Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2013 20:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2013

Příspěvky:

31

Chci se zeptat mám kapacitor 10 Farad a potřebuju vědět jestli může být zapojen stále na baterií aniž by se vybila :?: . Kapacitor pokud nemá odběr jeví se jako neaktivní (nebliká,nic na něm nesvítí) po odběru se ukáže napětí,proud..blikají ledky. Nechce se mi pokaždé kapacitor nabijet... :?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2013 21:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Je to 3vývod nebo 2vývod? Jestli to máš ten 3vývod tak tenký drát zapojit na 5 ISO autorádio/ON zesilovač/ON kapacitor = REM.
2vývod klasicky přes pojistku a distribuční můstek = i 3vývod.
Prvotní nabití nezapomeň udělat přes žárovku nebo si jej jinak můžeš i oddělat!!!

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 30.10.2013 22:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.10.2013

Příspěvky:

31

Mám klasiku, přívod a odvod, žádný REM nemám. Co to je distribuční můstek? . Jde o to abych nemusel kapacitor pořád nabijet. Udělat kapacitor na vypinač je podle mě blbost, protože on po čase (týden,dva..) napětí ztratí a nemůžu ho přímo zapojit na baterku, musím ho přednabít... proto potřebuju vědět když ho dám natvrdo, aby jel pořád jestli to vymlátí baterku?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 31.10.2013 21:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Ten můstek je v podstatě "spojení = plusový a mínusový můstek" pro napájení zesiku,kapacitoru. Plusový je umístěn max 20-50cm od zesiku (subu).
Důležité je prvotní nabití kapacitoru. Proto se k nim dodávají třeba pro to prvotní nabití odpory,svítící káble...a potom se postupuje podle návodu...Co se týká vybíjení baterie tak si mi nikdo nestěžoval.

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 12:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2009

Příspěvky:

264

Bydliště:

SVWK/ Zlate Moravce / Nitra

ja mam (+) stale na baterku (cez 80A poistku) a (-) priamo na "kasňu" a zosiky mam pripojene priamo z kapacitora cez samostatne poistky.

Tie nove kapacitory s elektronikou udajne netreba nabijat cez ziarovku, elektronika sa o nabitie postara ale aj tak som ho prvy krat nabil cez ziarovecku :wink: .

Nabijat ho zakazdym nemusis, pokial ho neodpajas..... ide len o to aby sa pri pripajani (prvotnom) do obvodu rychlym narastom napatia neposkodil...

_________________
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 04.11.2013 19:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Na tom + můstku máš také vstupní pojisku a pojistky pro odbočky.Je tam i elektronická kontrola toho napájení indikovaná pomocí LQ.Jestli kapacitor nemá měřidlo tak se dá koupit i můstek s tímto měřidlem na můstku.Elektronika je i u toho 2vývod.Musí se dát opravdu bacha na to prvotní nabití nebo se může ta elektronika :dog: Dělám to stále přes ten dodávaný odpor,žárovku,světlovod....

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 05.11.2013 19:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4282

klucí jak se může kapacitor rozbít prvním nabitím? Není to spíš tím že se uvaří elektronika v autě?

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 11:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2009

Příspěvky:

264

Bydliště:

SVWK/ Zlate Moravce / Nitra

Pri "rázovom" nabiti vznika velky nabijaci prud a ten moze odpalit zvody vo vnutri kapacitora :wink:

_________________
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 06.11.2013 13:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4282

ale přece k tomu je on dělanej :D prostě přiznejte že to je další zhovadilost :D a nemá to co v autě dělat.

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 07.11.2013 15:54 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.11.2009

Příspěvky:

264

Bydliště:

SVWK/ Zlate Moravce / Nitra

pre vysoke vykony reprakov a slabe baterky to zmysel urcite ma, ale ked mam napr 800VA vybijaci prud baterky a 500W repro malo by to fachcit aj bez kapacitora, hlave pri vysokych hlasitostiach a hlbokom base.

Pre neaudiofila to moze byt jedno, lebo to ze ma skreslenie ani nepocuje... a niekto ma rad ked to ma vypeckovane az tak ze repraky len chrcia ale je rad ze nepocuje vlasteho slova :laugh:

_________________
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 07.11.2013 17:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4282

proto bych radši volil soustavu menší kondenzátorů, připojených natvrdo k baterce. Nastartovat, a mít čtyři vypínače a postupně jeden po druhým zapnout. KOndenzátor se přirozeně vybíjí a dokázal by i baterku vybít.

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 07.11.2013 21:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Večerňajs tebe brzy někdo :gun:

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 08.11.2013 21:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4282

tak čtyři vypínače a čtyři kondíky vyjdou rozhodně levněji a to o dost a rozhodně budou plnit svou funkci na 100% než nějakej kapacitor co motala nějaká šikmooká k**da na koleně v pralese a funkce elektroniky na tom kapacitoru je jen proto aby to blikalo modře a nebo červeně a ukazovalo to 12,6V. Nebo 13,8V nebo prostě takový číslo jaký se komu líbí.

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 08.11.2013 22:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2389

Bydliště:

Krnov - Jëgerndorf

Jseš srandista.Aby to pořádně hrálo tak musíš počítat s tzv.: Vnitřním odporem C,ESR,teplotní ztrátou,vnitřním svodem,odformováním,proudovou zátěží.....to tvoje zapojení by jsem umístil tak do blikače na vánoční stromek. :yahoo:
Tedy závěrem:Do autí si to nedávej.Je to zbytečné.Zesil si rádijko na maximum a bude to chraplat stejně jako s tvým zapojením. :taunt:

_________________
Pumpe Duse Diesel *** Nikdy nejezděte rychleji, než váš anděl strážný umí létat ***


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Zapojení kapacitoru
PříspěvekNapsal: 10.11.2013 12:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4282

cože? Cos to tady vyjmenoval? K čemu to je? Ty potřebuješ zdroj energie pro špičkové výkony zesilovače. Buď ti to dává co potřebuješ nebo nedává. Proudy vstupující do uzlu z něj musejí vystupovat. Další píčoviny cos vyjmenoval stejně ty neovlivníš.

_________________
Obrázek


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group