Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Imobilizer problem (Golf 4, 1.4, 2001)
PříspěvekNapsal: 29.10.2014 15:48 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.10.2014

Příspěvky:

3

Zdravim,

nez se do me pusti mistni guru, rovnou hlasim, ze jsem hledal jak tady, tak jinde. Rekl bych dokonce, ze poslednich x dnu nedelam nic jineho :-).

Stalo se mi toto:
Mam Golf 4, 1.4, 2001. Vecer jsem prijel, rano uz neodjel. Motor po nastartovani chcipne za 1s. Ledka auticka s klickem ani nesviti ani neblika (jako by na palubce vubec nebyla), a to jak pred startem, tak po startu a chcipnuti. To mi prijde divne, cekal bych ze bude blikat. VAGem jsem vycetl chybu 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer. Vyhrabal jsem druhy klicek, pokus o start konci stejnym vysledkem.

Nemam kod k immobilizeru, ktery je potreba pro adaptaci klicu (jsem 3.majitel a ke me uz se nedostal). Stejne ale nevim, zda-li by nova adaptace s kodem k imobilizeru sla. "Nektere zdroje uvadeji, ze pry" nektere klice lze pry adaptovat pouze jednou. A taky nevim, zda-li by to pomohlo. "Nektere zdroje totiz uvadeji, ze pry" muze jit o problem kabelu/kontaktu mezi spinaci skrinkou a imobilizerem.

Zvazuji:
a) Koupim kabel + program, kterym lze vycist immo kod. Pochopil jsem, ze to mym obyc kabelem a VAGem nelze. Bohuzel ani pro procteni zde dostupnych informaci se neorientuju ve vsech kabelech a programech. Tusim, ze prichazi v uvahu Vag Tacho a snad Vag Commander. Oba programy ale existuji v x verzich, stejne tak nejspis kabely. Jak je to s kabely k Vag Tacho a k Vag Commander? Jsou zamenitelne? A co verze? Je zamenitelny kabel k Vag Commander 3.6 a k 1.4? Tusim ze ne. Navic "nektere zdroje uvadeji, ze "pry" k vycteni immo kodu je potreba funkcni klic. To mi prijde jako hloupost, protoze pokud by mi klic fungoval nepotrebuji kod zjistovat. Zaver je, ze se mi nechce moc kupovat neco, kdyz nevim co a nevim, zda-li mi to vyresi muj problem.
b) Sezenu nekoho ochotneho, nejlepe z blizkeho okoli (=Praha - Letnany), kdo ma rozbehane patricne programy a podiva se mi na to (treba i za nejaky rozumny penize).
c) Dotlacim auto do nejblizsiho servisu :-).

Pokud by nekdo mel radu, (co mohu jeste vyzkouset, jak je to s programy a kabely, atd), pripadne nabidku na pomoc, sem s ni.

Moc dekuji.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizer problem (Golf 4, 1.4, 2001)
PříspěvekNapsal: 29.10.2014 21:00 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2009

Příspěvky:

12846

Bydliště:

Humpolec

mohly lehnout budíky, v tom případě ti nějaký pin bude úplně k ničemu

_________________
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941




VW Touareg 2008 R5 + chip
Mitsubishi Colt 1999 1.6 16V 66kw

_________________
chiptuning, diagnostika vw group, kodování, montáže navi, pal.pc,tempomatů, originál HF, MF volantů, výměny palubních přístrojů pal.pc - maxidot atd, PIN, IMMO, dojezdy km, dojezdy oken - i SAG!! čeština do navi, upgrade firmware RNS510, zobrazení parkovacích senzoru na navi, mapy atd.. tel 776200941, ODBLOK OBRAZU RNS


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizer problem (Golf 4, 1.4, 2001)
PříspěvekNapsal: 29.10.2014 21:40 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.10.2014

Příspěvky:

3

Mozne je asi vse, ale ostatni ledky, stejne jako budicky (palivo, otacky) funguji. Navic VAG nepise jiny problem, nez zminovany 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer. Zatim doufam, ze se jen "poblaznil" imobilizer. Jenom nerozumim, proc neblika, jako to vsude u podobnych problemu popisuji.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizer problem (Golf 4, 1.4, 2001)
PříspěvekNapsal: 29.10.2014 21:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

04.11.2009

Příspěvky:

12846

Bydliště:

Humpolec

immobilizer je v budíkách a pokud ti nebliká kontrolka imma, nebo se nerozsvítí při otočení klíčku tak je problém v budíkách

_________________
DENIK MONTAZI zde k náhlednutí - podívejte se na fotodokumentaci mé práce - TEL. 776200941




VW Touareg 2008 R5 + chip
Mitsubishi Colt 1999 1.6 16V 66kw

_________________
chiptuning, diagnostika vw group, kodování, montáže navi, pal.pc,tempomatů, originál HF, MF volantů, výměny palubních přístrojů pal.pc - maxidot atd, PIN, IMMO, dojezdy km, dojezdy oken - i SAG!! čeština do navi, upgrade firmware RNS510, zobrazení parkovacích senzoru na navi, mapy atd.. tel 776200941, ODBLOK OBRAZU RNS


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ  
 
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizer problem (Golf 4, 1.4, 2001)
PříspěvekNapsal: 29.10.2014 21:54 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2699

Bydliště:

Praha

Psal jsem mu SZ, ani se neozval.

_________________
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu, [color=#BF0040]nové turbo pro váš vůz.[/color]

Obrázek

Motorpower - Chiptuning

_________________
Telefon: 608 230303


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Imobilizer problem (Golf 4, 1.4, 2001)
PříspěvekNapsal: 01.12.2014 12:51 
Offline
VWexpert
VWexpert

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

29.10.2014

Příspěvky:

3

Ahoj,

moc dekuju za rady a nabidku (tu soukromou zpravu jsem pozdeji nasel), jste moc hodny. Koukal jsem na Tve stranky (motorpower.cz). Bohuzel auto mam v Letnanech a Ty mas dilnu na jih od Prahy a ja nemam jak bych tam auto dostal. Zaroven jsem si objednal kabel + VAG Commander a rikal jsem si, ze to nejdriv zkusim sam. Proto jsem Te zatim nekontaktoval.

Kabel a VAG Commander (verze 1.4) uz mam, bohuzel postup, ktery jsem nasel na vice mistech internetu mi nefunguje. Zkousel jsem take program EEPROM Programmer (verze 1.19). Zkousim vycist EEPROM (ve VAG Comanderu z Instrument/Immobilizer, v EEPROM Programmeru z nabidky DASH), ze ktere by mel jit zjistit Login (PIN, SKC, nevim jak se presne tomu rika, zadava se pri adaptaci klicku). U obou programu se vzdy dostanu do faze, kdy program zkousi najit pristupovy kod k EEPROM. Searching for EEPROM access code. Programy zkousi 0x0000 - 0xFFFF kody. Vyzkouseni vsech kodu by podle rychlosti trvalo mezi hodinou az dvema hodinama. Cely rozsah hodnot jsem neotestoval. V zadnem z tutorialu jsem nevidel, ze by tento krok byl nutny pro vycteni dat z EEPROM. Sem tam se stane, ze program v teto fazi prestane komunikovat, a hlasi EEPROM read blocked. Tak ani nevim, zda je realne otestovat vsechny pristupove kody. Jednou to naslo kod, myslim ze 0x01db, se kterym vycteni probehlo. Bohuzel vyctena data byly nesmysly. Pri vsech ostatnich pokusech byl tento kod neplatny.

Jeste jedna, pro me, zvlastni vec. Pokud se ve VAG Commanderu pokusim vycist EEPROM motoru nezadari se. Target Unit: 01 Motor -> Open Chanel funguje OK. Ale Special Function -> Engine Control Unit -> Read EEPROM nikdy nevycte data.

Mam par otazek:
Je normalni, to s tim hledanim access codu k EEPROM?
Co mam vyzkouset dalsiho, abych zjistil, kde je problem?


Přílohy:
1.png
1.png (21.24 KiB) Zobrazeno 848 krát

2.png
2.png (23.8 KiB) Zobrazeno 848 krát

3.png
3.png (15.82 KiB) Zobrazeno 848 krát

4.png
4.png (14.21 KiB) Zobrazeno 848 krát

Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group