zajímavý že soutěřní hi-fi auta kapacitory nemajisakytu píše: Pre neaudiofila to moze byt jedno, lebo to ze ma skreslenie ani nepocuje... a niekto ma rad ked to ma vypeckovane az tak ze repraky len chrcia ale je rad ze nepocuje vlasteho slova
Zapojení kapacitoru
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
-
- VWjunior
- Příspěvky: 1743
- Registrován: 31.03.2010 20:12
- Bydliště: Netolice
Re: Zapojení kapacitoru
Passat AVF 2004
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
GIII variant tdi bosch 764 => 100kw - KPower
felda 1.3 LPG
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení kapacitoru
ti říkám že to je jen na to aby mohl machrovat ve čtvrtek na parkovišti u ustředního hřbitova před 15tiletejma mařkama namakeupovanýma na 20
- sakytu
- Jezdec
- Příspěvky: 264
- Registrován: 10.11.2009 18:39
- Bydliště: SVWK/ Zlate Moravce / Nitra
Re: Zapojení kapacitoru
Jarda S. píše:zajímavý že soutěřní hi-fi auta kapacitory nemajisakytu píše: Pre neaudiofila to moze byt jedno, lebo to ze ma skreslenie ani nepocuje... a niekto ma rad ked to ma vypeckovane az tak ze repraky len chrcia ale je rad ze nepocuje vlasteho slova
videl si uz sutazne auto? a videl si ake baterky a kolko ich tam maju.... baterky drahsie jak nase auta, urcite tam nemaju baterku z 1,4 benzina
pre "odborne" vysvetlenie ci kupit alebo nekupit prikladam link (skoro som umrel , najlepsia je ta fotka na pravo + ten pokec k tomu)
http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Kapacitor
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky+ Jednohmota+HDS57+VR6+ Dlhy 5Qalt + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Zapojení kapacitoru
To večerňajs:....Proudy vstupující do uzlu z něj musejí vystupovat. Další píčoviny cos vyjmenoval stejně ty neovlivníš.
Když jsme u těch tvých proudů tak si dej přívodní tenký drát (+12V) k zesilovači vzadu v kufru místo toho tlustého a k přívodnímu drátu si zapoj osciloskop. Potom si zapoj a odpoj značkový kapacitor. Pomocí testovacího CD uvidíš co basy dělají s napájením.
Další věcí je:Kvalitní baterie (třeba i dvě) a další věcí jsou patřičné průměry drátů jak k napájení tak k samotným reprákům.
P.....ny tu píšeš jenom ty.
Když jsme u těch tvých proudů tak si dej přívodní tenký drát (+12V) k zesilovači vzadu v kufru místo toho tlustého a k přívodnímu drátu si zapoj osciloskop. Potom si zapoj a odpoj značkový kapacitor. Pomocí testovacího CD uvidíš co basy dělají s napájením.
Další věcí je:Kvalitní baterie (třeba i dvě) a další věcí jsou patřičné průměry drátů jak k napájení tak k samotným reprákům.
P.....ny tu píšeš jenom ty.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení kapacitoru
vím co dělají basy s koncákama nemusíš mít strach, ale do verglu typu VW stejně nepotřebuje kapacitor.
btw. z tohodle jsem chcal smíchy, to prostě nechceš!!!
btw. z tohodle jsem chcal smíchy, to prostě nechceš!!!
Kapacitor je zařízení, které funguje jako zajímavý dekorativní voltmetr s obrázkem plamenů či draka. Kupují si ho zpravidla mladí majitelé vozů Škoda Favorit, kteří mají (důsledkem levných náhradních dílů) zbytečných 2000 Kč na vyhození a zbytečné prázdné místo v kufru svého automobilu.
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Zapojení kapacitoru
To Večerňajs: Co máš za auto???
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení kapacitoru
Seat Toledo 1L ...já vím že teď budeš mít hubu plnou keců že to je taky VW.... dokonce ti řeknu že to je tak, že podvozek je Golf2, motor je Golf3, jenom kastle je španělská (kterou převzala Škodofka pro jedničkovou Oktávii). Předtím jsem měl Golfa2 i dvojkovou Jettu. Právě po nabitých zkušenostech kdy mí kamarádi měli za stejný prachy americké auta typu Dodge, Chrysler apod... kde to ku*va bylo vymyšlený a funkční i když se to totálně rozpadlo a opravu jsi zvládl šroubovákem a izolačkou. U všech VW krámů dojíždím na takových pičovinách jako jsou polosy, ložiska, brzdy apod. Prostě tam kde by normální výrobci použili něco navíc tak VW nedá nic. Tam kde by to jiní dimenovali aby to vydrželo tak VW to poddimenzuje abych jak trotl kupoval homokineťáky na kila. Apod... Nejsem děda abych jezdil všude 60kmh,chci s tím autem lítat 160kmh protože na to má, ale inteligenti inženýrský to vždycky někde poserou... jsou to vergly který jsou osekaný pro to aby byly levný pro lid. Bože jak já se těším až si už konečně koupím pořádný auto.
- duduh
- VWsenior
- Příspěvky: 2407
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Krnov - Jëgerndorf
Re: Zapojení kapacitoru
Ne nebudu tě ani .Máš štěstí,že Seat je skoro VW.