ozvučit sedan nejni nic snadnýho a basy z kufru moc slyšet nebudou nikdy
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- goodbreak
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Basák Focal Integration I BUS 20 nebo Axton AXB25P?
Tak nakonec jsem skončil u zesilovače a pasivního basáku:) A chtěl bych poděkovat technikům z firmy ALISO za trpělivost... Nejdříve mi tam na můj požadavek dali Axton AXB25P a to z kufru nebylo vůbec slyšet....
Tak mi objednali AXTON AB25 A a ani to nestálo za moc - prostě ty repráky HERTZ ve dveřích hrály lépe, než aktivní basáček vzadu..:)
Tak jsme zkusili zesilovač SPECTRON SP-N2105. a k tomu mi tam nosili jeden basák za druhým:) No furt nic moc to nehrálo, až nakonec přinesli takové větší hovádko jménem AXTON AXB 30 .
A to nebylo špatné, takže jsem jim už dal pokoj, zaplatil a jel spokojenej (sice s hovadem v kufru :)) ) domu: [/size]
Bohužel to druhý den přestalo hrát:(. Tak jsem tam jel zase zpátky => byli v pohodě, změřili to a dali jiný zesilovač SPECTRON SP-N1505 a jelikož měli plno, jel jsem zase hned pryč.
No a cestou jsem málem přišel o uši, skla, poklice a tak...:) Hrálo to ukrutně - drnčelo celé auto, včetně palubky:).
Evidentně byl ten SPECTRON SP-N2105 nějaký vadný a až s tím SPECTRON SP-N1505 se začaly dít věci:)
No, takže jsem druhý den zase jel zpátky (už jsem měl strach, že mě utlučou nějakým reprákem či uškrtí na koaxiálu:)) ), že to basuje moc a že chci menší basák:). Sice si asi mysleli svoje, ale zase začali nosit basáky - teď ale v opačném pořadí, tedy od větších k menším... Nakonec jsem se rozhodl pro FOCAL Performance SB P 25 a ponechal ten zesilovač SPECTRON SP-N1505.
Takže nakonec jsem šťastný majitel krásně basujícího Passata a slibuju, že už dám zase nějaký čas servisákům z ALISA pokoj:)
Tak mi objednali AXTON AB25 A a ani to nestálo za moc - prostě ty repráky HERTZ ve dveřích hrály lépe, než aktivní basáček vzadu..:)
Tak jsme zkusili zesilovač SPECTRON SP-N2105. a k tomu mi tam nosili jeden basák za druhým:) No furt nic moc to nehrálo, až nakonec přinesli takové větší hovádko jménem AXTON AXB 30 .
A to nebylo špatné, takže jsem jim už dal pokoj, zaplatil a jel spokojenej (sice s hovadem v kufru :)) ) domu: [/size]
Bohužel to druhý den přestalo hrát:(. Tak jsem tam jel zase zpátky => byli v pohodě, změřili to a dali jiný zesilovač SPECTRON SP-N1505 a jelikož měli plno, jel jsem zase hned pryč.
No a cestou jsem málem přišel o uši, skla, poklice a tak...:) Hrálo to ukrutně - drnčelo celé auto, včetně palubky:).
Evidentně byl ten SPECTRON SP-N2105 nějaký vadný a až s tím SPECTRON SP-N1505 se začaly dít věci:)
No, takže jsem druhý den zase jel zpátky (už jsem měl strach, že mě utlučou nějakým reprákem či uškrtí na koaxiálu:)) ), že to basuje moc a že chci menší basák:). Sice si asi mysleli svoje, ale zase začali nosit basáky - teď ale v opačném pořadí, tedy od větších k menším... Nakonec jsem se rozhodl pro FOCAL Performance SB P 25 a ponechal ten zesilovač SPECTRON SP-N1505.
Takže nakonec jsem šťastný majitel krásně basujícího Passata a slibuju, že už dám zase nějaký čas servisákům z ALISA pokoj:)