Problém s AUDI A6
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Problém s AUDI A6
Zdravím všechny a předem se omlouvám,že Vám sem cpu audinu,ale máme problém a nevíme co dál.
Takže Vás prosím o rady.
AUDI A6 2.5tdi tiptronik RV 1998
Problém je v tom,že po GO motoru nechce nastartovat a nelze se připojit přes PC.
1-Vše vypadá,že je v pořádku,ale při pokusu nastartovat prostě nechce chytit.Startér točí,rozvody jsou nastaveny,vstřiky taky.Vypadá to,že čerpadlo nedává správnej tlak,ale nevíme proč.
2-Na budíkách stále svítí oranžová kontrolka s autíčkem a klíčkem.Proč,co to znamená?
3-Při pokusu napojit se přes PC(používáme TEXA NAVIGATOR) to vypadá,že se připojí ale pak vyhodí hlášení:Komunikace přerušena.
Takže prosím všechny koho by něco napadlo,podělte se.My už fakt nevíme co s ní.Předem díky všem za rady a podtřehy.
Takže Vás prosím o rady.
AUDI A6 2.5tdi tiptronik RV 1998
Problém je v tom,že po GO motoru nechce nastartovat a nelze se připojit přes PC.
1-Vše vypadá,že je v pořádku,ale při pokusu nastartovat prostě nechce chytit.Startér točí,rozvody jsou nastaveny,vstřiky taky.Vypadá to,že čerpadlo nedává správnej tlak,ale nevíme proč.
2-Na budíkách stále svítí oranžová kontrolka s autíčkem a klíčkem.Proč,co to znamená?
3-Při pokusu napojit se přes PC(používáme TEXA NAVIGATOR) to vypadá,že se připojí ale pak vyhodí hlášení:Komunikace přerušena.
Takže prosím všechny koho by něco napadlo,podělte se.My už fakt nevíme co s ní.Předem díky všem za rady a podtřehy.
-
- Řidič
- Příspěvky: 85
- Registrován: 25.09.2007 18:27
- Bydliště: Č.Budějovice
Re: Problém s AUDI A6
Ta oranžová kontrolka autíčka s klíčkem je immobilizér.Po zapnutí zapalování se musí nasvítit a pak hned zhasnout,aby šlo auto nastartovat.Pokud nezhasne a zůstane svítit,tak je nějaký problém s imobillizérem a auto se nenastartuje.
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
Díky moc za radu.Ale teď tedy nastává problém,jak ho obejít,abychom mohli aspoň nastartovat a věděli jsme,že motor běží.
-
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 17.04.2008 18:54
- Bydliště: ZL
Re: Problém s AUDI A6
asi s tim nehnes dokud klice neudelas znova ....texa by mela umet klice na a6 98 by to nemel byt problem (max sezen nekoho s vagtachem staci 1,65verze)
moznost druha je immo off
moznost druha je immo off
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
Pokusíme se dík za radu.A jak vyřadit immo???yary1 píše:asi s tim nehnes dokud klice neudelas znova ....texa by mela umet klice na a6 98 by to nemel byt problem (max sezen nekoho s vagtachem staci 1,65verze)
moznost druha je immo off
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
pokud ti nejde diagnostika motorovky tak možná ani budíky nemají komunikaci z motorovkou
když jednotka neodpovídá (měla by být zapsaná chyba v budících) tak samozřejmě bude svítit i immo , stejně nepůjde nic přispůsobit
jednotka je původní ??
zkontroluj jestli jsou všechny pojistky OK, jestli jsou všechny konektory v dělící stěně zapojeny, jestli tam není velká oxidace
máš ovzdušněny vstřik. čerpadlo ? když povolíš trubky na vstřicích jde hned nafta ? jestli ne budeš točit hooodně dlouho
když jednotka neodpovídá (měla by být zapsaná chyba v budících) tak samozřejmě bude svítit i immo , stejně nepůjde nic přispůsobit
jednotka je původní ??
zkontroluj jestli jsou všechny pojistky OK, jestli jsou všechny konektory v dělící stěně zapojeny, jestli tam není velká oxidace
máš ovzdušněny vstřik. čerpadlo ? když povolíš trubky na vstřicích jde hned nafta ? jestli ne budeš točit hooodně dlouho
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
Díky za rady,ale
1-diagnostika nejde vůbec,ani motorovka,ani budíky,ani ABS prostě nic
2-jednotka asi původní nebude.Audi je RV 1998 a na jednotce je 1999
3-pojistky jsou OK,konektory zapojeny OK,oxidace není žádná
4-čerpadlo je odvzdušněný.Povolím vstřik a teče nafta.
Jak jsem již psal,ve chvíli kdy se začne startovat,tak to vypadá,že čerpadlo tlačí,ale myslíme si,že netlačí správnej tlak.Může to být tím,že to immo nepovolí???
Klíčů k tomu máme víc a máme dva čtecí kroužky.Takže to zkusíme nějak prokombinovat a uvidíme.
Jinak dálkou by to mělo jít normálně zamknout,nebo se pletu???
1-diagnostika nejde vůbec,ani motorovka,ani budíky,ani ABS prostě nic
2-jednotka asi původní nebude.Audi je RV 1998 a na jednotce je 1999
3-pojistky jsou OK,konektory zapojeny OK,oxidace není žádná
4-čerpadlo je odvzdušněný.Povolím vstřik a teče nafta.
Jak jsem již psal,ve chvíli kdy se začne startovat,tak to vypadá,že čerpadlo tlačí,ale myslíme si,že netlačí správnej tlak.Může to být tím,že to immo nepovolí???
Klíčů k tomu máme víc a máme dva čtecí kroužky.Takže to zkusíme nějak prokombinovat a uvidíme.
Jinak dálkou by to mělo jít normálně zamknout,nebo se pletu???
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
1/je to diagnostika vůbec funkční ?
sežeň nějakou funkční jinak s tím nehneš
2/ to je nějaká extra skládačka ?
pokud je motor blokován imobilizérem tak motor naskočí ale po 1-2 s zdechne
sežeň nějakou funkční jinak s tím nehneš
2/ to je nějaká extra skládačka ?
pokud je motor blokován imobilizérem tak motor naskočí ale po 1-2 s zdechne
-
- Profík
- Příspěvky: 988
- Registrován: 11.10.2008 21:52
- Bydliště: Žilina
Re: Problém s AUDI A6
To auto s tou RJ motora niekedy islo? Zameral by som sa najprv na rozchodenie diagnostiky - skus zajst k niekomu na VAG-COM (VCDS).
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
Tak to auto normálně jezdilo s tou řj co tam je do tý doby než mu umřelo naftový čerpadlo.Pak se dostalo k nám,opravilo se čerpadlo,dal se dohromady motor a nemůžem nastartovat.
Na VAGu už to napojený bylo a VAG už to nerozchodil.Naše diagnostika je funkční,ale dneska jsme přišli na to,že v zásuvce na diagnostiku je 2xplus a neni mínus.Takže problem s připojením bude asi tady.Jenže kde najít ten mínus???
Jinak skládačka to asi byla,než se to dostalo k nám.Jinak to normálně jezdilo.
Na VAGu už to napojený bylo a VAG už to nerozchodil.Naše diagnostika je funkční,ale dneska jsme přišli na to,že v zásuvce na diagnostiku je 2xplus a neni mínus.Takže problem s připojením bude asi tady.Jenže kde najít ten mínus???
Jinak skládačka to asi byla,než se to dostalo k nám.Jinak to normálně jezdilo.
- Octava
- Profík
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s AUDI A6
tak jestli tam je jiny cerpadlo,tak mam takovy tuseni,ze se musi nejak prizpusobit tomu IMMO,ale nejsem si jist
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
JJ to máš stejný tušení jako my,ale jak ho máme přizpůsobit,když se nemůžem připojit.
V tom je teď největší problém.
V tom je teď největší problém.
- Vasa
- Jezdec
- Příspěvky: 360
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
natáhni provizorní kostru na diag
pokud nepomůže musíš hledat kde někdo zapoměl přidělat kostru
pokud nepomůže musíš hledat kde někdo zapoměl přidělat kostru
- Suny
- Jezdec
- Příspěvky: 268
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problém s AUDI A6
Prostě to propoj na kostru. Ten minus v zásuvce není žádná extra linka .Tulíček píše:Na VAGu už to napojený bylo a VAG už to nerozchodil.Naše diagnostika je funkční,ale dneska jsme přišli na to,že v zásuvce na diagnostiku je 2xplus a neni mínus.Takže problem s připojením bude asi tady.Jenže kde najít ten mínus???
- Tulíček
- VWexpert
- Příspěvky: 3031
- Registrován: 06.03.2008 05:02
- Bydliště: SeverČech
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s AUDI A6
Jo tak tohle jsem pochopil.Ale v el. se moc nevyznám,takže ještě dotaz:
kam tu kostru napojit do tej zásuvky co je v autě.Je to jedno???
kam tu kostru napojit do tej zásuvky co je v autě.Je to jedno???