Turbo na 2.0 16V ???

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
JP
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Turbo na 2.0 16V ???

Příspěvek od JP »

Chtěl bych se zeptat zda má někdo nějaké zkušenosti s montováním turba na atmosférický motor?Jednalo by se o 2.0 16V pokud se mi do toho podaří sehnat kované vnitřnosti...
Obrázek

Uživatelský avatar
Žížal
Pilot
Pilot
Příspěvky: 740
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Žížal »

Neznáš náhodou Martina? Tady vystupuje pod nickem Allstar (červené Corrado z Havířova s klubovýma nálepkama) - skláda si 2,0 16V ale G60 ikdyž uvažoval i o turbu tak by ti mohl možná poradit...

Celkem pr**l, ale je to peklo...
Golf real car, real fast

Uživatelský avatar
JP
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JP »

Ne neznám a možná by mohl poradit že :-) já bych chtěl turbo nebot se mi zdá že kompresor je zaprvé dažší a složitější
Obrázek

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

není jednodušší a ve výsledku i levnější tam nacpat 1.8 turbo z rs oktávky?? kovaný písty budou raketa, turbo bude něco stát. výroba svodů, sání, atd.. úprava ř.j., to taky jen tak někdo neumí. snížit kompresy. i časování ventilů je jiné, teda aspon pokud to chceš trochu víc krmit.. regulátor tlaku paliva na liště.. a ty máš předpokládám ke. jetronic tak tam nevím jak se porveš s tlakem v sání.. dej 1.8 turbo a máš klid. motor ti vydrží a máš možnost jít s výkonem nahoru..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
pikachuxxx
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 452
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od pikachuxxx »

osobne jsem to nedelal,ale vim o tom dost,jelikoz jsem uz takovych veci par resil. ale urcite bych do toho sel, lepsi nez 1.8t z RS. nemel by to byt zas takovy problem. jestli chces,napis vecer na icq a poresime to

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

1,8T bez T ale s Gckem.. elektrika digifant kvuli sladeni.. neexistuje lepsi kombinace .. ta 1,8T ma vetsi kompresi nez PGcko... vyrobis akorat sani a musis vhodne umistit rozdelovac ,svody taky.turbo tam nebude ..
samo dost blbosti okolo nepisu (pro rejpaly)

ale kdyztak se zeptej clena Majsha.. to je buh na takovy prestavby.. 8) :lol: :lol:

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

jo jen tak pro info ... ten motor je ABF nebo ten druhej ? (ted si nevspomenu)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

9A ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

jj diky .. to je on

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Majsha »

LeeBa píše:1,8T bez T ale s Gckem.. elektrika digifant kvuli sladeni.. neexistuje lepsi kombinace .. ta 1,8T ma vetsi kompresi nez PGcko... vyrobis akorat sani a musis vhodne umistit rozdelovac ,svody taky.turbo tam nebude ..
samo dost blbosti okolo nepisu (pro rejpaly)

ale kdyztak se zeptej clena Majsha.. to je buh na takovy prestavby.. 8) :lol: :lol:
Co rejpes porad ? Ty ses nechytrejsi ze vsech asi...

Uživatelský avatar
JP
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 26
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JP »

Hodys : Sorry ale nemám prachy na to koupít motor z RSa a kdybych měl koupím rovnou TTčko
LeeBa : Thanx asi mu napíšu :-)
Jo a jinak je to motor 9A
Obrázek

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od bartic »

JP píše:Hodys : Sorry ale nemám prachy na to koupít motor z RSa a kdybych měl koupím rovnou TTčko
LeeBa : Thanx asi mu napíšu :-)
Jo a jinak je to motor 9A
šéfe,nemáš prachy koupit motor z RS,ktery se pohybuje komplet natrojený od 15tis-25tis,záleží taky nastavu a cheš tam rvát turbo?Hlavně tam hodit turbo na tvůj 9A,tak to se ani neptej,kolik by to stálo :wink:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

to mě připomíná toho týpka co chtěl poradit s úpravama 1,6 55kw, prej nic velkýho jen kovaný písty a vačku, že na to nemá moc peněz :wink:

20V turbo, určitě nebude dražší než takovej zásah do 16V, navíc je to se zárukou...
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
hodys
Pilot
Pilot
Příspěvky: 809
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hodys »

přesně tak. ale uvidíš sám.. zase na druhou stranu 1.8t tam může dát skoro každej, ale 16v s turbem moc nejezdí.. aspon u nás. pokud by to bylo pěkně udělaný a funkční, měl by ses čím chlubit..
Passat B8, Passat B7

BMW R1150 GS http://www.mvautoservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

Majsha píše:
LeeBa píše:1,8T bez T ale s Gckem.. elektrika digifant kvuli sladeni.. neexistuje lepsi kombinace .. ta 1,8T ma vetsi kompresi nez PGcko... vyrobis akorat sani a musis vhodne umistit rozdelovac ,svody taky.turbo tam nebude ..
samo dost blbosti okolo nepisu (pro rejpaly)

ale kdyztak se zeptej clena Majsha.. to je buh na takovy prestavby.. 8) :lol: :lol:
Co rejpes porad ? Ty ses nechytrejsi ze vsech asi...
ja nerejpu ... jen navazuju na to co si nedavno psal... ze jsme vsichni blbci,nerozumime tomu a nerozumime srande 8)
a ty mas navic doma spoustu materialu i s obrazkama a detailnima popiskama a navic presnej detailni rozpis soucastek co primo pouziva VW ne ?..tim padem ........ :idea:

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“