Mam problem s Golfem III 1.8 AAM. Pri vetsim pridani plynu motor cuka (nejvic patrne to je do kopce). Pri mirnem pridani plynu na miste je take ve vyfuku slyset obcasne vynechani zazehu. Pokud je vsak auto studeny, zadne vynechani zazehu neni patrne. Za jizdy, pokud se jede pianko neni nic citit a auto jede OK. Maximalni rychlost myslim dosahuje v poradku, vic nez 180 tento motor snad nejede...
Vymenil jsem jiz svicky, kabely, raminko a viko rozdelovace, vsechno bez uspechu. VAG diagnostika nehlasi zadny problem. Vcera jsem se take zkousel podivat na signal z lambdy na osciloskopu. Uplne se mi to nezdalo, proto jsem zkusil lambdu odpojit. Auto jelo o neco hur, ale co me zarazilo, ze VAG nevypsal zadnou chybu... Nedokaze motronic diagnostikovat chybejici signal z lambdy?
Predem diky za napady kterym smerem se zkusit vydat...
1.8 AAM cukani
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Freeman
- Řidič
- Příspěvky: 153
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královehradecký kraj
- Hati
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kufr vwotuzidla :) KV-Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
tahle řj. to nepozná, už jsem to taky zjistil, měl jsem lambdu odpojenou a v paměti závad nic,jinak pozná skoro asi už všechno ... mno podívej se,když máš diagnostiku na měřený hodnoty, moc s tim neumim, ale je to blok č.8 a tam uvidíš úhel škrtící klapky, zkus pomalinku jen se zaplým zapalováním jestli se Ti bude uhel bez nějakých přeskoků pomalu zvětšovat ... jináč nevím, taky jsem měl něco podobnýho a pak mi odešla indučka ... těžko říct
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Viko rozdelovace a palec jsem vymenil za nove (stejne znacky) a nezlepsilo se lautr nic Ono to cukani bude s vynechavanim zazehu predpokladam souviset...Freeman píše:Měl jsem tento motor a u zahřátého mi taky jakoby vynechával zážeh. Vyřešil jsem to jen jednou, a to důkladným vyčištěním rozdělovače a palce, zlepšilo se to ale jen na chvilku, pak už jsem to neřešil. Tyhle motory to asi dělaj, s tím cukáním nevim.
-
- Pilot
- Příspěvky: 734
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: 1.8 AAM cukani
Dneska jsem si nasel dalsi cas na mereni VAGem, takze tady je pokracovani...
-lambda regulace vypada byt OK (studeny cca 0.86, zahraty mezi 0.95 az 1.05)
-Kolik maji byt hodnoty predstihu zazehu? Na volnobeh mam cca 4-8, dal bych to potreboval podle neceho zkontrolovat
-Uhel skrtici klapky vypada, ze ukazuje v poradku, od volnobehu (cca 5) az po plny plyn coz je cca 85 st.
-Teplota motoru je predpokladamOK (cca 80st. C, rafika je na 90), teplota paliva snad taky (pise to neco o 31 st. C)
-Podfukuje mi mirne tesneni mezi hlavou a vyf. svodama... muze to oblbovat lamdbu? (ja se domnivam, ze snad ne, ale muze to byt jinak...). Toto bych mel vyresit pristi tyden, ovsem nevim jestli to vubec muze mit na uvedene veci vliv.
Ma nekdo napad kde hledat dal?
-lambda regulace vypada byt OK (studeny cca 0.86, zahraty mezi 0.95 az 1.05)
-Kolik maji byt hodnoty predstihu zazehu? Na volnobeh mam cca 4-8, dal bych to potreboval podle neceho zkontrolovat
-Uhel skrtici klapky vypada, ze ukazuje v poradku, od volnobehu (cca 5) az po plny plyn coz je cca 85 st.
-Teplota motoru je predpokladamOK (cca 80st. C, rafika je na 90), teplota paliva snad taky (pise to neco o 31 st. C)
-Podfukuje mi mirne tesneni mezi hlavou a vyf. svodama... muze to oblbovat lamdbu? (ja se domnivam, ze snad ne, ale muze to byt jinak...). Toto bych mel vyresit pristi tyden, ovsem nevim jestli to vubec muze mit na uvedene veci vliv.
Ma nekdo napad kde hledat dal?
- Petr78
- Jezdec
- Příspěvky: 230
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 AAM cukani
netěsnost výfuku před lambdou by měla mít vliv, ale to by se mělo objevit na VAGu....Master píše:Dneska jsem si nasel dalsi cas na mereni VAGem, takze tady je pokracovani...
-lambda regulace vypada byt OK (studeny cca 0.86, zahraty mezi 0.95 az 1.05)
-Kolik maji byt hodnoty predstihu zazehu? Na volnobeh mam cca 4-8, dal bych to potreboval podle neceho zkontrolovat
-Uhel skrtici klapky vypada, ze ukazuje v poradku, od volnobehu (cca 5) az po plny plyn coz je cca 85 st.
-Teplota motoru je predpokladamOK (cca 80st. C, rafika je na 90), teplota paliva snad taky (pise to neco o 31 st. C)
-Podfukuje mi mirne tesneni mezi hlavou a vyf. svodama... muze to oblbovat lamdbu? (ja se domnivam, ze snad ne, ale muze to byt jinak...). Toto bych mel vyresit pristi tyden, ovsem nevim jestli to vubec muze mit na uvedene veci vliv.
Ma nekdo napad kde hledat dal?
Jsem prostě POLOmaniak.
- Hati
- Řidič
- Příspěvky: 66
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kufr vwotuzidla :) KV-Pilsen
- Kontaktovat uživatele:
přesně jak píše ... tu poznáš jen na osciloskopu, že signal tak trošku periodicky kolísá u jedný z těch hodnot .
...jinak Ti to celý asi tak sedí s mojim moterem, mám ADZ
mrkni ještě na sání, jestli nemáš prdlou taky hadici od podtlaku na posilovač jako jsem měl já a taky mrkni jestli vstřikovač nemá na sání vůli, to by pak byla špatná ta guma
...jinak Ti to celý asi tak sedí s mojim moterem, mám ADZ
mrkni ještě na sání, jestli nemáš prdlou taky hadici od podtlaku na posilovač jako jsem měl já a taky mrkni jestli vstřikovač nemá na sání vůli, to by pak byla špatná ta guma
- martas01
- Profík
- Příspěvky: 949
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pelhřimov
hele jestlli je to monovstrik tak to cukani je na 100% guma pod strikackou stoji asi 1300kc. me to delalo taky a uz ne
na zetora jsem se vy... a koupil velkej NEW HOLLAND
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.
farmařina=tvrdá dřina
Upozorňujeme družstevníky,že již třetí den je na návsi fůra hnoje.Nebude-li odstraněna,vloží se do toho národní výbor.