Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 15.01.2015 20:46 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2013

Příspěvky:

31

Čau, chtěl bych po Vás radu ohledně automatické převodovky DSG. Mé auto je na odpis po autonehodě a tak hledám něco nového. Chtěl bych buď B6 nebo Octu. Jediné co mě zajímá je, jak je to s automatem. Jak na tom celkově DSG je? Jaké s tím jsou spojené investice, co stojí nějakej repas či výměna. Kolik to najede, když se o to člověk stará apod. Prostě takový ty rady co čekat, když do automatu pujdu. V čem je výhoda a v čem zase ne. Jde o motor 2.0TDI 103kW. Auta kolem roku 2004-2007 Díky za rady a info :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 15.01.2015 20:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2011

Příspěvky:

1146

Bydliště:

Jablonec n/N

Nestojí to za to u takhle starýho auta.

_________________
DeepBlue MK5 08.:R32


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 15.01.2015 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2013

Příspěvky:

31

Ok díky, ale z jakejch důvodů se to nevyplatí. Co se může stát, kolik by stál repas nebo oprava...zajímají mě nějaký konkrétní informace, než obecný :-)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 15.01.2015 21:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2320

Bydliště:

OstraVWa

Vždycky se nejde nějaký kus, který může být špatný. Ale pokud to řadí dobře, tak bych se toho nebál. Pořádně projet, vyzkoušet všechny režimy, ....

Před cca dvěma lety jsem kupoval Tourana 2.0 TDI s DGS, při zkušební jízdě všechno fungovalo, tak jsem do toho šel. Zatím všechno v pořádku (klep, klep, klep), najeto cca 197tkm. Osobně bych se spíš bál toho motoru (resp. jeho hlavy), pokud by to byla 16V. :wink:

Ale na druhou stranu, u GV GTI byla, předchozím majitelem, měněná mechatronika při cca 70tkm.

Tak si vyber.... :lol:

A když všechno funguje, tak jenom měníš olej co 60tkm.

_________________
Obrázek - VW Golf I Cabrio 1.8 SportLine
Obrázek - VW Golf V 2.0 GTI Pirelli DSG
Obrázek - VW Touran 2.0 TDI DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 15.01.2015 22:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2013

Příspěvky:

31

Ok, co pak vyjde ta mechatronika? Ta výměna oleje není předpokládám zase nic tak finančně náročnýho. Když koukat na automat, tak je nějaká hranice, kdy už lepší nepořizovat? Třeba pokud má auto najeto víc jak 200tis? Nebo je to vážně o kusu a jak se o to kdo staral a km nehrají takovou roli?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 15.01.2015 22:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1528

Bydliště:

Zlín

novakdenis píše:
Ok, co pak vyjde ta mechatronika? Ta výměna oleje není předpokládám zase nic tak finančně náročnýho. Když koukat na automat, tak je nějaká hranice, kdy už lepší nepořizovat? Třeba pokud má auto najeto víc jak 200tis? Nebo je to vážně o kusu a jak se o to kdo staral a km nehrají takovou roli?


Zadna takova hranice neni, zalezi jak se k tomu kdo choval. Ja mam skoro 300tkm, ale dalnicni provoz a dsg radi jak nove.
A tezko budes hledat Passata 2005 v DSG, ktery ma poctivych 200tkm.

_________________
Passat B8 Alltrack 140kw DSG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Rada ohledně DSG
PříspěvekNapsal: 18.02.2015 21:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

839

Bydliště:

CL,Lbc,Uranový doly a pak různě

Mám DSG v embéčku(OII FL 2011) takže mokré spojky a 6 rychlostí. Kupoval jsem ji loni na 220 tisících, teď mám 270 tisíc a není s ní jediný problém, snese strop 350Nm, což dává ten 2,0 103kW. Já mám tedy jen 1.9 77kW a 250Nm, takže jsem hluboko pod horní mezí. Nutností je origo olej do DSG po 60 tkm, alternativní oleje vykazují podivnosti při provozu, v tomhle bych nelaboroval a nešetřil.
Sice třeba zrovna BoleslafWerke doporučuje měnit olej po 120tkm a v mezičase po 60 tkm jen vizuální kontrola, ale lepší je to měnit každých 60 tkm. A cena se pohybuje cca kolem 6000,- Kč (olej cca 5 litrů + filtr).
Jinak pokud se někdo choval k DSG vyloženě špatně, je to problém, který při koupi nemusíš odhalit, pak je to sázka do loterie.
Já měl kliku, že to embéčko jezdil jen jeden člověk, bylo v majetku naší firmy od novoty, takže auto jsem měl 3,5 roku neustále na očích, znám komplet historii auta a vím, jak ten dotyčný referent jezdí.
Možná mne čekají spojky a dvouhmota, ale zatím se nic neobjevilo. Nevím přesně jak u Passata, pro škodovku pak sada spojek vychází asi na 15 tisíc a ty mne asi pak už přežijí

_________________
Velký lidi potřebujou velký auta - a jezdit v nich sami:-)

_________________
Passat B4 Variant 1.9TDi 90HP (Engine Type 1Z - zatím seriovwka) jen leží o 3cm níž :-) Již je ve světě, nyní OII FL 1.9TDi 77kW DSG


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group