Výmena zadných platničiek

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

xpassat píše:
Paskal píše: JJ musíš točit a tlačit dovnitř.....je to jedno na kterou stranu. 8)
Čoveče, myslím že to není jedno, že musíš doprava, aby jsi to zašroubovával, je tam závit, ale ten vlastně slouží pro vytlačení pístu při zatažení ručky - má velké stoupání...ale raději jsem točil tak, aby jsem to zašroubovával dovnitř :wink: ...no, když na tom tak uvažuji, kdyby se to do ničeho nešroubovalo, tak stačí píst zatlačit bez točení, takže asi musíš dodržet směr závitu :wink:

Vždy jsem to vyhodil ven a úplně jsem to "na stole" roztáhl (zatlačil píst) na maximum, pak jsem tam krásně strčil desky s kotoučem a vrátil zpět - je to hned. Nevím, jak bych se tam šukal na heveru. Ale pokud má někdo přípravek, tak prosím...
:roll: Jak by to vyjíždělo ven kdyby tam byl závit :?:

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

Paskal píše:
xpassat píše: Čoveče, myslím že to není jedno, že musíš doprava, aby jsi to zašroubovával, je tam závit, ale ten vlastně slouží pro vytlačení pístu při zatažení ručky - má velké stoupání...ale raději jsem točil tak, aby jsem to zašroubovával dovnitř :wink: ...no, když na tom tak uvažuji, kdyby se to do ničeho nešroubovalo, tak stačí píst zatlačit bez točení, takže asi musíš dodržet směr závitu :wink:

Vždy jsem to vyhodil ven a úplně jsem to "na stole" roztáhl (zatlačil píst) na maximum, pak jsem tam krásně strčil desky s kotoučem a vrátil zpět - je to hned. Nevím, jak bych se tam šukal na heveru. Ale pokud má někdo přípravek, tak prosím...
:roll: Jak by to vyjíždělo ven kdyby tam byl závit :?:
no, tak závit tam je, ale ten, jak jsem psal výše, slouží asi pro zabrždění ručkou. Měl jsem to několikrát rozdělané. Jinak teda pokud tam není závit, tak pak se s tím nemusí točit na žádnou stranu, ne :wink:
potom ale nechápu, proč to bez točení nejde - vysvětli to tedy, zajímá mě to 8O 8O

Uživatelský avatar
boraTDI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 132
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ba a okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od boraTDI »

nazdarek
Tak som to včera konečne vymenil a po pracnom vyrábaní prípravku ktorý mi na 100% fungoval som spokojný a je pravda že musíš točiť do prava pretože je vo vnútri závit ktorý nazvem to laicky slúži na samonastavovanie brzd, to je môj postreh.
prípravok mi pomohol aj ked som si ho musel vymyslieť a urobiť sám a nepotrebuješ to celé dávať dole urobí sa to ľahko aj na aute.

dík všetkým :wink: :wink:
Obrázek
http://www.dailymotion.com/boraTDI/vide ... -na-svadbe" target="_blank škoda že už nie je

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

boraTDI píše:nazdarek
Tak som to včera konečne vymenil a po pracnom vyrábaní prípravku ktorý mi na 100% fungoval som spokojný a je pravda že musíš točiť do prava pretože je vo vnútri závit ktorý nazvem to laicky slúži na samonastavovanie brzd, to je môj postreh.
prípravok mi pomohol aj ked som si ho musel vymyslieť a urobiť sám a nepotrebuješ to celé dávať dole urobí sa to ľahko aj na aute.

dík všetkým :wink: :wink:
To jest potvrzení mé teorie pravotočivého závitu :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Paskal »

xpassat píše:
boraTDI píše:nazdarek
Tak som to včera konečne vymenil a po pracnom vyrábaní prípravku ktorý mi na 100% fungoval som spokojný a je pravda že musíš točiť do prava pretože je vo vnútri závit ktorý nazvem to laicky slúži na samonastavovanie brzd, to je môj postreh.
prípravok mi pomohol aj ked som si ho musel vymyslieť a urobiť sám a nepotrebuješ to celé dávať dole urobí sa to ľahko aj na aute.

dík všetkým :wink: :wink:
To jest potvrzení mé teorie pravotočivého závitu :lol: :lol: :lol:
Já myslím že to postrádá logiku ten závit :)
Za 1...kdyby tam byl tak jak by to vyjiždělo ven...A za 2...pak bys to nemusel ničím zatlačovat a zakroutil bys to bez jakého koliv tlačení dovnitř nebo připravku. :wink: Podle mě se stím toči a tlači jen kvuli tomu aby si překonal gumové těsnění vevnitř a tlak v brzdovém potrubí. V předu to jde zatlačit i bez točení pač není taková dálka potrubí. :wink: Dělal sem zadek brzd před 2 měsici (neměl sem ten pist cely venku) ale ten závit se mi prostě nezdá. :) :wink:

Uživatelský avatar
SakoVerife
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2011
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: NoveVeseli/ZdarnadSazavou/Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SakoVerife »

Buresmil píše:osobne na Passatu B4 to radeji sundam a potom to jde v pohode, pak odvzusnit a je to za chvilku hotovi. (na to zatlaceni a sroubovani se hodi 4ruce ) :wink:
jenze s timhle naradickem pak nic neodvzdusnujes a vymena je silene rychla, orpoti normalu. Ja nejsem nijak technickej tip,nicmene znamej me to menil a rikal ze ez toho by to uz nedelal protoze to je o nervy. Dneska bych se tam mel stavit snad...

Jen me je dovny ze tenhle nastroj nikdo nezna? Mel by to byt nejakej nastroj kterej pouzivaji v orig VW servisech.

Uživatelský avatar
xpassat
Pilot
Pilot
Příspěvky: 736
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, BK, Bce

Příspěvek od xpassat »

Paskal píše:
xpassat píše: To jest potvrzení mé teorie pravotočivého závitu :lol: :lol: :lol:
Já myslím že to postrádá logiku ten závit :)
Za 1...kdyby tam byl tak jak by to vyjiždělo ven...A za 2...pak bys to nemusel ničím zatlačovat a zakroutil bys to bez jakého koliv tlačení dovnitř nebo připravku. :wink: Podle mě se stím toči a tlači jen kvuli tomu aby si překonal gumové těsnění vevnitř a tlak v brzdovém potrubí. V předu to jde zatlačit i bez točení pač není taková dálka potrubí. :wink: Dělal sem zadek brzd před 2 měsici (neměl sem ten pist cely venku) ale ten závit se mi prostě nezdá. :) :wink:
Nemáš pravdu s tím překonáním tlaku v brzdovém potrubí. Dělal jsem to dvakrát, vždy vymontováno z auta, odvzdušňovák vyšroubovanej, kapalina vylitá - měl jsem i píst vytáhnutej. I v tomto stavu to musím dělat na lisu a současně točit. Nevím co tam je za systém, ale je to tak. Když vyšroubuješ píst, tak ten závit vidíš, má velké stoupání a jistě slouží pro vytlačení pístu při zatáhnutí ruční brzdy. Ale proč se musí píst tlačit a zároveň točit, to fakt nevím...jinak jsem si vzpoměl, že i když se Ti podaří ten píst zatlačit až nakonec, do krajní polohy a otočíš s ním do leva, tak se krásně vyšroubuje ven a můžeš začít znovu tlačit a točit do prava!!!! :wink:

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“