motor jde na tři válce

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

motor jde na tři válce

Příspěvek od Petr78 »

Ahoj,
vyskytnul se mi takový problém. Když nastartuju studený motor, tak jde asi 1-2 minuty na tři válce.
Potom se chytne i ten čtvrtý válec a je všechno v pohodě. Motor jede jak má a po nastartování teplého motoru je všechno OK.
Zkusil jsem vyměnit svíčky protože to evidentně nepálilo ale svíčkama to nebylo.
Kabely jsem zatím neměl možnost vyzkoušet.
Ale je mi divný, že to dělá jenom chvilku. Kdyby byl špatný kabel nebo svíčka tak by to blblo pořád.
Jedná se o motor 1,3 G40 (vícebodové vstřikováni s kompresorem) kód PY.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

heh... presne tohle mi dela sluzebak kdyz je vlhko bo prsi nebo tak neco .. ma asi spatnou kompresi nebo vlhka civka nebo tak .. ale u tebe bych to videl na nakou tu eletriku

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

LeeBa píše:heh... presne tohle mi dela sluzebak kdyz je vlhko bo prsi nebo tak neco .. ma asi spatnou kompresi nebo vlhka civka nebo tak .. ale u tebe bych to videl na nakou tu eletriku
špatná komprese mě taky napadla, ale to by asi trvalo dýl než by se to srovnalo a i přesto by to jelo špatně, ne?
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

nemůže třeba prokapávat jeden vstřik? jakože po startu je jeden válec utopenej....
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

lister píše:nemůže třeba prokapávat jeden vstřik? jakože po startu je jeden válec utopenej....
to doufám že ne
jak bych to co nejjednodušejc zjistil :?:
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

to by se ti podpalilo.... zjistis to tak ze to nakopni, nech blafat chvilku na tri a pak pozvytahuj svicky .. ktera bude zasrana od benzinu je ten vstrik .. ale je to mala pravdepodobnost si myslim.. benzinovy vstriky sou nesmrtelny :D

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

nebo ti do nej jde voda .... nehuli se ti bile kdyz to jede na tri

Uživatelský avatar
Oonder
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hranice

Příspěvek od Oonder »

mám ten samý problém na Jette 1.6 GLi, ale zdá se mi že mi z tama ten dým jde. To je asi špatné těsnění pod hlavou, že??

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

LeeBa píše:nebo ti do nej jde voda .... nehuli se ti bile kdyz to jede na tri
když to jde na tři válce tak to spíš kouří šedě až modře jako nespálený benzín nebo olej a smrdí to
bíle to kouří až po chvilce kdy začne kondenzovat voda ve výfuku
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

LeeBa píše:to by se ti podpalilo.... zjistis to tak ze to nakopni, nech blafat chvilku na tri a pak pozvytahuj svicky .. ktera bude zasrana od benzinu je ten vstrik .. ale je to mala pravdepodobnost si myslim.. benzinovy vstriky sou nesmrtelny :D
svíčky jsem kontroloval ale byly všechny suchý
nechal jsem teda motor běžet jenom chvilku, možná to bylo málo :?
je to fakt divný - chová se to jako když jedna svíčka nepálí (kouř, smrad) ale svíčky jsou suché
kdyby blbnul jeden vstřikovač (čemuž by odpovídala ta suchá svíčka) tak by to zase nekouřilo
a takhle se asi vadný vstřikovač neprojevuje, ne?
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: motor jde na tři válce

Příspěvek od Majsha »

Petr78 píše:Ahoj,
vyskytnul se mi takový problém. Když nastartuju studený motor, tak jde asi 1-2 minuty na tři válce.
Potom se chytne i ten čtvrtý válec a je všechno v pohodě. Motor jede jak má a po nastartování teplého motoru je všechno OK.
Zkusil jsem vyměnit svíčky protože to evidentně nepálilo ale svíčkama to nebylo.
Kabely jsem zatím neměl možnost vyzkoušet.
Ale je mi divný, že to dělá jenom chvilku. Kdyby byl špatný kabel nebo svíčka tak by to blblo pořád.
Jedná se o motor 1,3 G40 (vícebodové vstřikováni s kompresorem) kód PY.
Ja vim ze jsu oproti tobe uplne blbej, ale je to asi kabelama. Delalo mi to moje Gcko vzdycky rano. Start okamzite, par vterin jelo na 3 valce a pak se srovnalo. A ted zjara po zime odesel jeden kabel uplne. A presne tyhle problemy. Jeden valec nejede, svicky jsou v poradku, benzin tam jde -> probijel jeden kabel. Zkus nechat nastartovany a vytahuj jeden po druhym. Kdyz vytahnes dobtrej motor zdechne, az vytahnes ten spatnej mel by Te trosku kopnout a na chodu motoru se to neprojevi. Delal jsem to minulej tyden.
Takze asi tak...

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: motor jde na tři válce

Příspěvek od Petr78 »

Majsha píše:
Petr78 píše:Ahoj,
vyskytnul se mi takový problém. Když nastartuju studený motor, tak jde asi 1-2 minuty na tři válce.
Potom se chytne i ten čtvrtý válec a je všechno v pohodě. Motor jede jak má a po nastartování teplého motoru je všechno OK.
Zkusil jsem vyměnit svíčky protože to evidentně nepálilo ale svíčkama to nebylo.
Kabely jsem zatím neměl možnost vyzkoušet.
Ale je mi divný, že to dělá jenom chvilku. Kdyby byl špatný kabel nebo svíčka tak by to blblo pořád.
Jedná se o motor 1,3 G40 (vícebodové vstřikováni s kompresorem) kód PY.
Ja vim ze jsu oproti tobe uplne blbej, ale je to kabelama. Delalo mi to moje Gcko vzdycky rano. Start okamzite, par vterin jelo na 3 valce a pak se srovnalo. A ted zjara po zime odesel jeden kabel uplne. Takze asi tak...
Ale no tak.....
Nikdo neřek, že jsi blbej. Nic proti tobě nemám.
Já právě taky tipuju ty kabely a tvůj příspěvek mi to potvrdil - díky :wink:
Ty kabely mám stejně v plánu koupit nový. Chci kupovat měděný od Tesly.
Jinak jsem vděčnej za každej příspěvek a radu.
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: motor jde na tři válce

Příspěvek od Majsha »

Petr78 píše:
Majsha píše:
Ja vim ze jsu oproti tobe uplne blbej, ale je to kabelama. Delalo mi to moje Gcko vzdycky rano. Start okamzite, par vterin jelo na 3 valce a pak se srovnalo. A ted zjara po zime odesel jeden kabel uplne. Takze asi tak...
Ale no tak.....
Nikdo neřek, že jsi blbej. Nic proti tobě nemám.
Já právě taky tipuju ty kabely a tvůj příspěvek mi to potvrdil - díky :wink:
Ty kabely mám stejně v plánu koupit nový. Chci kupovat měděný od Tesly.
Jinak jsem vděčnej za každej příspěvek a radu.
Jo presne ty uz mam obednany :lol: Prijdou tipuju tak ve stredu...
A zavadu jsem hledal presne jako ty... svicky ven, kontrola kabelu, foukly tesneni a prisel jsem na to nahodou kdyz jsem chytl na kabel pri nastartovanym motoru ... a dostal jsem ranu 8O

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

ranu si dostal protoze si se druhou rukou drzel kastle 8)

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

LeeBa píše:ranu si dostal protoze si se druhou rukou drzel kastle 8)
ale pokud je kabel v pořádku, tak by neměl probíjet, ne?
Jsem prostě POLOmaniak.

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“