Vynechávání motoru 1.9 TDi

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
Berysoptik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02

Vynechávání motoru 1.9 TDi

Příspěvek od Berysoptik »

Ahoj VWgenisti, tak jsem tu opět a opět s tím samým problémem. Už jsem tu o tom psal, ale nikdo nic, tak to zkusím ještě jednou.
Mám Passata 1,9TDi, 66KW r.v. 02/1994.
V zimě, když je teplota pod nuloutak to dělá následující:
Přijdu k autu, sednu, 1xnažhavim a startuju. Motor chytí uplně v pohodě a běží. Po chvilce asi po 2-3minutách normálního chodu, to začne jakoby vynechávat. Jako když tam nejde chvilkama nafta. Je jedno jestli jedu, nebo jestli to stojí a běží na volnoběh. Vynechává to jak při volnoběhu tak při vyšších otáčkách.
Tohle trvá asi 2 minuty a pak to samo přestane. Pak už to celej den neudělá a jezdí to skvěle. Opakuje se to vždy jen když je pod nulou a motor je absolutně studenej.
Jak je nad nulou je vše OK a nic necuká.
Nevíte někdo co s tím?
Co to může být?
Jo a kluci ve filtrech ani v palivu to neni a motor startuje i v -25 stupních uplně v pohodě. A Zavzdušněný to taky neni.
Poradťe mi prosim, nevíte co by to mohlo být? Nemůže to souviset nějak s eletrikou?
Dík a ahoj Bery

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

co píše VAG?? pokud jsi seš ale jistej, že to není naftou, ani přívodem tak to bude čerpadlo.. v elektrice bych problém nehledal, kor když tam bude 0 závad. je to mechanickej problém. zkus mrknout na vyhřívací ventil v palivovém filtru a možná i na ventil v přepadové hadici na čerpadle.. a nejdou tam bubliny??
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
MKTech
Pilot
Pilot
Příspěvky: 855
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Slavkov

Příspěvek od MKTech »

Tip. 3Tí vstřik nebo čerpadlo. motor musí jet pravidelně i když odpojíš veškeré el.čidla. Sice v nouzáku ale pravidelně.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací

Uživatelský avatar
Berysoptik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Berysoptik »

VAG nehlásí nic. To mě právě mate. Kouknu na ten ventil.

Uživatelský avatar
Berysoptik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Berysoptik »

Jo a co mi přijde divný je, že to dělá jen při tom úplně prvním startu ten den. Pak už můžu jezdit a startovat jak chci, ale to už je vše OK. Znova se to opakuje až když to stojí v noci na mrazu tak cca 10 hodin. A dělá to jen při teplotě pod nulou jinak ne.

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

Teď už mrazy nejsou tak to neřeš :) :wink:

Uživatelský avatar
Petr78
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 230
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr78 »

já bych si tipnul přeci jenom na tu elektriku
chová se to jako kdyby se po nastartování a ohřátí někde vysrážela voda, která se po větším ohřátí odpaří
Jsem prostě POLOmaniak.

Uživatelský avatar
Berysoptik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Berysoptik »

Já taky myslel, že by to mohlo být elektrikou. Mám pocit, že se to zhorší, když pustím ventilátory a světla a radio atd. Myslel jsem, jestli to nemůže být alternátorem, že dává málo štávy a padá napětí na el. magnetu co uzavírá přívod nafty do motoru(chcípák). Ale to je asi blbost co?
Hned to totiž vylučuje to, že se tak děje v celém rozsahu otáček a jenom ty 2 minuty.
Fakt jsem z toho už na budku.

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

jak říká milan.ts mrkni i na ten vstřik. to by pak vypadla dynamická regulace předvstříku a mohlo by to trochu vynechávat. jinak typuju, že ti to začne vynechávat když přestane fungovat dožhavování a chvilku se to třepe než se to trochu ohřeje. mrkni na základní předvstřik. jinak kdyby nefungoval snímač v tom vstřiku, tak to i nepojede, protože to ubere vstřikovaný množství a plnící tlak.. a to by vag napsal. to by i blikalo žhavení. v jakým stavu máš trysky??
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Berysoptik
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Berysoptik »

Trysky nevim jak jsou na tom. Motor má najeto dle tachometru 187 000km. Tak nevim jak budou vypadat.
Ten předvstřik jsem už jednou upravoval přes VAG, ale nezlepšilo se to.
Řeknu mekanikerovi co má goldene tsechische hende aby se kouk na ten třetí vstřik.
Jinak všem moc díky za rady. Ahoj Bery

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“