Vynechávání motoru 1.9 TDi
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Berysoptik
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Vynechávání motoru 1.9 TDi
Ahoj VWgenisti, tak jsem tu opět a opět s tím samým problémem. Už jsem tu o tom psal, ale nikdo nic, tak to zkusím ještě jednou.
Mám Passata 1,9TDi, 66KW r.v. 02/1994.
V zimě, když je teplota pod nuloutak to dělá následující:
Přijdu k autu, sednu, 1xnažhavim a startuju. Motor chytí uplně v pohodě a běží. Po chvilce asi po 2-3minutách normálního chodu, to začne jakoby vynechávat. Jako když tam nejde chvilkama nafta. Je jedno jestli jedu, nebo jestli to stojí a běží na volnoběh. Vynechává to jak při volnoběhu tak při vyšších otáčkách.
Tohle trvá asi 2 minuty a pak to samo přestane. Pak už to celej den neudělá a jezdí to skvěle. Opakuje se to vždy jen když je pod nulou a motor je absolutně studenej.
Jak je nad nulou je vše OK a nic necuká.
Nevíte někdo co s tím?
Co to může být?
Jo a kluci ve filtrech ani v palivu to neni a motor startuje i v -25 stupních uplně v pohodě. A Zavzdušněný to taky neni.
Poradťe mi prosim, nevíte co by to mohlo být? Nemůže to souviset nějak s eletrikou?
Dík a ahoj Bery
Mám Passata 1,9TDi, 66KW r.v. 02/1994.
V zimě, když je teplota pod nuloutak to dělá následující:
Přijdu k autu, sednu, 1xnažhavim a startuju. Motor chytí uplně v pohodě a běží. Po chvilce asi po 2-3minutách normálního chodu, to začne jakoby vynechávat. Jako když tam nejde chvilkama nafta. Je jedno jestli jedu, nebo jestli to stojí a běží na volnoběh. Vynechává to jak při volnoběhu tak při vyšších otáčkách.
Tohle trvá asi 2 minuty a pak to samo přestane. Pak už to celej den neudělá a jezdí to skvěle. Opakuje se to vždy jen když je pod nulou a motor je absolutně studenej.
Jak je nad nulou je vše OK a nic necuká.
Nevíte někdo co s tím?
Co to může být?
Jo a kluci ve filtrech ani v palivu to neni a motor startuje i v -25 stupních uplně v pohodě. A Zavzdušněný to taky neni.
Poradťe mi prosim, nevíte co by to mohlo být? Nemůže to souviset nějak s eletrikou?
Dík a ahoj Bery
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
co píše VAG?? pokud jsi seš ale jistej, že to není naftou, ani přívodem tak to bude čerpadlo.. v elektrice bych problém nehledal, kor když tam bude 0 závad. je to mechanickej problém. zkus mrknout na vyhřívací ventil v palivovém filtru a možná i na ventil v přepadové hadici na čerpadle.. a nejdou tam bubliny??
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- MKTech
- Pilot
- Příspěvky: 855
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slavkov
Tip. 3Tí vstřik nebo čerpadlo. motor musí jet pravidelně i když odpojíš veškeré el.čidla. Sice v nouzáku ale pravidelně.
Diagnostika -AUDI-VW-SKODA-SEAT,Dojezdy oken přes DO,Palubní PC dojezd na zbylé palivo,Air CRASH Data,Tachometry KM+Pin,Chiptuning Motorů.Montáž Climatronicu,Palubních PC, Tempomatů,Navigací
- Berysoptik
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Berysoptik
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
- Berysoptik
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Já taky myslel, že by to mohlo být elektrikou. Mám pocit, že se to zhorší, když pustím ventilátory a světla a radio atd. Myslel jsem, jestli to nemůže být alternátorem, že dává málo štávy a padá napětí na el. magnetu co uzavírá přívod nafty do motoru(chcípák). Ale to je asi blbost co?
Hned to totiž vylučuje to, že se tak děje v celém rozsahu otáček a jenom ty 2 minuty.
Fakt jsem z toho už na budku.
Hned to totiž vylučuje to, že se tak děje v celém rozsahu otáček a jenom ty 2 minuty.
Fakt jsem z toho už na budku.
- hodys
- Pilot
- Příspěvky: 809
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
jak říká milan.ts mrkni i na ten vstřik. to by pak vypadla dynamická regulace předvstříku a mohlo by to trochu vynechávat. jinak typuju, že ti to začne vynechávat když přestane fungovat dožhavování a chvilku se to třepe než se to trochu ohřeje. mrkni na základní předvstřik. jinak kdyby nefungoval snímač v tom vstřiku, tak to i nepojede, protože to ubere vstřikovaný množství a plnící tlak.. a to by vag napsal. to by i blikalo žhavení. v jakým stavu máš trysky??
Passat B8, Passat B7
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Berysoptik
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02