G II,motor 1.8 RP,vysoké otáčky volnoběhu
Napsal: 18.02.2015 12:57
Předem se omlouvám,že s tím obtěžuji zde,ale potřebuji to rychle řešit.V sekci hledat,jsem našel mnoho řečí o tom,co to komu dělá,co na to má vliv,ale nikdo zde neuvedl opravdovou příčinu.
Mám nové podtlakové hadičky,správně zapojené,novou gumovou přírubu pod klapkou.Otáčky po startu studeného motoru jsou cca 1000,po několika sekundách se zvedají na 1500 -1800,jak kdy. Při jízdě nekdy zůstanou vyset i těsně pod 3000 ot. a několikerým prošlápnutím plynu se vrátí zpět na oněh 1500-1800.Jestliže za chodu odpojím konektor snímače klapky,otačky spadnou a motor téměř nebo zcela chcípne.Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování(s již zapojeným konektorem) vše jde,jak má,otáčky cca 950,po přidání a ubrání plynu se vrátí opět na 95O ot. To však trvá jen max 2-3 min. Po té se samy otáčky opět zvednou Na 1500 - 1800.Co je tedy špátně? Jak to opravím,či co vyměním? Víte někdo? Prosím poraďte.
V této sekci jsem proto,že již mnoho klubáků přešlo z G II na novější vozy a tím se o potížích v G II již nezajímají.Stále ale mají znalosti a zkušenosti i s těmito vozy.
Mám nové podtlakové hadičky,správně zapojené,novou gumovou přírubu pod klapkou.Otáčky po startu studeného motoru jsou cca 1000,po několika sekundách se zvedají na 1500 -1800,jak kdy. Při jízdě nekdy zůstanou vyset i těsně pod 3000 ot. a několikerým prošlápnutím plynu se vrátí zpět na oněh 1500-1800.Jestliže za chodu odpojím konektor snímače klapky,otačky spadnou a motor téměř nebo zcela chcípne.Po vypnutí klíčku a opětovném nastartování(s již zapojeným konektorem) vše jde,jak má,otáčky cca 950,po přidání a ubrání plynu se vrátí opět na 95O ot. To však trvá jen max 2-3 min. Po té se samy otáčky opět zvednou Na 1500 - 1800.Co je tedy špátně? Jak to opravím,či co vyměním? Víte někdo? Prosím poraďte.
V této sekci jsem proto,že již mnoho klubáků přešlo z G II na novější vozy a tím se o potížích v G II již nezajímají.Stále ale mají znalosti a zkušenosti i s těmito vozy.