Klepající ventily - Váš názor, jezdit či ne?

Všechny modely.

Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6

Odpovědět
Uživatelský avatar
JirkaDeLucina
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 24
Registrován: 15.09.2014 16:43
Bydliště: Frýdek-Místek

Klepající ventily - Váš názor, jezdit či ne?

Příspěvek od JirkaDeLucina »

Ahoj všichni,

před časem jsem dal autíčko do servisu, byla tam zničená taková ta debilní spojovací "tyčinka" u vyvažováků , která když se ohoblovala, tak její "špony" se dostaly přes turbo až do motoru. Turbo je zničené - takže sháním jiné, které mi tam bude pasovat, pokud máte, klidně nabídněte :), ale hlavně:

v servise vyměnili vyvažováky a motor několikrát kompletně propláchli olejem, vše co bylo uvnitř se teoreticky vyplavilo, tak se to nastartovalo. Auto jede, ale při nízkých otáčkách na neutrál nebo jedničku, je slyšet klepání v motoru (ventily nejspíše), při vyšších otáčkách již nic slyšet není - předpokládám, že se to při větší rychlosti ustálí a písty lítají, tak jak mají.

Otázka ale zní, jelikož se mi už nechce investovat do celého motoru (už tak mě to stálo více než hooodně moc), když vyměním filtr (a ještě DPF, které už je také po smrti), doporučili byste mi s mým miláčkem jezdit i když to tam při nízkých otáčkách klepe? Případně co by se mohlo stát?

Děkuji moc za Vaše názory, tipy, rady i nabídky :)

JIRKA
Passat 3C sedan, diesel 2.0, 103 kW, BMP, 2006

Odpovědět

Zpět na „Servis & Pomoc & Tuning“